Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #321 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg har lært at om jeg hører på deg, så mister jeg både mais, gaver og penger. Jeg syntes det bør døpes om til vampemais.. Vampemais = danglebær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #322 Del Skrevet 8. januar 2012 Vampemais = danglebær? Nei, danglebær er Bustenøtter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 8. januar 2012 #323 Del Skrevet 8. januar 2012 Betyr det at du er fisens rette far? Heller mosens rette mor. Potetmosen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #324 Del Skrevet 8. januar 2012 Nei, danglebær er Bustenøtter. Så vampemais er damedanglebær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #325 Del Skrevet 8. januar 2012 Så vampemais er damedanglebær? Nå må du slutte å knytte navnet mitt til snusk og gris! Jeg er en lady sier jeg jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #326 Del Skrevet 8. januar 2012 Nå må du slutte å knytte navnet mitt til snusk og gris! Jeg er en lady sier jeg jo. Danglebærlady? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #327 Del Skrevet 8. januar 2012 Jeg har lært at om jeg hører på deg, så mister jeg både mais, gaver og penger. Jeg syntes det bør døpes om til vampemais, vampegaver og vampebidrag. Ok, jeg skal sende inn en forespørsel til sprakrad.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #328 Del Skrevet 8. januar 2012 Danglebærlady? Lady Kickadick. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #329 Del Skrevet 8. januar 2012 Ok, jeg skal sende inn en forespørsel til sprakrad.no. Sjentlemæn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #330 Del Skrevet 8. januar 2012 Heller mosens rette mor. Potetmosen Godt det ikke var mosens rette far, for det er potetstamperen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #331 Del Skrevet 8. januar 2012 Lady Lickadick. Lady Lickadick Dangleberry? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #332 Del Skrevet 8. januar 2012 Lady Kickadick. ..in bread. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #333 Del Skrevet 8. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #334 Del Skrevet 8. januar 2012 ..in bread. Med eller uten, jeg er ikke så picky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #335 Del Skrevet 8. januar 2012 Knabber du popcornet mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #336 Del Skrevet 8. januar 2012 Knabber du popcornet mitt? Det er digitalt, så man får alltid en eksakt kopi, og man går aldri tom. Nesten som i "Jenta fra Værdsrommet", men hun brukte den analoge østblokkmetoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #337 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvor ble det av pikkpraten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #338 Del Skrevet 8. januar 2012 Det er digitalt, så man får alltid en eksakt kopi, og man går aldri tom. Nesten som i "Jenta fra Værdsrommet", men hun brukte den analoge østblokkmetoden. Ice breaker.... Og tatt i betraktning hodeplagget ditt, skal du teknisk sett ikke inneha kunnskaper om begrepet østblokken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #339 Del Skrevet 8. januar 2012 Hvor ble det av pikkpraten? Nesj, vi venter på noen damer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 8. januar 2012 #340 Del Skrevet 8. januar 2012 Knabber du popcornet mitt? mhm.. før jeg ga resten til fuglene hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå