Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Hvor blir det av fangirlen min? Jeg trenger mitt daglige fiks av kjærlighet, oppmerksomhet, nesegrus beundring og seksuelle fantasier! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SummerJudith

Jeg og Katten har fortalt deg nøyaktig hva du føler over mangfoldige sider nå. Og du skjønner det fortsatt ikke? Djeezes, trege jentunge!:pisk:

jeg syns kanskje du er spennende men ikke no mer (: og du bomma med den pisken foresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Du var? Prøv å være målet for de erotiske drømmene til en jentunge som knapt nok er lovlig!:ninja:

jeg har ikke erotiske drømmer om deg ^^ jeg drømte om dere fra kvinneguiden i natt men det var langt fra en sånn drøm, jeg var først på kvinneguiden og folk skrev masse rart så vi var på stranda pluss med broren minc selvom jeg ikke har bror så kom det er flodbølge D: (helt sant)når jeg våkna trodde jeg det var sant HAHA

Endret av Aaleyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Fangirlen min er selvfølgelig perfeksjon. :jepp: God smak har hun ihvertfall. She løøøøøøøves me! :rodmer:

JEG ER IKKE LESBISK SÅ JEG HÅPER IKKE FOLK BEGYNER Å TRO DET -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Hvor blir det av fangirlen min? Jeg trenger mitt daglige fiks av kjærlighet, oppmerksomhet, nesegrus beundring og seksuelle fantasier! :snurt:

ehehe seksuell fantasier kan du drømme om (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns kanskje du er spennende men ikke no mer (: og du bomma med den pisken foresten

Spenning er første del av det vesla. Og du er både nysgjerrig på meg og avhengig, du er allerede fanget.mog jeg treffer alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har ikke erotiske drømmer om deg ^^ jeg drømte om dere fra kvinneguiden i natt men det var langt fra en sånn drøm, jeg var først på kvinneguiden og folk skrev masse rart så vi var på stranda pluss med broren minc selvom jeg ikke har bror så kom det er flodbølge D: (helt sant)når jeg våkna trodde jeg det var sant HAHA

Man trenger ingen master i drømmetyding for å skjønne at den flodbølgen symboliserer dine overveldende seksuelle følelser for meg og Katten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet at du ikke er lesbisk, du har jo lyst på Katten også. Du er en liten bie søtnos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Spenning er første del av det vesla. Og du er både nysgjerrig på meg og avhengig, du er allerede fanget.mog jeg treffer alltid.

er du klar over at dere irriter meg veldig? jeg får jo ikke gjort noe annet enn å henge her -.- og jeg er ikke fanget av deg selvom du tydeligvis ønsker det c:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehehe seksuell fantasier kan du drømme om (:

Ikke lyv for deg selv. Det er en ting å lyve for meg, men ikke lyv for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Man trenger ingen master i drømmetyding for å skjønne at den flodbølgen symboliserer dine overveldende seksuelle følelser for meg og Katten.

HAHA tviler n_n tror det heller betyr at jeg burde passe meg litt for dere, blodbølge er ikke akuratt positivt jeg kom bare så vidt unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du klar over at dere irriter meg veldig? jeg får jo ikke gjort noe annet enn å henge her -.- og jeg er ikke fanget av deg selvom du tydeligvis ønsker det c:

Finn en logisk brist i den påstanden. Du er ikke fanget, men du får ikke gjort noe annet, fordi du bare må henge her med oss. Gotcha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SummerJudith

Vi vet at du ikke er lesbisk, du har jo lyst på Katten også. Du er en liten bie søtnos.

æsj han er den siste jeg har lyst på o.o han er så .. for mye

Endret av Aaleyah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det går bra. Jeg er uansett flink til å omvende lesbiske jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

æsj han er den siste jeg har lyst på o.o han er så .. for mye

Det er da ikke rart - trenger jo noen til å utvide deg litt først.

Hvem var det som påtok seg den jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SummerJudith

Ikke lyv for deg selv. Det er en ting å lyve for meg, men ikke lyv for deg selv.

jeg sverger at jeg ikke lyver dere bare håper du noe annet (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Finn en logisk brist i den påstanden. Du er ikke fanget, men du får ikke gjort noe annet, fordi du bare må henge her med oss. Gotcha!

-.- det er fordi det er spennende da, ikke fordi jeg er fanget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Det er da ikke rart - trenger jo noen til å utvide deg litt først.

Hvem var det som påtok seg den jobben?

æsj fy faen så ekkel du er!!!! D: om det skal være noen skal det ikke være noen menn på kvinneguiden æsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...