Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #421 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg spratt vinen for lenge siden. Denne tråden gjorde det svært nødvendig. Og jeg som trodde jeg hadde perfekt rettskrivning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. januar 2012 #422 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg spratt vinen for lenge siden. Denne tråden gjorde det svært nødvendig. Endelig en fornuftig dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #423 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Siden hverken jeg eller Bust-a-nut vil humpe, og du blir kustet av en gal grillkryddersæring, har vi ett problem! Om ikke Nupp-Dupp tilfeldigvis er ledig da? haahhahaha.. trenger ikke grillkrydder DER altså :gjeiper: Endret 8. januar 2012 av Nuppdupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #424 Del Skrevet 8. januar 2012 Allerede? Har ikke Luto fortalt deg at peniser ikke skal tygges på? Var det en penis? Jeg trodde han skulle være kompis og gi meg en tannpirker... Makan ass... Bare fordi jeg er seksuelt uthungret tror han jeg tar hva som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #425 Del Skrevet 8. januar 2012 Og jeg som trodde jeg hadde perfekt rettskrivning. Norsklæreren i meg har tatt helg. Spør meg igjen når vinen er ute av systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 8. januar 2012 #426 Del Skrevet 8. januar 2012 Var det en penis? Jeg trodde han skulle være kompis og gi meg en tannpirker... Makan ass... Bare fordi jeg er seksuelt uthungret tror han jeg tar hva som helst Du gjorde jo det jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #427 Del Skrevet 8. januar 2012 Allerede? Har ikke Luto fortalt deg at peniser ikke skal tygges på? Det går fint an hvis det står merket med sure kuker på pakken, og står ved siden av bamsemums i butikken. *uff* Begynner å bli dårlig humor, trnger å sove snart merker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #428 Del Skrevet 8. januar 2012 Du gjorde jo det jo! Jammen atte jeg trodde jo det var en tannpirker joooooh.... Dessuten så tygde jeg ikke.... Og jeg inhalerte ihvertfall ikke :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #429 Del Skrevet 8. januar 2012 Norsklæreren i meg har tatt helg. Spør meg igjen når vinen er ute av systemet. Jeg må skrive veldig dårlig siden du må drikke teksten min pen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #430 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg må skrive veldig dårlig siden du må drikke teksten min pen! Hu har misforstått... Hu trur hu blir fin hvis hu selv drikker :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #431 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg må skrive veldig dårlig siden du må drikke teksten min pen! Tar jeg et glass til er du oppe på 5+! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #432 Del Skrevet 8. januar 2012 Endelig en fornuftig dame I dette selskapet må jo noen være fornuftig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #433 Del Skrevet 8. januar 2012 Tar jeg et glass til er du oppe på 5+! Tøm på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #434 Del Skrevet 8. januar 2012 Tar jeg et glass til er du oppe på 5+! Bare glem det.. Han surrer rundt inne på "Ting du har vært litt treig med å skjønne" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #435 Del Skrevet 8. januar 2012 Hu har misforstått... Hu trur hu blir fin hvis hu selv drikker :gjeiper: Også trur hu får masse barnebidrag selv om hu er voksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #436 Del Skrevet 8. januar 2012 Tøm på! So I can go until I blow up, eh And I can drink until I throw up, eh And I don't ever ever want to grow up, eh I wanna keep it going, keep keep it going, going, going, going.... 5+ er forresten det høyeste jeg kan gi. Gir jeg noe bedre kommer den indre pervoen til Busten til å gå amok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #437 Del Skrevet 8. januar 2012 Også trur hu får masse barnebidrag selv om hu er voksen! Barnebidrag? Mus på avbetaling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #438 Del Skrevet 8. januar 2012 Også trur hu får masse barnebidrag selv om hu er voksen! Voksen? Who? ME? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #439 Del Skrevet 8. januar 2012 Bare glem det.. Han surrer rundt inne på "Ting du har vært litt treig med å skjønne" Okok, jeg forstår ikke utrengskål, men det skal jeg ta opp med Sylfest Loneheim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #440 Del Skrevet 8. januar 2012 So I can go until I blow up, eh And I can drink until I throw up, eh And I don't ever ever want to grow up, eh I wanna keep it going, keep keep it going, going, going, going.... 5+ er forresten det høyeste jeg kan gi. Gir jeg noe bedre kommer den indre pervoen til Busten til å gå amok. Nesj, bare gi ham sex du Så nøden er jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå