Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Hva i all verden skal du med en Hello Kitty-vibrator om du har en vaskeekte Hello-Katty leke tilgjengelig?:klo:

Mye vil ha mer, og fanden vil ha fler. :lur:

Funker det om jeg tar et magisk Hello Kitty-plaster på en vanlig vibrator? Ellers har jeg alt lett tilgjengelig.

Neinei, må være ekte vare!

Forstår det slik at Yvonne er særdeles glad i Hello Kitty, kunne kanskje få låne en av henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snakk norsk, og du er ikke så smart som du tror og takk til dere for at jeg ikke for gjort en dritt lekser

Hører du Katten, snakk norsk! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten, med mindre det er patentert eller noe, tror jeg at denne kan være bra for branding-kampanje!

Denne branding-kampanjen har da vi hatt gående lenge nå! Men som mod synes jeg du kan løfte den til nye høyder. Hører jeg en sticky i all underforum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Faen! Visste det var noe jeg hadde glemt!

Hva om jeg lager wannabe-marshmellows av navlelo, precum og kukost?

Og jeg er så far beyond som man får det!

Ingen årsak.

Jeg kan også ta creden for dine neste hundre orgasmer.

det kan du drømme om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg tenker ikke om deg og katten. jeg har tenkt litt skitne tanker før men aldri i livet om det er om dere (: og jeg tviler du og katten er seriøse

Darling, vi er dønn seriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SummerJudith

Darling, vi er dønn seriøse.

er du samme person som katten? O__o dere skriver så likt og dere er ikke seriøse (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

LOL ikke om dere ialfall

Selvfølgelig ikke. Du vet jo ikke at jeg ser ut som David Beckham, og at Vampen ser ut som... Ei eller anna hawt jente.

Derimot drømmer du om alt vi kan gjøre med deg. Alt vi kan bruke kroppen din til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

er du samme person som katten? O__o dere skriver så likt og dere er ikke seriøse (:

Jeg har da vitterlig ikke skrevet noe som helst i bold!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er tvillinger.

Og jo, vi er seriøse. Hvor bor du? Oslo? Hva skal du i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Selvfølgelig ikke. Du vet jo ikke at jeg ser ut som David Beckham, og at Vampen ser ut som... Ei eller anna hawt jente.

Derimot drømmer du om alt vi kan gjøre med deg. Alt vi kan bruke kroppen din til.

kan du få inn i hue ditt at jeg ikke drømmer om dere i det hele tatt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SummerJudith

Vi er tvillinger.

Og jo, vi er seriøse. Hvor bor du? Oslo? Hva skal du i kveld?

jaha :P mann og dame tvillinger ikke dårlig. jeg sskal gjøre lekser fordi jeg ikke har fått gjort en jævla DRITT!!!!!!!!!!!!!! så ikke tenk på det jeg tror du tenker på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaaa?

Her sitter jeg og gleder meg til en marshmallowfylt katteorgie med katten og diverse andre brukere, og så tar du fra meg alle håp og drømmer... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaha :P mann og dame tvillinger ikke dårlig. jeg sskal gjøre lekser fordi jeg ikke har fått gjort en jævla DRITT!!!!!!!!!!!!!! så ikke tenk på det jeg tror du tenker på

Mann og dame tvillinger skjer støtt og stadig vesla.

Hva skremmer deg mest? At du begynner å tro at vi er seriøse, eller tanken på hvor mye du kommer til å like det vi gjør med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SummerJudith

Hvaaa?

Her sitter jeg og gleder meg til en marshmallowfylt katteorgie med katten og diverse andre brukere, og så tar du fra meg alle håp og drømmer... :tristbla:

syns synd på deg, men de er nok litt for like..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaaa?

Så lenge du har lagt inn bookingen din hos Bond, så vil du selvfølgelig få orderen levert til avtalt tid. Vi er tross alt proffer!:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns synd på deg, men de er nok litt for like..........

Det er bare noe du sier for at jeg skal gi opp så du kan få dem for deg selv! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Mann og dame tvillinger skjer støtt og stadig vesla.

Hva skremmer deg mest? At du begynner å tro at vi er seriøse, eller tanken på hvor mye du kommer til å like det vi gjør med deg?

ingen av delene for dere er ikke seriøse OG jeg har ingen fantasier om dere selvom dere tydeligvis ønsker det c:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...