Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #981 Skrevet 16. januar 2012 Jo, det gjør det. ehh nei -.-
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #982 Skrevet 16. januar 2012 æsj ikke snakk om at jeg hadde brukt opp jomfrugreia på han der Du har ikke vært nok på KG om du lever i den vrangforestillingen at Katten gir deg et valg på slike områder. Katter gir sjelden musa noe valg. Laws of nature og sånn.
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #983 Skrevet 16. januar 2012 Ew. Jeg liker ikke jomfruer. Vampen, du må ri henne inn til meg. No no no, that is not how I do it! For mye søl. Dessuten er hun allerede helt hekta på meg. Tar jeg blomsten hennes i tillegg blir jeg ALDRI kvitt dama. Tirkes?!
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #984 Skrevet 16. januar 2012 (endret) Du har ikke vært nok på KG om du lever i den vrangforestillingen at Katten gir deg et valg på slike områder. Katter gir sjelden musa noe valg. Laws of nature og sånn. Meget sant, Vampy, meget sant. Kunne jo arrangert en gangbang, så er hun litt mer innvidd innen det er min tur. Vi trenger noen frivillige! Endret 16. januar 2012 av Katten.
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #985 Skrevet 16. januar 2012 Du har ikke vært nok på KG om du lever i den vrangforestillingen at Katten gir deg et valg på slike områder. Katter gir sjelden musa noe valg. Laws of nature og sånn. hm, katten er virkelig en ekkel fyr og om det liksom er "sant" det du sier så hadde jeg banka han i balla så heftig at han ikke kunne gått på do igjen (: 1
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #986 Skrevet 16. januar 2012 hm, katten er virkelig en ekkel fyr og om det liksom er "sant" det du sier så hadde jeg banka han i balla så heftig at han ikke kunne gått på do igjen (: Hvem sier du hadde vært i stand til å bevege deg i det hele tatt?
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #987 Skrevet 16. januar 2012 No no no, that is not how I do it! For mye søl. Dessuten er hun allerede helt hekta på meg. Tar jeg blomsten hennes i tillegg blir jeg ALDRI kvitt dama. Tirkes?! morsom du -.-
Gjest Bond Skrevet 16. januar 2012 #988 Skrevet 16. januar 2012 (endret) hjelp, bond forfølger meg :gjeiper: You wish.. //og satanshh... ser jeg kom midt i noe mye større. Vel.. Eh. Få nå for guds skyld ikke modder inne her! Det er altså diskriminering, bare det er sagt! Endret 16. januar 2012 av Bond
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #989 Skrevet 16. januar 2012 Hvem sier du hadde vært i stand til å bevege deg i det hele tatt? jeg hadde banka deg så lett så jeg sier det (:
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #990 Skrevet 16. januar 2012 Meget sant, Vampy, meget sant. Kunne jo arrangert en gangbang, så er hun litt mer innvidd innen det er min tur. Vi trenger noen frivillige! God plan! Hadde ikke du insistert på gi Busty så hard medfart at han har forduftet fra KGs overflate, så hadde vi vært på god vei allerede. Hva med Marthegutt? Han får seg neppe noe uansett?
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #991 Skrevet 16. januar 2012 Bond kan få forfølge meg. Ta med pisken din, er du snill!
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #992 Skrevet 16. januar 2012 hm, katten er virkelig en ekkel fyr og om det liksom er "sant" det du sier så hadde jeg banka han i balla så heftig at han ikke kunne gått på do igjen (: Katter er katter. Har du aldri sett en katt på musejakt før? De spør ikke musa pent om å få lov til å nedlegge henne.
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #994 Skrevet 16. januar 2012 jeg hadde banka deg så lett så jeg sier det (: Derfor jeg er flink med rohypnol og tau. God plan! Hadde ikke du insistert på gi Busty så hard medfart at han har forduftet fra KGs overflate, så hadde vi vært på god vei allerede. Hva med Marthegutt? Han får seg neppe noe uansett? Marthegutt vil nok ikke klare å bryte jomfruhinna, så da er vi like langt... 1
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #995 Skrevet 16. januar 2012 Meget sant, Vampy, meget sant. Kunne jo arrangert en gangbang, så er hun litt mer innvidd innen det er min tur. Vi trenger noen frivillige! æsj nå skjønte jeg det du skrev.. fy faen så ekkelt. eklerwe har jeg ALDRI lest D: 1
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #996 Skrevet 16. januar 2012 Bare pisken? Wussies, hah! Vel, jeg står for resten av straffingen!
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #997 Skrevet 16. januar 2012 morsom du -.- Det fastslo vi da for mange sider siden.
Gjest Katten. Skrevet 16. januar 2012 #998 Skrevet 16. januar 2012 æsj nå skjønte jeg det du skrev.. fy faen så ekkelt. eklerwe har jeg ALDRI lest D: Da bør du ikke titte innom dagboken min!
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #999 Skrevet 16. januar 2012 You wish.. //og satanshh... ser jeg kom midt i noe mye større. Vel.. Eh. Det er altså diskriminering, bare det er sagt! Vi kan gjøre et unntak for deg, siden du bidrar til moroa, istedetfor å stoppe den.
Gjest Vampen Skrevet 16. januar 2012 #1000 Skrevet 16. januar 2012 Derfor jeg er flink med rohypnol og tau. Marthegutt vil nok ikke klare å bryte jomfruhinna, så da er vi like langt... Darn it! Kan du ikke legge ut en annonse på ruletten din?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå