Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest Bustenskjold

Man lever ikke fett på popcon, man BLIR feit. Det er ikke effekten jeg er ute etter. Og takk for hjelpa, det hjalp ikke i det hele tatt.

Blir ikke feit av virtuelt popcorn har jeg jo sagt :popcorn:

Og ikke noe å takke for, det var da så lite :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampen

Blir ikke feit av virtuelt popcorn har jeg jo sagt :popcorn:

Og ikke noe å takke for, det var da så lite :popcorn:

Ja, det var det virkelig. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man i høyeste grad. Min plan er å finne ut hvilket mannebein på KG som tjener mest, lure ham til heftig nettsex og leve fett på bidrag.

Barnebidrag skal barna ha!! :nei:

Det heter tross alt barnebidrag, det ligger i navnet!

Akkurat som julepresanger, de skal selvsagt julenissen ha, det sier seg selv. :kjefte:

Offtopic (oh, the irony):

Bedre med en fugl i hånden.. ? Det er ett rimelig rart ordtak, jeg liker igrunnen bedre Bustens vri, men i originalversjon? Hva skal man egentlig med den fuglen? Skal man spise den? Hvilken fugl er det egentlig? Er det en ferdig grillet kylling, er det jo greit, men det betyr vel da at man har 10 grillkyllinger på taket? :klo:

Jeg har alltid hatt en følelse av at det er ett visst nært slektskap mellom den fuglen i hånden, og de ti på taket. Det ligger liksom eksplisitt i setningen.

På den annen side, om de ti på taket var spurver, så blir man ikke særlig mett, om man er så sulten at man seriøst planlegger å legge en spurv i panna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Barnebidrag skal barna ha!! :nei:

Det heter tross alt barnebidrag, det ligger i navnet!

Akkurat som julepresanger, de skal selvsagt julenissen ha, det sier seg selv. :kjefte:

Betyr det at babyen skal ha all maisen? Hva hvis JEG vil ha mais?

Og jeg går ikke gjennom 9 måneder med blimpdom for at ungen skal få pengene nei. :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Tom for møllkuler.. :popcorn:

Kan jeg hive strykejernet på deg? :popcorn:

Du kan heller sende meg vinflaska. I mangel på bedre underholdning får jeg underholde meg selv. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Og jeg går ikke gjennom 9 måneder med blimpdom for at ungen skal få pengene nei. :nei:

Det får du ta med lutefisken... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Du kan heller sende meg vinflaska. I mangel på bedre underholdning får jeg underholde meg selv. :nigo:

*hiver en tom vinflaske på Vampy* :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Desverre, det går ikke. Har du ikke lært noenting av utdanningen min? :kjefte:

Det får du nesten ta opp med Norsk Språkråd (internettadressen er www.sprakrad.no - de fikk den billig), det er de som bestemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Vampen

Desverre, det går ikke. Har du ikke lært noenting av utdanningen min? :kjefte:

Det får du nesten ta opp med Norsk Språkråd (internettadressen er www.sprakrad.no - de fikk den billig), det er de som bestemmer!

Jeg har lært at om jeg hører på deg, så mister jeg både mais, gaver og penger. Jeg syntes det bør døpes om til vampemais, vampegaver og vampebidrag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...