Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #301 Del Skrevet 7. januar 2012 Man lever ikke fett på popcon, man BLIR feit. Det er ikke effekten jeg er ute etter. Og takk for hjelpa, det hjalp ikke i det hele tatt. Blir ikke feit av virtuelt popcorn har jeg jo sagt Og ikke noe å takke for, det var da så lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #302 Del Skrevet 7. januar 2012 Blir ikke feit av virtuelt popcorn har jeg jo sagt Og ikke noe å takke for, det var da så lite Ja, det var det virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #303 Del Skrevet 7. januar 2012 Ja, det var det virkelig. Så så, jeg sa jo du ikke trenger å takke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #304 Del Skrevet 7. januar 2012 Så så, jeg sa jo du ikke trenger å takke Jeg kjeder meg fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #305 Del Skrevet 7. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. januar 2012 #306 Del Skrevet 7. januar 2012 Det kan man i høyeste grad. Min plan er å finne ut hvilket mannebein på KG som tjener mest, lure ham til heftig nettsex og leve fett på bidrag. Barnebidrag skal barna ha!! Det heter tross alt barnebidrag, det ligger i navnet! Akkurat som julepresanger, de skal selvsagt julenissen ha, det sier seg selv. Offtopic (oh, the irony): Bedre med en fugl i hånden.. ? Det er ett rimelig rart ordtak, jeg liker igrunnen bedre Bustens vri, men i originalversjon? Hva skal man egentlig med den fuglen? Skal man spise den? Hvilken fugl er det egentlig? Er det en ferdig grillet kylling, er det jo greit, men det betyr vel da at man har 10 grillkyllinger på taket? Jeg har alltid hatt en følelse av at det er ett visst nært slektskap mellom den fuglen i hånden, og de ti på taket. Det ligger liksom eksplisitt i setningen. På den annen side, om de ti på taket var spurver, så blir man ikke særlig mett, om man er så sulten at man seriøst planlegger å legge en spurv i panna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #307 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg kjeder meg fortsatt. Tom for møllkuler.. Kan jeg hive strykejernet på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #308 Del Skrevet 7. januar 2012 Barnebidrag skal barna ha!! Det heter tross alt barnebidrag, det ligger i navnet! Akkurat som julepresanger, de skal selvsagt julenissen ha, det sier seg selv. Betyr det at babyen skal ha all maisen? Hva hvis JEG vil ha mais? Og jeg går ikke gjennom 9 måneder med blimpdom for at ungen skal få pengene nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #309 Del Skrevet 7. januar 2012 Tom for møllkuler.. Kan jeg hive strykejernet på deg? Du kan heller sende meg vinflaska. I mangel på bedre underholdning får jeg underholde meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #310 Del Skrevet 7. januar 2012 Betyr det at babyen skal ha all maisen? Hva hvis JEG vil ha mais? Og jeg går ikke gjennom 9 måneder med blimpdom for at ungen skal få pengene nei. Det får du ta med lutefisken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #311 Del Skrevet 7. januar 2012 Du kan heller sende meg vinflaska. I mangel på bedre underholdning får jeg underholde meg selv. *hiver en tom vinflaske på Vampy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #312 Del Skrevet 7. januar 2012 Det får du ta med lutefisken... Fisken skal luten ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #313 Del Skrevet 7. januar 2012 *hiver en tom vinflaske på Vampy* Å se på den konstante popcorngnafsinga di får meg til å føle meg feit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 7. januar 2012 #314 Del Skrevet 7. januar 2012 Fisken skal luten ha. Men sugga skal skinken ta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. januar 2012 #315 Del Skrevet 7. januar 2012 Betyr det at babyen skal ha all maisen? Hva hvis JEG vil ha mais? Desverre, det går ikke. Har du ikke lært noenting av utdanningen min? Og jeg går ikke gjennom 9 måneder med blimpdom for at ungen skal få pengene nei. Det får du nesten ta opp med Norsk Språkråd (internettadressen er www.sprakrad.no - de fikk den billig), det er de som bestemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 8. januar 2012 #316 Del Skrevet 8. januar 2012 Men sugga skal skinken ta Betyr det at du er fisens rette far? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 8. januar 2012 #317 Del Skrevet 8. januar 2012 Å se på den konstante popcorngnafsinga di får meg til å føle meg feit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #318 Del Skrevet 8. januar 2012 Desverre, det går ikke. Har du ikke lært noenting av utdanningen min? Det får du nesten ta opp med Norsk Språkråd (internettadressen er www.sprakrad.no - de fikk den billig), det er de som bestemmer! Jeg har lært at om jeg hører på deg, så mister jeg både mais, gaver og penger. Jeg syntes det bør døpes om til vampemais, vampegaver og vampebidrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #319 Del Skrevet 8. januar 2012 Men sugga skal skinken ta Hvem er skinken? Jeg håper han er kjekkere enn deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 8. januar 2012 #320 Del Skrevet 8. januar 2012 *ignore* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå