Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #361 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg burde kanskje legge meg? Jeg skal jo meg i bibelstudier i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #362 Del Skrevet 8. januar 2012 Ja, nettopp. Jeg lukter brente bukser. Jeg klarer forøvrig å skaffe meg menn selv. Jeg har tau og er en talentfull cowgirl. Ba jeg om detaljer fra sexlivet ditt? Nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #363 Del Skrevet 8. januar 2012 *dytter nuppeduppen ned i gittarkassa til Bjøro Håland* I love Norwegian Kåntriiiiiiiiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #364 Del Skrevet 8. januar 2012 Ba jeg om detaljer fra sexlivet ditt? Nope Din gris, jeg tenkte lasso! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #365 Del Skrevet 8. januar 2012 Ja, nettopp. Jeg lukter brente bukser. Jeg klarer forøvrig å skaffe meg menn selv. Jeg har tau og er en talentfull cowgirl. Jeg tror godeste Bjøro er ledig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #366 Del Skrevet 8. januar 2012 (endret) Jeg tror godeste Bjøro er ledig? Mnja, jeg har navnpreferanser. Bjøro står ikke på lista over godkjente navn. Edit: vinleif. Endret 8. januar 2012 av Vampen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #367 Del Skrevet 8. januar 2012 I love Norwegian Kåntriiiiiiiiii! Snakket med fastlegen din om det? Din gris, jeg tenkte lasso! Ok, du skal pule. So what? Trenger ikke smøre det utover hele kåge vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #368 Del Skrevet 8. januar 2012 Er det forresten noe som heter navnfetisjist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #369 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg tror godeste Bjøro er ledig? Kan du skjønne hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #370 Del Skrevet 8. januar 2012 Snakket med fastlegen din om det? Ok, du skal pule. So what? Trenger ikke smøre det utover hele kåge vel? Feil, jeg skal studere bibelske tekster, jeg har ikke tid til puling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #371 Del Skrevet 8. januar 2012 Mnja, jeg har navnprefaeranser. Bjøro står ikke på lista over godkjente navn. Språkrådet bestemmer vet du! Dessuten har han ett navn til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #372 Del Skrevet 8. januar 2012 Eargasm :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #373 Del Skrevet 8. januar 2012 *dytter nuppeduppen ned i gittarkassa til Bjøro Håland* høres ut som et mareritt haahaha. så slem du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #374 Del Skrevet 8. januar 2012 Snakket med fastlegen din om det? Hvor tror du jeg har lært teksten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #375 Del Skrevet 8. januar 2012 Språkrådet bestemmer vet du! Dessuten har han ett navn til. Er Bjøro et ord? Skal du bjøro i helga? Nei, jeg har bjøroriert fra meg for denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #376 Del Skrevet 8. januar 2012 Feil, jeg skal studere bibelske tekster, jeg har ikke tid til puling. Jug i det minste så du tror det sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #377 Del Skrevet 8. januar 2012 Er Bjøro et ord? Skal du bjøro i helga? Nei, jeg har bjøroriert fra meg for denne gang. Jeg tenkte bare jeg skulle gjøre deg en bjørotjeneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #378 Del Skrevet 8. januar 2012 Jug i det minste så du tror det sjøl Det verste er at jeg faktisk ikke kødder.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #379 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvor tror du jeg har lært teksten? Ville gjettet på Trubadurix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #380 Del Skrevet 8. januar 2012 Det verste er at jeg faktisk ikke kødder.. Overtrøtt altså? Pell deg til sengs du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå