Gå til innhold

Off topic

Fremhevede innlegg

Gjest Vampen
Skrevet

Kan de ikke bare drysse på litt grillkrydder? :klo:

Det blir ikke helt det samme. Sauen er dagens gullkalv. Hvert år rundt Eid blir det helvete og en halv rundt prisen på sauekjøtt. Det kjøpes forøvrig i antall hel sau, ikke stykker og deler.

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Har du ikke finni ut det før nå? :popcorn:

Vel, da er det på tide at du stter inn nådestøtet (bokatsvelig talt) på Luten snart. :sjarmor:

Skrevet

Du har en skitten fantasi unge mann :popcorn:

..skitten fantasi om barnetv? :eeeh: Jeg tenker tilbake på da Pilt? (klarte aldri å skille mellom Pompel og Pilt) fikk satt fast hodet sitt i ei skyvedør. Pompel klarte til slutt å få åpnet døra med ett oversize skrujern.

Morsomt og uskyldig idag, dystert og traumatisk dengang da. :fnise:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Vel, da er det på tide at du stter inn nådestøtet (bokatsvelig talt) på Luten snart. :sjarmor:

Er en grunn til at det handler om blomsten og biene, og ikke bien og biene...

Du ass... :popcorn:

Gjest Vampen
Skrevet

Du skal ikke ligge med en annen mann slik du ligger med en kvinne! :opplyser:

Det står det i bibelen nemlig.. og det i seg selv er grunn god nok til å kjøre dobbel bie. :lur:

Skrevet

Siden hverken jeg eller Bust-a-nut vil humpe, og du blir kustet av en gal grillkryddersæring, har vi ett problem! Om ikke Nupp-Dupp tilfeldigvis er ledig da? :pisk::lur:

Skrevet

Fader Busty, du kjedespiser popcorn jo! Blir du aldri kvalm da?? *frustrert*

Gjest Vampen
Skrevet

Siden hverken jeg eller Bust-a-nut vil humpe, og du blir kustet av en gal grillkryddersæring, har vi ett problem! Om ikke Nupp-Dupp tilfeldigvis er ledig da? :pisk::lur:

Kustet? Det hørtes skittent ut!

Gjest Vampen
Skrevet

Endelig en fornuftig stemme! :rodmer:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

..skitten fantasi om barnetv? :eeeh: Jeg tenker tilbake på da Pilt? (klarte aldri å skille mellom Pompel og Pilt) fikk satt fast hodet sitt i ei skyvedør. Pompel klarte til slutt å få åpnet døra med ett oversize skrujern.

Morsomt og uskyldig idag, dystert og traumatisk dengang da. :fnise:

Du skal jo bare prise deg lykkelig for at den perverse sexscenen i forkant ble klippet vekk.

Det sier jo seg selv at 2 sånne skrudde fyrer som aldri har dameselskap før eller senere barker løs på hverandre.

Så kan man undres over hvor denne tvilsomme vaktmesteren kommer inn i bildet, om han titterunker i smug eller om disse perverse dukkene har homosexorgier etter mørkets frembrudd :popcorn:

Gjest Vampen
Skrevet

Scheiße! Jeg kommer til å ha skallebank i morgen.

Gjest Vampen
Skrevet

Det sier jo seg selv at 2 sånne skrudde fyrer som aldri har dameselskap før eller senere barker løs på hverandre.

Det er det JEG har prøvd å fortelle deg og Luten over flere sider nå!:popcorn:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

Inseminerer De at jeg har store bryster? :nei:

Kvalm? Virtuelt popcorn joh.. Men når du sier det begynner jeg å bli litt sliten i kjevene :popcorn:

Gjest Bustenskjold
Skrevet

No brain no headache :popcorn:

Det er det JEG har prøvd å fortelle deg og Luten over flere sider nå!:popcorn:

Joda, men vi vil ikke høre skjønner du vel..

Vi har jo levd i håpet om at noen kremdamer skulle forville seg inn hit :popcorn:

Skrevet

Kustet? Det hørtes skittent ut!

Yes, og jeg bruker ikke pisken i utrengsmål! (Som jeg ikke aner hva betyr, men hørtes fint ut)

Skrevet

Jeg også, for mange bilder i hodet, neste helg skal jeg drikke meg dritings isteden

Skrevet

Jeg også, for mange bilder i hodet, neste helg skal jeg drikke meg dritings isteden

Fortrengsmål? :klo:

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg spratt vinen for lenge siden. Denne tråden gjorde det svært nødvendig.

Gjest Vampen
Skrevet

Yes, og jeg bruker ikke pisken i utrengsmål! (Som jeg ikke aner hva betyr, men hørtes fint ut)

Jeg synes du skal spørre Sylfest! :opplyser:

Skrevet

Inseminerer De at jeg har store bryster? :nei:

Kvalm? Virtuelt popcorn joh.. Men når du sier det begynner jeg å bli litt sliten i kjevene :popcorn:

Allerede? Har ikke Luto fortalt deg at peniser ikke skal tygges på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...