Gjest Vampen Skrevet 15. januar 2012 #861 Del Skrevet 15. januar 2012 Denne er til deg søtnos: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 15. januar 2012 #862 Del Skrevet 15. januar 2012 Aaaaaaw, søtnos, don`t fight it! Jeg har deg i min hule hånd. Vi har diskuterte en gang, og etter det har du ikke klart å få meg ut av tankene. Du følger etter meg i tråd etter tråd, eller skriver egne innlegg om meg i tråder. Og det tok meg 1 minutt å lokke deg inn her. For du klarer ikke å holde deg unna. Du elsker meg. Jeg har deg i min hule hånd. Du er min. Problemet er som sagt at du ikke er min type. Jeg liker mine partnere eldre, smartere, morsommere og litt mindre opphengt. Derfor er det beste for deg at du kanskje forsøker å finne noe eller noen andre å fokusere på. Men du skal vite at jeg tar det som et kompliment at du har glemt å misjonere, fordi du er så opptatt av meg og min sjarmerende person. -.- kanskje fordi jeg syns du er intresang å diskutere med da? du er jævla ekkel som tror det er så mye mer. jeg vil aldri bli din uansett for jeg liker deg ikke så slutt å snakk så mye shit. og hvis du lurte på fokuserer jeg på han du syns var så ekkel, men tror kjæresten din er eklere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 15. januar 2012 #863 Del Skrevet 15. januar 2012 Denne er til deg søtnos: WTF?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. januar 2012 #864 Del Skrevet 15. januar 2012 -.- kanskje fordi jeg syns du er intresang å diskutere med da? du er jævla ekkel som tror det er så mye mer. jeg vil aldri bli din uansett for jeg liker deg ikke så slutt å snakk så mye shit. og hvis du lurte på fokuserer jeg på han du syns var så ekkel, men tror kjæresten din er eklere Jeg er ekkel, dum, bitch, sur og interessant å diskutere med? Djeezes, du er jo helt forvirra stakkars! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. januar 2012 #865 Del Skrevet 15. januar 2012 WTF?? Det heter musikkvideo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 15. januar 2012 #866 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Jeg er ekkel, dum, bitch, sur og interessant å diskutere med? Djeezes, du er jo helt forvirra stakkars! eh, ja jeg syns det er morsomt å diskutere med deg fordi du er så dum (: og du har jævla dårlig musikksmak og en ting til jeg svarer fort fordi jeg bør legge meg så har ikke tid til å vente, men vil ikke at du skal vinne så må svare prøv heller denne så kanskje du blir smartere: Endret 15. januar 2012 av Aaleyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. januar 2012 #867 Del Skrevet 15. januar 2012 eh, ja jeg syns det er morsomt å diskutere med deg fordi du er så dum (: og du har jævla dårlig musikksmak og en ting til jeg svarer fort fordi jeg bør legge meg så har ikke tid til å vente, men vil ikke at du skal vinne så må svare prøv heller denne så kanskje du blir smartere: Søtnos, i konkurransen mellom meg og deg, kommer jeg alltid til å vinne. Du kjemper en tapt kamp, gå og legg deg. Småbarn trenger all den søvnen de kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 15. januar 2012 #868 Del Skrevet 15. januar 2012 Det heter musikkvideo. -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 15. januar 2012 #869 Del Skrevet 15. januar 2012 Søtnos, i konkurransen mellom meg og deg, kommer jeg alltid til å vinne. Du kjemper en tapt kamp, gå og legg deg. Småbarn trenger all den søvnen de kan få. slutt å kall meg deg din ****** !!! Du kommer ALDRI TIL Å VINNE!!! bare pågrunnav deg kommer jeg til å bli trøtt imorra me bryr jeg meg?? nei for jeg slå deg så råttt!!!! tror du trenger mer søvn så du ikke blir så jævli sur hele tia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. januar 2012 #870 Del Skrevet 15. januar 2012 slutt å kall meg deg din ****** !!! Du kommer ALDRI TIL Å VINNE!!! bare pågrunnav deg kommer jeg til å bli trøtt imorra me bryr jeg meg?? nei for jeg slå deg så råttt!!!! tror du trenger mer søvn så du ikke blir så jævli sur hele tia Jeg elsker at jeg har en egen evne til å få deg pissy og frekk i kjeften! Og søtnos, du klarer knapt nok å slå deg selv. Jeg er på et litt annet nivå enn deg. Spar deg selv trøttheten, gå og legg deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 15. januar 2012 #871 Del Skrevet 15. januar 2012 Jeg elsker at jeg har en egen evne til å få deg pissy og frekk i kjeften! Og søtnos, du klarer knapt nok å slå deg selv. Jeg er på et litt annet nivå enn deg. Spar deg selv trøttheten, gå og legg deg. DU HAR IKKE SETT MEG SINT!! DA HADDE JEG BANKA DEG SÅ LETT!!!! Detv kan du gjøre selv, og han kjæresten din i tilegg tror dere trenger søvn for å bli smartrere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. januar 2012 #872 Del Skrevet 15. januar 2012 DU HAR IKKE SETT MEG SINT!! DA HADDE JEG BANKA DEG SÅ LETT!!!! Detv kan du gjøre selv, og han kjæresten din i tilegg tror dere trenger søvn for å bli smartrere Du hadde banka meg? Hvor har det blitt av den hjernevaska, religiøse snille piken? Du aner ikke hva slags ego-kick det er å se at jeg har så sterk effekt på deg. Jeg kan ikke bli stort smartere enn jeg allerede, så slapp av. Ingen grunn til bekymring. Du derimot, har fortsatt en voksende hjerne og mye å lære deg. Gå og legg deg søtnos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 15. januar 2012 #873 Del Skrevet 15. januar 2012 Du hadde banka meg? Hvor har det blitt av den hjernevaska, religiøse snille piken? Du aner ikke hva slags ego-kick det er å se at jeg har så sterk effekt på deg. Jeg kan ikke bli stort smartere enn jeg allerede, så slapp av. Ingen grunn til bekymring. Du derimot, har fortsatt en voksende hjerne og mye å lære deg. Gå og legg deg søtnos. Om det hadde vært slosskamp mellom deg og meg hadde jeg bankaa deg så rått ja (: hvis du ikke tror du kan bli smartere er du bare så dum at du ikke ser hvor dum du er. tror hjernen din stoppa å utviklie seg litt for tidlig så gå å legg deg selv. dette er ikke over, du skal ALDRI vinne ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 15. januar 2012 #874 Del Skrevet 15. januar 2012 GOD NATT NOTTTTTTT (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. januar 2012 #875 Del Skrevet 15. januar 2012 Om det hadde vært slosskamp mellom deg og meg hadde jeg bankaa deg så rått ja (: hvis du ikke tror du kan bli smartere er du bare så dum at du ikke ser hvor dum du er. tror hjernen din stoppa å utviklie seg litt for tidlig så gå å legg deg selv. dette er ikke over, du skal ALDRI vinne ^^ Oh lord, av alle de spinneville fjortissene her inne, så er du den beste. Søtnos, jeg er verken trashy eller harry, og jeg klarer å snakke deg i senk. Jeg har ikke noe behov for å slåss. Med mindre det er en del av en seksuell lek selvfølgelig. Dette er ikke over? I`ll be back mener du? I can`t wait. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 15. januar 2012 #876 Del Skrevet 15. januar 2012 Nattinatt hattifnatt, søtnos. http://www.youtube.com/watch?v=DbYtqAWDF2U Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. januar 2012 #877 Del Skrevet 15. januar 2012 Nattinatt hattifnatt, søtnos. http://www.youtube.com/watch?v=DbYtqAWDF2U Hei hei, ikke stjel fangirlen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 16. januar 2012 #878 Del Skrevet 16. januar 2012 ...etter de siste to sidene så erklærer jeg meg fangirl av Vampen. For alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #879 Del Skrevet 16. januar 2012 Oh lord, av alle de spinneville fjortissene her inne, så er du den beste. Søtnos, jeg er verken trashy eller harry, og jeg klarer å snakke deg i senk. Jeg har ikke noe behov for å slåss. Med mindre det er en del av en seksuell lek selvfølgelig. Dette er ikke over? I`ll be back mener du? I can`t wait. Hva faen mener du med "snakke med i senk"?? wtf?? du er så jævla ekkel som sier sånt, seksuell lek?? o.o NEI, det er IKKE OVER! jeg kommer til å vinne, og hjemsøke deg lenge (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 16. januar 2012 #880 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Nattinatt hattifnatt, søtnos. http://www.youtube.com/watch?v=DbYtqAWDF2U vet ikke hva jeg skal si... borsett fra AT DU ER JÆVLA EKKEL!!!!!!!! og jeg er ikke din søtnos -.- Endret 16. januar 2012 av Aaleyah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå