Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #341 Del Skrevet 8. januar 2012 mhm.. før jeg ga resten til fuglene hehehe Makan... Vurderte deg nesten som kjerringemne, men etter dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #342 Del Skrevet 8. januar 2012 Nesj, vi venter på noen damer.. De er opptatt med å måle de indre kjønnsleppene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #343 Del Skrevet 8. januar 2012 De er opptatt med å måle de indre kjønnsleppene sine. Åffer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #344 Del Skrevet 8. januar 2012 Ice breaker.... Og tatt i betraktning hodeplagget ditt, skal du teknisk sett ikke inneha kunnskaper om begrepet østblokken Vel, egentlig burde jeg ikke visst om "Jenta fra Værdsrommet" heller. Sånn helt egentlig er jeg en tidsreisende, men jeg bommet litt med pickup. Blir ikke hentet før i år (yes, ryktene stemmer, 2012 blir begivenhetsrikt), og jeg måtte vente helt fra 1980! Men 80tallet var jo verdt det, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #345 Del Skrevet 8. januar 2012 Makan... Vurderte deg nesten som kjerringemne, men etter dette... hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #346 Del Skrevet 8. januar 2012 Åffer det? For å kunne bruke tiden på bekymre seg for lengden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #347 Del Skrevet 8. januar 2012 Vel, egentlig burde jeg ikke visst om "Jenta fra Værdsrommet" heller. Sånn helt egentlig er jeg en tidsreisende, men jeg bommet litt med pickup. Blir ikke hentet før i år (yes, ryktene stemmer, 2012 blir begivenhetsrikt), og jeg måtte vente helt fra 1980! Men 80tallet var jo verdt det, da. Hill Cæsar hehehe Du gjorde det med vilje altså? For å kunne bruke tiden på bekymre seg for lengden? Åffer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #348 Del Skrevet 8. januar 2012 Åffer det? "Varfor gör hon på det der viset? Varfor då då?". Gudene vet. For mye fritid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #349 Del Skrevet 8. januar 2012 Du gjorde det med vilje altså? ja, klart det.. måtte se reaksjonen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #350 Del Skrevet 8. januar 2012 "Varfor gör hon på det der viset? Varfor då då?". Gudene vet. For mye fritid? Det blir rätt mycket O'boy då. Men det gör jo ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #351 Del Skrevet 8. januar 2012 "Varfor gör hon på det der viset? Varfor då då?". Gudene vet. For mye fritid? Lengden på kjønnsleppene er da totalt uinteressant så lenge musa er blaut ja, klart det.. måtte se reaksjonen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #352 Del Skrevet 8. januar 2012 Det blir rätt mycket O'boy då. Men det gör jo ingenting. :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #353 Del Skrevet 8. januar 2012 :popcorn: Prøver du å sjekke opp Luten nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #354 Del Skrevet 8. januar 2012 Neeeyyyy da hadde jeg brukt denne : :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #355 Del Skrevet 8. januar 2012 Etterfulgt av denne : :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #356 Del Skrevet 8. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #357 Del Skrevet 8. januar 2012 Neeeyyyy da hadde jeg brukt denne : :popcorn: Du lurer ikke meg, jeg hørte teksten! Jaja, to pølser i brød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #358 Del Skrevet 8. januar 2012 *dytter nuppeduppen ned i gittarkassa til Bjøro Håland* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #359 Del Skrevet 8. januar 2012 Du lurer ikke meg, jeg hørte teksten! Jaja, to pølser i brød? Eneste grunnen jeg måtte ha for å få lutefisken amorøs er jo for at du skal få deg noe :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #360 Del Skrevet 8. januar 2012 Eneste grunnen jeg måtte ha for å få lutefisken amorøs er jo for at du skal få deg noe :popcorn: Ja, nettopp. Jeg lukter brente bukser. Jeg klarer forøvrig å skaffe meg menn selv. Jeg har tau og er en talentfull cowgirl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå