Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Teller det når det er dyret som hopper på mennesket, og ikke omvendt? :klo:

Aah, tricky one..

Kanskje ikke, hvis du kan sannsynliggjøre for dommeren at du var den svakere part og heeelt ufrivillig ble med på hendelsen fordi du hadde sterk dødsangst.

Men i dette tilfellet ville jeg kanskje tenkt at både dyret og offeret var sinnssyke i gjerningsøyeblikket og nøt hendelsen i fulle drag begge to :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aah, tricky one..

Kanskje ikke, hvis du kan sannsynliggjøre for dommeren at du var den svakere part og heeelt ufrivillig ble med på hendelsen fordi du hadde sterk dødsangst.

Men i dette tilfellet ville jeg kanskje tenkt at både dyret og offeret var sinnssyke i gjerningsøyeblikket og nøt hendelsen i fulle drag begge to :skravle:

Jeg begynner nesten å bli bekymret for at Katten har kost seg litt for mye med offeret sitt. Har du sett Busty i dag? :skravle: Ikke undervurder en katts lek med en døende mus. :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bare for å bedrive litt eksorsisme mot Bustys russiske boyband fra helvete, OG illustrere hvordan hjernen min føler seg når den tvinges til å lese Bibel-greier:

At Alex er en av landets heiteste menn er bare en bonus. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for å fortsette eksorsismen, gudene skal vite at DET trengs..

kom inn i min kropp

kryp inn i mitt hode

jeg kler meg naken

jeg går rundt i ring

kom inn i mitt sinn

kom inn i mitt tempel

jeg krysser fingre

og faller til ro

tilgi oss for vi vet ikke hva vi gjør

Endret av Vampen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner nesten å bli bekymret for at Katten har kost seg litt for mye med offeret sitt. Har du sett Busty i dag? :skravle: Ikke undervurder en katts lek med en døende mus. :ninja:

Nei, han er søkk borte gitt.. *bekymret* Får noen stygge bilder inne i hodet mitt, tror faktisk han ligger naken og sammenkrøpet under et tre i skogen og skjelver mens han hvisker om og om igjen: "det er ikke sant, det er ikke sant, det er ikke sant..."

Eller så er det bare boy-band musikken hans som spiller meg et puss. Ikke godt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, kom inn hit nå lille gnagsåret mitt! Det er snart for vanskelig å motstå lysten til ikke å spore av andre tråder ytligere! :skratte:

For holy crap, han er kjekkere enn meg?!

article-1038283-01102DDC000004B0-369_224x386_popup.jpg

Det håper jeg da virkelig, siden jeg har null intensjoner om å være kjekk! :skratte:

Virkelig? DETTE var det beste du kunne komme med? Jeg vet at jeg gjør deg mo i knærne og åndeløs av beundring, men dette var ikke mye å rope hurra for. :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han er søkk borte gitt.. *bekymret* Får noen stygge bilder inne i hodet mitt, tror faktisk han ligger naken og sammenkrøpet under et tre i skogen og skjelver mens han hvisker om og om igjen: "det er ikke sant, det er ikke sant, det er ikke sant..."

Eller så er det bare boy-band musikken hans som spiller meg et puss. Ikke godt å si.

Etter det pusset han spilte oss, så håper jeg at han ligger skjelvende under et tre og har vondt i stumpen..:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Ah, kom inn hit nå lille gnagsåret mitt! Det er snart for vanskelig å motstå lysten til ikke å spore av andre tråder ytligere! :skratte:

For holy crap, han er kjekkere enn meg?!

article-1038283-01102DDC000004B0-369_224x386_popup.jpg

Det håper jeg da virkelig, siden jeg har null intensjoner om å være kjekk! :skratte:

Virkelig? DETTE var det beste du kunne komme med? Jeg vet at jeg gjør deg mo i knærne og åndeløs av beundring, men dette var ikke mye å rope hurra for. :lur:

jeg er ikke gnagsåret ditt, jeg hjemsøker deg. hahahahahhahahah -.- er ikke min feil vel, mannen din kan umulig slå han her. jeg er IKKE forelska i deg -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke gnagsåret ditt, jeg hjemsøker deg. hahahahahhahahah -.- er ikke min feil vel, mannen din kan umulig slå han her. jeg er IKKE forelska i deg -.-

Hehe, jo, det er ganske opplaget at du er forelsket i meg. Du klarer jo faktisk ikke å holde deg unna. :rodmer: Det er nesten sånn at jeg blir litt flau på dine vegne, for du er virkelig ikke min type Aaleyah.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Hehe, jo, det er ganske opplaget at du er forelsket i meg. Du klarer jo faktisk ikke å holde deg unna. :rodmer: Det er nesten sånn at jeg blir litt flau på dine vegne, for du er virkelig ikke min type Aaleyah.

-.- det er jeg vel ikke!! hvordan kan jeg være forelska i en jeg ikke har sett? og desuten du er du eldre og dame. skal du blande deg opp i hvem jeg diskutere er med nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-.- det er jeg vel ikke!! hvordan kan jeg være forelska i en jeg ikke har sett? og desuten du er du eldre og dame. skal du blande deg opp i hvem jeg diskutere er med nå??

Mnåh, du er så søt når du kjemper i mot de forbudet følelsene dine! :yvonne: At jeg er dame er jo helt tydelig noe av spenningen for deg. Det, og min ekstreme sjarm, lysende intelligens og positive væremåte. Jeg forstår deg Aaleyah, jeg er vanskelig å motstå. :jepp:

Og søtnos, du skal få lov til å diskutere med hvem du vil. Men du ender opp med å se litt dum ut når du lar din endeløse kjærlighet til meg spre seg utover tråd etter tråd. :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest SummerJudith

Mnåh, du er så søt når du kjemper i mot de forbudet følelsene dine! :yvonne: At jeg er dame er jo helt tydelig noe av spenningen for deg. Det, og min ekstreme sjarm, lysende intelligens og positive væremåte. Jeg forstår deg Aaleyah, jeg er vanskelig å motstå. :jepp:

Og søtnos, du skal få lov til å diskutere med hvem du vil. Men du ender opp med å se litt dum ut når du lar din endeløse kjærlighet til meg spre seg utover tråd etter tråd. :klemmer:

-.- jeg er ikke lesbisk om det er det du tror, så slutt å vær så jævla ekkel med de " søtnos" greiene dine æsj. du den dummeste jeg har møtt, ikke sjarm, og ialfall ikke positiv væremåte. Hvem er du som tror en perso kan forelske seg i en kg bruker????????????

kanskje jeg liker å diskutere med deg da? siden du er så rar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-.- jeg er ikke lesbisk om det er det du tror, så slutt å vær så jævla ekkel med de " søtnos" greiene dine æsj. du den dummeste jeg har møtt, ikke sjarm, og ialfall ikke positiv væremåte. Hvem er du som tror en perso kan forelske seg i en kg bruker????????????

kanskje jeg liker å diskutere med deg da? siden du er så rar?

Aaaaaaw, søtnos, don`t fight it! :rodmer: Jeg har deg i min hule hånd. Vi har diskuterte en gang, og etter det har du ikke klart å få meg ut av tankene. Du følger etter meg i tråd etter tråd, eller skriver egne innlegg om meg i tråder. Og det tok meg 1 minutt å lokke deg inn her. For du klarer ikke å holde deg unna. Du elsker meg. Jeg har deg i min hule hånd. Du er min. :lur:

Problemet er som sagt at du ikke er min type. Jeg liker mine partnere eldre, smartere, morsommere og litt mindre opphengt. Derfor er det beste for deg at du kanskje forsøker å finne noe eller noen andre å fokusere på. Men du skal vite at jeg tar det som et kompliment at du har glemt å misjonere, fordi du er så opptatt av meg og min sjarmerende person. :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...