Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1021 Del Skrevet 16. januar 2012 Hva med dem? Gi dem til de fattige barna i Afrika? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1022 Del Skrevet 16. januar 2012 Du kommer uansett ikke unna det faktumet at du er fastbundet og trygler om nåde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 16. januar 2012 #1023 Del Skrevet 16. januar 2012 Vel, jeg har i det minste ikke beveget meg ut på mennene enda. Bortsett fra "Mads". Tror ikke jeg skal begynne å beskrive scenarioet jeg finner deg mest kul i. Vi har en sart sjel tilstedet. Når da? Sånn ren nysgjerrighet. Og alt handler om operasjonalisering av kul. //Shit - burde skjønne at å bruke jobb-pc betyr at man bruker jobb-språk.. Ugh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1024 Del Skrevet 16. januar 2012 Bare gi opp vesla, du er like sjanseløs som i møte med min sjarm. jeg sjanseløs? sa jeg ikkke si sta at jeg ikke skulle tape? jeg skal faen meg ikke tape!!! dette går ut over skolen men det driter jeg i !!! jeg skal aldri gi meg :DD og jeg liker deg foresten iikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1025 Del Skrevet 16. januar 2012 ikke rart jeg ikke skjønte den med en gang da Hehe, jo, det var faktisk ganske rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 16. januar 2012 #1026 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Hva med dem? Gi dem til de fattige barna i Afrika? Skulle ikke det være sånn spesielt spenennde? Sånn ukjent terreng og det der? Endret 16. januar 2012 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1027 Del Skrevet 16. januar 2012 JA OG BLOD I MUNNEN DIN FORDI JEG HAR BANKA DEG :D Uh-oh, pass deg nå Katten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1028 Del Skrevet 16. januar 2012 At du liker meg har jeg visst lenge. jaså? o.o så rart når jeg ikke liker deg. hvordan kan du vite det da liksom? haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1029 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg tror du trenger en time-out. Gå tilbake til hjørnet ditt og tell til 10 please Blir du med? Når da? Sånn ren nysgjerrighet. Og alt handler om operasjonalisering av kul. //Shit - burde skjønne at å bruke jobb-pc betyr at man bruker jobb-språk.. Ugh. Det er et godt spørsmål. Om fruen dør fra meg og jeg vil dø i en orgie, så kan jeg vurdere det. Og i mitt scenario har du ikke muligheten til å bruke avanserte ord! (Du burde uansett ikke bruke forskersk i denne tråden her) jeg sjanseløs? sa jeg ikkke si sta at jeg ikke skulle tape? jeg skal faen meg ikke tape!!! dette går ut over skolen men det driter jeg i !!! jeg skal aldri gi meg :DD og jeg liker deg foresten iikke Hitler sa også at han ikke kunne tape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1030 Del Skrevet 16. januar 2012 jeg sjanseløs? sa jeg ikkke si sta at jeg ikke skulle tape? jeg skal faen meg ikke tape!!! dette går ut over skolen men det driter jeg i !!! jeg skal aldri gi meg :DD og jeg liker deg foresten iikke Fornektelse er i grunn en del av sjarmen din, så det er greit. Noen av oss er tross alt litt svake for damer fulle av vrangforestillinger og illusjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 16. januar 2012 #1031 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg tror du trenger en time-out. Gå tilbake til hjørnet ditt og tell til 10 please Du vil bare ha katten og vampen for deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1032 Del Skrevet 16. januar 2012 Skulle ikke det være sånn spesielt spenennde? Sånn ukjent terreng og det der? Jeg er nok ingen Colombus på det området. Uh-oh, pass deg nå Katten! Jeg har skarpe tenner, så blodsmak er jeg vandt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1033 Del Skrevet 16. januar 2012 Hehe, jo, det var faktisk ganske rart! nei det katten sa måtte man lese veldig mellom linjene :L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 16. januar 2012 #1034 Del Skrevet 16. januar 2012 Ok, nå blir det forvirrende - har vi to katter her nå, bare at den ene kan suge blod også? Men - hvis katten da har munnen full av blod.. vent. Ånei - det blir litt interessante bilder i hodet mitt. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 16. januar 2012 #1035 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg er nok ingen Colombus på det området. bwahh, jeg leste først Columbo. Altså: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1036 Del Skrevet 16. januar 2012 Fornektelse er i grunn en del av sjarmen din, så det er greit. Noen av oss er tross alt litt svake for damer fulle av vrangforestillinger og illusjoner. JEG LIKER DEG IKKE! HAR DU FÅTT DET INN I HUE DITT NÅÅ?? ARGH HVOR MANGE GANGER MÅ JEG SI DET??????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1037 Del Skrevet 16. januar 2012 bwahh, jeg leste først Columbo. Altså: Ikke han heller. JEG LIKER DEG IKKE! HAR DU FÅTT DET INN I HUE DITT NÅÅ?? ARGH HVOR MANGE GANGER MÅ JEG SI DET??????????????????? Awww, søtnos. Du er bra søt når du er forelsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 16. januar 2012 #1038 Del Skrevet 16. januar 2012 Du vil bare ha katten og vampen for deg selv. Det må snart lages en større skjema angående hvem som skal ha hvem og i hvilken kombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #1039 Del Skrevet 16. januar 2012 Ikke han heller. Awww, søtnos. Du er bra søt når du er forelsket. -.- for den første jeg er IKKE lesbisk for det andre jeg er ikke så rar at jeg forelsker meg i en kg bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #1040 Del Skrevet 16. januar 2012 Det må snart lages en større skjema angående hvem som skal ha hvem og i hvilken kombinasjon! Slapp av, vi videodokumenterer hele hendelsen! -.- for den første jeg er IKKE lesbisk for det andre jeg er ikke så rar at jeg forelsker meg i en kg bruker Awwwww, fortsatt fornektelse. Det går bra, vennen, vi har innsett hvor dine ekte følelser hører hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå