Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NEI som 10000 ganger før man kan ikke bli forelska i en kg bruker. og hvis du ikke viste det går den ikke ann å plutselig skifte legning, og jeg er IKKE lesbisk derfor

Blir du aldri lei av å kjempe i mot? Du vet jeg har rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold your horses woman! Katten er sikkert på vei. :jepp:

Det er han aldeles ikke!

Utspekulerte Aaleyah bestakk ham med kattemynte, så nå kroer det korrupte pelsdyret seg i senga sammen med henne og maler som en skurtresker! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Blir du aldri lei av å kjempe i mot? Du vet jeg har rett!

du har ikke rett for i mitt liv har jeg bare vært forelska i gutter, derfor kan jeg ikke plutselig skifte legning (: så jeg er ikke forelska i deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er han aldeles ikke!

Utspekulerte Aaleyah bestakk ham med kattemynte, så nå kroer det korrupte pelsdyret seg i senga sammen med henne og maler som en skurtresker! :snurt:

Fyttirakkern, dette er feil på ubeskrivelig mange plan!

Jeg lover å stramme ham opp! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimorna, er på vei for å fjerne den.

Var det med eller uten realiseringen av voldtektsfantasi du ville ha?

Glimrende!

Med, takk! :) Fikk du låne en Hello Kitty vibrator fra Yvonne forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke rett for i mitt liv har jeg bare vært forelska i gutter, derfor kan jeg ikke plutselig skifte legning (: så jeg er ikke forelska i deg

Venninna mi var både forelsket i og sammen med gutter i mange år. For et par år siden giftet hun seg med en dame. :lur:

Dessuten er det en gang slik Aaleyah, det trenger ikke å være enten eller. Du kan like både menn og kvinner. At du ikke har blitt kåt på kvinner før, kommer ene og alene av at du ikke har møtt riktig type kvinne før. Ikke en som får deg til å føle sånn som jeg gjør. Innse det, du vil ha meg. Jeg pirrer og tirrer deg på måter ingen andre har gjort før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Glimrende!

Med, takk! :) Fikk du låne en Hello Kitty vibrator fra Yvonne forresten?

Coming right up!

Nei, fikk nok ikke det. Men satte TO Hello Kitty-plaster på den, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Fyttirakkern, dette er feil på ubeskrivelig mange plan!

Jeg lover å stramme ham opp! :snurt:

æsj nå fikk jeg faktisk et bilde om at en katte-menneske, som er en katt bare går som et menneske lå i samme som meg D:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Venninna mi var både forelsket i og sammen med gutter i mange år. For et par år siden giftet hun seg med en dame. :lur:

Dessuten er det en gang slik Aaleyah, det trenger ikke å være enten eller. Du kan like både menn og kvinner. At du ikke har blitt kåt på kvinner før, kommer ene og alene av at du ikke har møtt riktig type kvinne før. Ikke en som får deg til å føle sånn som jeg gjør. Innse det, du vil ha meg. Jeg pirrer og tirrer deg på måter ingen andre har gjort før.

men saken er at jeg er ikke forelska i deg, jeg bare liker deg hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ai ai, det holder ikke - jeg er fryktelig kresen når det gjelder vibratorer, og det MÅ være en Hello Kitty vibrator. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj nå fikk jeg faktisk et bilde om at en katte-menneske, som er en katt bare går som et menneske lå i samme som meg D:

Tok dere bilde av akten også?!

Du gjør det bare for å gjøre meg misunnelig! :kjefte::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You should be so lucky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men saken er at jeg er ikke forelska i deg, jeg bare liker deg hvis du skjønner.

Jeg skjønner, du liker meg veldig, veldig, veldig godt. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farsken så lite effektivitet da! Jeg har kommet hjem fra jobb, fått middagog dere har fortsett ikke fått hverken ryddet bort gummibåten eller fått orden på tenåringsforelskelser! Altså hallooo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Tok dere bilde av akten også?!

Du gjør det bare for å gjøre meg misunnelig! :kjefte::tristbla:

haha :D mente at jeg fikk et bilde i hode av at det lå en katte-mann ved siden av meg. altså halv mannn og halv katt O__o scary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...