Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #521 Del Skrevet 8. januar 2012 Pssst, gutta, det er ikke rart at det ikke blir noe på dere når dere ikke merker at andre menn kommer og tar damene rett under nesa på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #522 Del Skrevet 8. januar 2012 Lutetium forekommer ikke naturlig i ren form... Eeeew..... Jeg er født både skitten og syndig. Det er bare vinmannen som kan hjelpe meg! Men du får ha meg unnskyldt, jeg må be aftenbønnen min nå. "Kjæere Arcus-sjef, du som fylte havet med hvitvin og torsk.. " osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #523 Del Skrevet 8. januar 2012 Pssst, gutta, det er ikke rart at det ikke blir noe på dere når dere ikke merker at andre menn kommer og tar damene rett under nesa på dere! Pytt pytt... Another night on my own Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #524 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg er født både skitten og syndig. Det er bare vinmannen som kan hjelpe meg! Men du får ha meg unnskyldt, jeg må be aftenbønnen min nå. "Kjæere Arcus-sjef, du som fylte havet med hvitvin og torsk.. " osv Natta besten :kgbaby: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #525 Del Skrevet 8. januar 2012 Pytt pytt... Another night on my own Nei nei busten, du trenger selskap, så hold godt øye med Flair og Nuppen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #526 Del Skrevet 8. januar 2012 Nei nei busten, du trenger selskap, så hold godt øye med Flair og Nuppen nå. Mamma kommer bare til å skremme dem med å mase om barnebarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #527 Del Skrevet 8. januar 2012 Aha, her er det liv.. *snike inn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #528 Del Skrevet 8. januar 2012 DE BOR HOS MAMMA. derfor får de ingenting !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #529 Del Skrevet 8. januar 2012 Moderator!!!!!! *dingalingadindong* WARNING-WARNING-WARNING-WARNING--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #530 Del Skrevet 8. januar 2012 DE BOR HOS MAMMA. derfor får de ingenting !! Bare en unnskyldning for å virke hard to get Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #531 Del Skrevet 8. januar 2012 Aha, her er det liv.. *snike inn* *Hilser så mye fra mamma* (Hun har fått tak i øret mitt nå, og drr mee.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #532 Del Skrevet 8. januar 2012 Mamma kommer bare til å skremme dem med å mase om barnebarn Med mindre mammaen din er kinky tror jeg hun må skygge banen for å få barnebarn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #533 Del Skrevet 8. januar 2012 *Hilser så mye fra mamma* (Hun har fått tak i øret mitt nå, og drr mee.... hils tilbake fra en som er gal og liker grillkrydder under sex som du sa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #534 Del Skrevet 8. januar 2012 Med mindre mammaen din er kinky tror jeg hun må skygge banen for å få barnebarn. Nesj, muttern fins ikke kinky.. Hu prøver fortsatt å innbille meg at ungene kommer med storken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #535 Del Skrevet 8. januar 2012 Moderator!!!!!! *dingalingadindong* WARNING-WARNING-WARNING-WARNING--- Pass på blodtrykket busten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #536 Del Skrevet 8. januar 2012 Pass på blodtrykket busten! *tittened* Går greit foreløbig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. januar 2012 #537 Del Skrevet 8. januar 2012 Mamma kommer bare til å skremme dem med å mase om barnebarn Hvah ..barnebarn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #538 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvah ..barnebarn?? Ssshhh vi bruker såklart sånn presenning.. prematur... du veit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 8. januar 2012 #539 Del Skrevet 8. januar 2012 Moderator!!!!!! *dingalingadindong* WARNING-WARNING-WARNING-WARNING--- Jesh, be afraid, be very afraid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #540 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvah ..barnebarn?? Jeg anbefaler vin. Mye vin. Kasser og kartonger. Mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå