Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1181 Del Skrevet 16. januar 2012 Unnskyld, jeg skulle virkelig ønske det kunne finnes en løsning men jeg er redd for hva Aaleyah kommer til å finne på dersom jeg skulle leve ut mine innerste lyster med deg. Avhengighet er en skummel ting! Crap altså. I be fucked. And not in the fun way. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1182 Del Skrevet 16. januar 2012 Ah, men da er du på rett vei da jo Katten liker slemme piker, han. Folk har forskjellige fantasier, og om du ikke likte den drømmen har han garantert andre på lager som kan falle i smak. Bare fortell ham hva du liker, om det så er dokoster og lekeslim, så står han til tjeneste tror du misforsto litt (: de prøver å ville at jeg skal like dem men det gjør jeg ikke så derfor plager han meg med sånne drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1183 Del Skrevet 16. januar 2012 Det er ikke alle som er like flinke til å uttrykke seg som deg Aaleyah, ingen grunn til å bli ufin. MEGA LOL !! jeg kan bli så ufin jeg bare vil :D dere kan ikke gjøre noe ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1184 Del Skrevet 16. januar 2012 DET ER IKKE SÅNN JEG MENER!!!! jeg mener noe annet men vanskelig å forklare men det er ikke sånn du tror Mhmmm, nok nå Aaleyah.. jeg vet du vil ha meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1185 Del Skrevet 16. januar 2012 hva i huleste mener du med det? O__o Beklager, jeg kan ikke forklare nærmere uten å ta ibruk et ord jeg er akutt allergisk mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1186 Del Skrevet 16. januar 2012 Det er ikke alle som er like flinke til å uttrykke seg som deg Aaleyah, ingen grunn til å bli ufin. Det er jo for mye forskersk i denne tråden uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1187 Del Skrevet 16. januar 2012 Mhmmm, nok nå Aaleyah.. jeg vet du vil ha meg. -.- det er ikke sånn, det er noe annet men vet ikke hva c: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1188 Del Skrevet 16. januar 2012 Beklager, jeg kan ikke forklare nærmere uten å ta ibruk et ord jeg er akutt allergisk mot. jo forklar, drit i allergien din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1189 Del Skrevet 16. januar 2012 du må nok ha drømt for det siste jeg gjør er å få den bort med colaflaske, men mest sannsynlig sånn du ble kvitt din (: HAHA Min jomfrutur blir nok litt for hard kost for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1190 Del Skrevet 16. januar 2012 Min jomfrutur blir nok litt for hard kost for deg. jeg har mine tanker (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1191 Del Skrevet 16. januar 2012 Det er jo for mye forskersk i denne tråden uansett. Agreed! Vi må lære oss kunsten å legge oss på kundenes nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1192 Del Skrevet 16. januar 2012 -.- det er ikke sånn, det er noe annet men vet ikke hva c: Jeg har den effekten på folk, det er ohlala-faktoren min. Den gjør folk ville, du er ikke den første. Du er bare en av de mer plagsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1193 Del Skrevet 16. januar 2012 jeg har mine tanker (: Fint at du tilstår at du har seksuelle tanker om meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1194 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg har den effekten på folk, det er ohlala-faktoren min. Den gjør folk ville, du er ikke den første. Du er bare en av de mer plagsomme. jeg blir ikke vill vis du lurer, men derfor jeg følger etter deg du er så spennende på en måte argh vorfor sa jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1195 Del Skrevet 16. januar 2012 Fint at du tilstår at du har seksuelle tanker om meg. DET HAR JEG IKKE! jeg fikk bare opp en tanke da jeg leste det svaret ikke noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 16. januar 2012 #1196 Del Skrevet 16. januar 2012 Kan en av dere nå vennligst se til å fjerne den gummibåten fra blomsterbedet mitt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1197 Del Skrevet 16. januar 2012 jeg blir ikke vill vis du lurer, men derfor jeg følger etter deg du er så spennende på en måte argh vorfor sa jeg det Fordi du er forelska i meg selvfølgelig! Du blir helt forvirra av effekten jeg har på deg. Det er greit Aaleyah, det er normalt at det brenner litt på rare steder av kroppen når man blir kåt, og det er greit å ha lyst på andre damer i Norge anno 2012. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1198 Del Skrevet 16. januar 2012 DET HAR JEG IKKE! jeg fikk bare opp en tanke da jeg leste det svaret ikke noe mer Jadda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1199 Del Skrevet 16. januar 2012 Kan en av dere nå vennligst se til å fjerne den gummibåten fra blomsterbedet mitt?! Hold your horses woman! Katten er sikkert på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1200 Del Skrevet 16. januar 2012 Fordi du er forelska i meg selvfølgelig! Du blir helt forvirra av effekten jeg har på deg. Det er greit Aaleyah, det er normalt at det brenner litt på rare steder av kroppen når man blir kåt, og det er greit å ha lyst på andre damer i Norge anno 2012. NEI som 10000 ganger før man kan ikke bli forelska i en kg bruker. og hvis du ikke viste det går den ikke ann å plutselig skifte legning, og jeg er IKKE lesbisk derfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå