Sweet77 Skrevet 8. januar 2012 #561 Del Skrevet 8. januar 2012 Nope... ..rappa du Busten også? Min Busty? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #562 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg tror akkurat du vant Busten. Hva vant jeg? :o Ikke si at Bond >>> ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #563 Del Skrevet 8. januar 2012 ..rappa du Busten også? Min Busty? Har ikke vært noe mangelvare av flaskene her så.. ehm. jahm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 8. januar 2012 #564 Del Skrevet 8. januar 2012 Sa noen alkohol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #565 Del Skrevet 8. januar 2012 ..rappa du Busten også? Min Busty? Ærlig talt kjære... Jeg har ikke store pupper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #566 Del Skrevet 8. januar 2012 Hva vant jeg? :o Ikke si at Bond >>> ? Ehh.. du er så lett på tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. januar 2012 #567 Del Skrevet 8. januar 2012 Har ikke vært noe mangelvare av flaskene her så.. ehm. jahm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #568 Del Skrevet 8. januar 2012 Ehh.. du er så lett på tråden. Jeg gjør mitt beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #569 Del Skrevet 8. januar 2012 Sa noen alkohol? nei .... hysj alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #570 Del Skrevet 8. januar 2012 Whattttt.. har ikke moddene lov å være.. e... dødelige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #571 Del Skrevet 8. januar 2012 Sssssh jeg fikk ihvertfall med meg 4 kasser Jeg tror Bond stakk av med tomgodset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 8. januar 2012 #572 Del Skrevet 8. januar 2012 Har ikke vært noe mangelvare av flaskene her så.. ehm. jahm. Synes du burde dele! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #573 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg gjør mitt beste Var nok det jeg tenkte. Uffda altttså, eh? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #574 Del Skrevet 8. januar 2012 Var nok det jeg tenkte. Uffda altttså, eh? Ikkeno` uff :gjeiper: Lever bare en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. januar 2012 #575 Del Skrevet 8. januar 2012 Whattttt.. har ikke moddene lov å være.. e... dødelige? Jo, men hadde ventet mer av Busty!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 8. januar 2012 #576 Del Skrevet 8. januar 2012 nei .... hysj alle sammen Hvorfor er du alltid så slem mot meg? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #577 Del Skrevet 8. januar 2012 Jo, men hadde ventet mer av Busty!! Huh? Vi kan da ikke hankypanky nå som vi har Bond på besøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 8. januar 2012 #578 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er jo bare enda bedre når Bond er på besøk. Det er mye artigere å dominere noen med makt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #579 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg er nemlig utelending, og jeg har akkurat vært hjemme. Og jeg har sånn kjemppesterk likør-greie med meg. Altså - alle synes den er fabelaktig, men fryktelig sterk og alt det der. Fungerer altså greit på nordmenn :D Busty (gjett om DET navnet er adoptert!) er nordmann (tror jeg), så jeg stemmer for at du får ham god og full på likør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #580 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvorfor er du alltid så slem mot meg? :cry: fordi jeg liker å være slem muhahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå