Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1081 Del Skrevet 16. januar 2012 Nei, jeg tror dine meninger er betraktelig mer skitne enn som så. mener du det med kyssingen? at jeg tenkte på no mer? hm kanskje det men jeg skriver ikke alt jeg tenker (: haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1082 Del Skrevet 16. januar 2012 så diskriminerende du er o.o emo gutta er jo søtest av dem alle <3 æsj, jeg er ingen leketøy .__. Jeg foretrekker en partner som ikke avslutter med å legge seg i fosterstilling og gråte fordi orgasmen var så deilig, for deretter å låse seg inn på badet og true med selvmord for å bevise sin kjærlighet til meg. Jo, det er du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1083 Del Skrevet 16. januar 2012 Du må slutte med ungdomsspråket ditt. Vi som snakker forskningsspråk skjønner ikke hva du mener! om du ikke hadde skjønt hva jeg mente så hadde du ikke vist det var ungdomsspråk n_n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 16. januar 2012 #1084 Del Skrevet 16. januar 2012 Ok, Nimorna - skriver ned alt jeg! Katten - er du grei med at du skal få alle kaktusene der brukerne skulle ville? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1085 Del Skrevet 16. januar 2012 Trodde du var i besittelse av kamp-kameler? Og det var nok jeg som brakte kameler på banen, for noen sider siden. Wooot? Jeg?! Jeg må ha vært full! Jeg unngår kamp-kameler så godt jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1086 Del Skrevet 16. januar 2012 Vel, de kan jo holdes på litt avstand - litt sånn bakgrunnsgreie? Men om kamellukt er vanskelig kan vi jo alltid finne noe olje som lukter funky ey? Blanding av kamellukt og syntetisk jordbær.. Jeg blir litt yr bare ved tanken kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1087 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Jeg foretrekker en partner som ikke avslutter med å legge seg i fosterstilling og gråte fordi orgasmen var så deilig, for deretter å låse seg inn på badet og true med selvmord for å bevise sin kjærlighet til meg. Jo, det er du. æsj det var kvalm å lese .__. det første der. om jeg tar selvmord er det din feil ;(((( og nei det er jeg ikke ^^ Endret 16. januar 2012 av Aaleyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1088 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg vil i hvert fall ha tau - metervis med tau, og noen myke skjerf samt en badestamp fylt av marshmallows. Kamelene kan få lov til å se på hvis de vil, tilskuere kan jo alltids skape litt ekstra steming. Og så vil jeg ha en Hello Kitty-vibrator. Det er et absolutt krav. Hva i all verden skal du med en Hello Kitty-vibrator om du har en vaskeekte Hello-Katty leke tilgjengelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1089 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg vil i hvert fall ha tau - metervis med tau, og noen myke skjerf samt en badestamp fylt av marshmallows. Kamelene kan få lov til å se på hvis de vil, tilskuere kan jo alltids skape litt ekstra steming. Og så vil jeg ha en Hello Kitty-vibrator. Det er et absolutt krav. Funker det om jeg tar et magisk Hello Kitty-plaster på en vanlig vibrator? Ellers har jeg alt lett tilgjengelig. mener du det med kyssingen? at jeg tenkte på no mer? hm kanskje det men jeg skriver ikke alt jeg tenker (: haha Betraktelig mer skittent enn kyssing. Betraktelig mer skittent enn de skitne tankene folk tror du har. Bond, tror du har misforstått: jeg skal skyte kaktusene ut av kamelene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1090 Del Skrevet 16. januar 2012 mener du det med kyssingen? at jeg tenkte på no mer? hm kanskje det men jeg skriver ikke alt jeg tenker (: haha Mnåååh, you want my boobies! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1091 Del Skrevet 16. januar 2012 Wooot? Jeg?! Jeg må ha vært full! Jeg unngår kamp-kameler så godt jeg kan. De fleste blir beruset av mitt nærvær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1092 Del Skrevet 16. januar 2012 Funker det om jeg tar et magisk Hello Kitty-plaster på en vanlig vibrator? Ellers har jeg alt lett tilgjengelig. Betraktelig mer skittent enn kyssing. Betraktelig mer skittent enn de skitne tankene folk tror du har. Bond, tror du har misforstått: jeg skal skyte kaktusene ut av kamelene. hvem folk? har du hatt en avstemning om hva folk tror om meg på kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1093 Del Skrevet 16. januar 2012 hvem folk? har du hatt en avstemning om hva folk tror om meg på kg? Jeg er en sertifisert tankeleser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1094 Del Skrevet 16. januar 2012 Mnåååh, you want my boobies! jeg liker ikke pupper så nei takk, men hvis du tar kjønnsoprasjon så kanskje (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 16. januar 2012 #1095 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Ut av kamelene? Ok, enten er du katten litt sånn way-beyond, eller jeg har misforstått funksjonen av kamelene her. Men uansett - nå er egentlig det meste avgjort og du har ganske lite å si, jeg sier i fra når du har neste avtale! Og forresten, marshmellow-lageret begynner å bli tomt, så du må virkelig sjekke slikt først, katten?! Doh. Endret 16. januar 2012 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1096 Del Skrevet 16. januar 2012 æsj det var kvalm å lese .__. det første der. om jeg tar selvmord er det din feil ;(((( og nei det er jeg ikke ^^ Bare tilstå det vesla, tanken på hva jeg og Katten kan gjøre med kroppen din gjør deg varm, yr og svimmel. Vi vet det allerede, fornektelsene dine gjør det bare mer tydelig. Og slapp av, vi skal ikke skuffe deg, we really ARE that good. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1097 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg er en sertifisert tankeleser. snakk norsk, og du er ikke så smart som du tror og takk til dere for at jeg ikke for gjort en dritt lekser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 16. januar 2012 #1098 Del Skrevet 16. januar 2012 Bare tilstå det vesla, tanken på hva jeg og Katten kan gjøre med kroppen din gjør deg varm, yr og svimmel. Vi vet det allerede, fornektelsene dine gjør det bare mer tydelig. Og slapp av, vi skal ikke skuffe deg, we really ARE that good. forresten, med mindre det er patentert eller noe, tror jeg at denne kan være bra for branding-kampanje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1099 Del Skrevet 16. januar 2012 Bare tilstå det vesla, tanken på hva jeg og Katten kan gjøre med kroppen din gjør deg varm, yr og svimmel. Vi vet det allerede, fornektelsene dine gjør det bare mer tydelig. Og slapp av, vi skal ikke skuffe deg, we really ARE that good. nei, jeg tenker ikke om deg og katten. jeg har tenkt litt skitne tanker før men aldri i livet om det er om dere (: og jeg tviler du og katten er seriøse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1100 Del Skrevet 16. januar 2012 Ut av kamelene? Ok, enten er du katten litt sånn way-beyond, eller jeg har misforstått funksjonen av kamelene her. Men uansett - nå er egentlig det meste avgjort og du har ganske lite å si, jeg sier i fra når du har neste avtale! Og forresten, marshmellow-lageret begynner å bli tomt, så du må virkelig sjekke slikt først, katten?! Doh. Faen! Visste det var noe jeg hadde glemt! Hva om jeg lager wannabe-marshmellows av navlelo, precum og kukost? Og jeg er så far beyond som man får det! snakk norsk, og du er ikke så smart som du tror og takk til dere for at jeg ikke for gjort en dritt lekser Ingen årsak. Jeg kan også ta creden for dine neste hundre orgasmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå