Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1061 Del Skrevet 16. januar 2012 så fordi jeg nekter så lyver jeg? ingen som ikke er forelska sier de er forelska hvis di ikke er det Det er fordi kroppen din sier noe helt annet enn hjernen din. Du kan ikke styre følelsene dine. Du kan ikke styre den eksploderende følelsen Vampen og pisken hennes skaper i underlivet ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1062 Del Skrevet 16. januar 2012 Det er fordi kroppen din sier noe helt annet enn hjernen din. Du kan ikke styre følelsene dine. Du kan ikke styre den eksploderende følelsen Vampen og pisken hennes skaper i underlivet ditt. Med eller uten pisk, jeg pleier å ha den effekten på underliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 16. januar 2012 #1063 Del Skrevet 16. januar 2012 Gidder du? Det hadde gjort hverdagen så mye enklere! Jeg blir helt svett av å forsøke å holde styr på hvem jeg skal ta og hva som skal hvor. Katten tar alle kaktusene, så den delen er grei. Jeg er ikke kravstor på olje, bare ikke den har en eller annen funky smak. Med mindre personen vi skal ta har en mer funky smak, da er oljefunk et pluss! Noterer ned. Men vaselin, trengs det? Og hvor skal vi legge kamelene? ååå jeg ser at det blir en spennende jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1064 Del Skrevet 16. januar 2012 Grøss, jeg tenner virkelig ikke på emo-sutring! så du liker ikke emoer?? O___o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1065 Del Skrevet 16. januar 2012 Dette er litt overflødig Aaleyah, alle vet det allerde. Vampen og jeg satt i treet og kyssa som bare det så kom katten å jaga oss ned D: ironi håper jeg dere skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1066 Del Skrevet 16. januar 2012 Noterer ned. Men vaselin, trengs det? Og hvor skal vi legge kamelene? ååå jeg ser at det blir en spennende jobb! Vaselin må du nesten vurdere fra case til case. Normalt sett er det vel Kattens jobb å få i gang selvlubrikeringen, men om det er en inntørket rosin med katteallergi, så kan det være en fordel. Kamelene? Hva slags perversiteter er det du planlegger kvinne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1067 Del Skrevet 16. januar 2012 Det er fordi kroppen din sier noe helt annet enn hjernen din. Du kan ikke styre følelsene dine. Du kan ikke styre den eksploderende følelsen Vampen og pisken hennes skaper i underlivet ditt. haha det er det teisteste jeg noen gang har lest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 16. januar 2012 #1068 Del Skrevet 16. januar 2012 var-ikke-meg! Ønsket om kameler kom fra andre steder. Men synes det har potensiale! Trenger liksom ikke å inkludere helt, men kunne jo skape litt stemning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1069 Del Skrevet 16. januar 2012 så du liker ikke emoer?? O___o Jeg liker dem best på avstand. Vampen og jeg satt i treet og kyssa som bare det så kom katten å jaga oss ned D: ironi håper jeg dere skjønner Du har fortsatt ikke skjønt et plukk om du tror katten hadde jaget oss vekk. Han er jo på jakt etter din skitne pike. Etter at du har blitt innkjørt av et par andre, vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1070 Del Skrevet 16. januar 2012 Vampen og jeg satt i treet og kyssa som bare det så kom katten å jaga oss ned D: ironi håper jeg dere skjønner Nei, du må forklare det grundigere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1071 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg liker dem best på avstand. Du har fortsatt ikke skjønt et plukk om du tror katten hadde jaget oss vekk. Han er jo på jakt etter din skitne pike. Etter at du har blitt innkjørt av et par andre, vel og merke. så diskriminerende du er o.o emo gutta er jo søtest av dem alle <3 æsj, jeg er ingen leketøy .__. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1072 Del Skrevet 16. januar 2012 Nei, du må forklare det grundigere. at det var ironi? du trodde vel jeg mente det? hahhah xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1073 Del Skrevet 16. januar 2012 æsj, jeg er ingen leketøy .__. For meg er du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1074 Del Skrevet 16. januar 2012 var-ikke-meg! Ønsket om kameler kom fra andre steder. Men synes det har potensiale! Trenger liksom ikke å inkludere helt, men kunne jo skape litt stemning? Fanden da, kameler er jo ca verdens styggeste dyr, i tillegg til å lukte hest! Det skal virkelig ikke være lett å betjene lystene til KG-folket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1075 Del Skrevet 16. januar 2012 at det var ironi? du trodde vel jeg mente det? hahhah xD Nei, jeg tror dine meninger er betraktelig mer skitne enn som så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1076 Del Skrevet 16. januar 2012 For meg er du det. MEGA LOL EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1077 Del Skrevet 16. januar 2012 Fanden da, kameler er jo ca verdens styggeste dyr, i tillegg til å lukte hest! Det skal virkelig ikke være lett å betjene lystene til KG-folket.. Trodde du var i besittelse av kamp-kameler? Og det var nok jeg som brakte kameler på banen, for noen sider siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 16. januar 2012 #1078 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Vel, de kan jo holdes på litt avstand - litt sånn bakgrunnsgreie? Men om kamellukt er vanskelig kan vi jo alltid finne noe olje som lukter funky ey? Endret 16. januar 2012 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1079 Del Skrevet 16. januar 2012 MEGA LOL EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du må slutte med ungdomsspråket ditt. Vi som snakker forskningsspråk skjønner ikke hva du mener! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 16. januar 2012 #1080 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg vil i hvert fall ha tau - metervis med tau, og noen myke skjerf samt en badestamp fylt av marshmallows. Kamelene kan få lov til å se på hvis de vil, tilskuere kan jo alltids skape litt ekstra steming. Og så vil jeg ha en Hello Kitty-vibrator. Det er et absolutt krav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå