Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #601 Del Skrevet 8. januar 2012 SNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSK! Fortell meg mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. januar 2012 #602 Del Skrevet 8. januar 2012 *snur Flair rundt* Tjo forstyrrende på en behagelig måte (dine altså) Nå tror jeg du trenger en god dæsj med iiskaldt vann, Busty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #603 Del Skrevet 8. januar 2012 Crappy sang, interessant tekst.. Minner meg om.. noe. You wanted control So we waited I put on a show Now I make it You say I'm a kid My ego is big I don't give a sh*t And it goes like this Take me by the tongue And I'll know you Kiss me till you're drunk And I'll show you I don't need try to control you Look into my eyes and I'll own you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #604 Del Skrevet 8. januar 2012 SNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSK! Snusk nei? Det er pupper. Flair-pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #605 Del Skrevet 8. januar 2012 4 real, alkoholskapet hjemme = au. eg i morgen = au au. sannsynlig senario, jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #606 Del Skrevet 8. januar 2012 Nå tror jeg du trenger en god dæsj med iiskaldt vann, Busty! Håper ikke du tror det hjelper på noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #607 Del Skrevet 8. januar 2012 Søten.. Men de puppene er faktisk ganske forstyrrende :omg: Sjekk bildet, that really is a gun in his pocket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #608 Del Skrevet 8. januar 2012 4 real, alkoholskapet hjemme = au. eg i morgen = au au. sannsynlig senario, jepp! Pytt pytt, slå deg løs Har du lyst til å piske Vampen? Det var Lute sin jobb, men jeg tror mora hans jaga han i seng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #609 Del Skrevet 8. januar 2012 Crappy sang, interessant tekst.. Minner meg om.. noe. You wanted control So we waited I put on a show Now I make it You say I'm a kid My ego is big I don't give a sh*t And it goes like this Take me by the tongue And I'll know you Kiss me till you're drunk And I'll show you I don't need try to control you Look into my eyes and I'll own you http://www.youtube.com/watch?v=NLVopCz6gPw :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #610 Del Skrevet 8. januar 2012 Pytt pytt, slå deg løs Har du lyst til å piske Vampen? Det var Lute sin jobb, men jeg tror mora hans jaga han i seng Det er IKKE Lute sin jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #611 Del Skrevet 8. januar 2012 Altså - det er alt for mye kjæææææroighet i bildet her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #612 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er IKKE Lute sin jobb. Neida, nå kan Bond få lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #613 Del Skrevet 8. januar 2012 Helvetes mediterende guru, gå vekk! Jeg er for full til å fikse 3 mill feilmeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #614 Del Skrevet 8. januar 2012 Altså - det er alt for mye kjæææææroighet i bildet her? Neida.. For det meste perverse nattaeventyr for alle med lakenskrekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #615 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er IKKE Lute sin jobb. Ok, har dere liksom delt ut jobb hvem som skulle underholde moddene, i tilfellet? :gjeiper: Ugh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #616 Del Skrevet 8. januar 2012 Ok, har dere liksom delt ut jobb hvem som skulle underholde moddene, i tilfellet? :gjeiper: Ugh. Nei, men tenkte du ville piske Vampen litt for alle avsporingene Du får lov av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #617 Del Skrevet 8. januar 2012 Neida.. For det meste perverse nattaeventyr for alle med lakenskrekk Kjenner dessverre lakenskrekk litt for godt jeg. Ikke enkelt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #618 Del Skrevet 8. januar 2012 Fortell meg mer Hele denne tråden er en lang tirade av snusk. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan jeg rotet meg inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #619 Del Skrevet 8. januar 2012 Hele denne tråden er en lang tirade av snusk. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan jeg rotet meg inn her. Du startet den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. januar 2012 #620 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Kjenner dessverre lakenskrekk litt for godt jeg. Ikke enkelt det Blir ikke mindre av å være her i hvert fall! Endret 8. januar 2012 av Flair Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå