Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #621 Del Skrevet 8. januar 2012 Nei, men tenkte du ville piske Vampen litt for alle avsporingene Du får lov av meg Ja, blame the vamp, why don`t you! Jeg bestemmer selv hvem som får æren av å straffe meg Busty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #622 Del Skrevet 8. januar 2012 Ja, blame the vamp, why don`t you! Jeg bestemmer selv hvem som får æren av å straffe meg Busty! Vanligvis kanskje, men i natt er du for full så da tar jeg ansvaret her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 8. januar 2012 #623 Del Skrevet 8. januar 2012 Venter fremdeles på alkoholen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #624 Del Skrevet 8. januar 2012 Neida, tror det skal bestemmes med demokratisk hvem vi skal anklage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. januar 2012 #625 Del Skrevet 8. januar 2012 Snusk nei? Det er pupper. Flair-pupper Du har for mange bilder inne i hodet, Busten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #626 Del Skrevet 8. januar 2012 Legen sa til meg at kuren mot lakenskrekk er og ikke ta meg seg problemene til sengs. Vel, det hjelper fint lite, for han nekter å sove på sofaen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #627 Del Skrevet 8. januar 2012 Du har for mange bilder inne i hodet, Busten! Det er mulig.. Men det er pure art Ikke noe Marianne Auli-skval oppe i huet mitt nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #628 Del Skrevet 8. januar 2012 Neida, tror det skal bestemmes med demokratisk hvem vi skal anklage vampen er enstemnig valgt Så, sving pisken nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #629 Del Skrevet 8. januar 2012 Vanligvis kanskje, men i natt er du for full så da tar jeg ansvaret her Det går fint, jeg er Supermann og Wonder Womans kjærlighetsbarn. Mine superkrefter består bla i at jeg blir både smartere, mer sjarmerende og relativt genial i fylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #630 Del Skrevet 8. januar 2012 Legen sa til meg at kuren mot lakenskrekk er og ikke ta meg seg problemene til sengs. Vel, det hjelper fint lite, for han nekter å sove på sofaen! kamelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #631 Del Skrevet 8. januar 2012 Det går fint, jeg er Supermann og Wonder Womans kjærlighetsbarn. Mine superkrefter består bla i at jeg blir både smartere, mer sjarmerende og relativt genial i fylla. Du er full du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #632 Del Skrevet 8. januar 2012 vampen er enstemnig valgt Så, sving pisken nå Gaaaah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #633 Del Skrevet 8. januar 2012 Legen sa til meg at kuren mot lakenskrekk er og ikke ta meg seg problemene til sengs. Vel, det hjelper fint lite, for han nekter å sove på sofaen! Snakket med han fyren. Helt foferdelig han der! Sitter her jeg med både finflaske og resten jeg, tør ikke gå ut av rommet, jævler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #634 Del Skrevet 8. januar 2012 Du er full du Jeg skjønner at det du prøver å si er at jeg er ekstremt sjarmerende i kveld, og det har du helt rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #635 Del Skrevet 8. januar 2012 Det går fint, jeg er Supermann og Wonder Womans kjærlighetsbarn. Mine superkrefter består bla i at jeg blir både smartere, mer sjarmerende og relativt genial i fylla. Kaaaaaaan ikkkkkkke væææææære, siden jeg er oooooooog! Men bare i fylla da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #636 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg skjønner at det du prøver å si er at jeg er ekstremt sjarmerende i kveld, og det har du helt rett i. Du er ekstremt full, ditt spetakkel *trekker Flair nærmere og *********** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #637 Del Skrevet 8. januar 2012 kamelen? Jeg har ikke dyr i senga mi Busty. Med unntak av en og annen katt som sniker seg oppi og tar fullstendig over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. januar 2012 #638 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg skjønner at det du prøver å si er at jeg er ekstremt sjarmerende i kveld, og det har du helt rett i. Forsiktig nå, Vampen, hvis du ikke har en stor dose Bjøro gjemt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #639 Del Skrevet 8. januar 2012 Venter fremdeles på alkoholen. *langer en 5liters kanne med spylervæske til Semper* Sorry dude, det er alt som er igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #640 Del Skrevet 8. januar 2012 Kaaaaaaan ikkkkkkke væææææære, siden jeg er oooooooog! Men bare i fylla da! Betyr det at vi er søstre i fylla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå