Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #281 Del Skrevet 7. januar 2012 Vampy har hatt trekant med araber`n og guruen No no no no, that is not how we doooo it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #282 Del Skrevet 7. januar 2012 Som om ikke vi menn kan kunsten å overtolke og overanalysere? Easy peasy Vel, greit å få bekreftet at jeg, som vanlig, er skyldfri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #283 Del Skrevet 7. januar 2012 No no no no, that is not how we doooo it! Did Vel, greit å få bekreftet at jeg, som vanlig, er skyldfri. Nix. Ikke ifølge min tvilsomme personanalyse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #284 Del Skrevet 7. januar 2012 Did Nix. Ikke ifølge min tvilsomme personanalyse Nå må du kutte ut popcornet snart Busten, du kommer til å bli feit! Og nei nei nei.. that is not how we DID it, og analysen din er feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #285 Del Skrevet 7. januar 2012 Nå må du kutte ut popcornet snart Busten, du kommer til å bli feit! Blir ikke feit av virtuelt popcorn da Og nei nei nei.. that is not how we DID it, og analysen din er feil! You say fish, I say meat. Men kle på deg igjen da. Du skremte lutefisken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #286 Del Skrevet 7. januar 2012 Blir ikke feit av virtuelt popcorn da You say fish, I say meat. Men kle på deg igjen da. Du skremte lutefisken Jo, det tror jeg bestemt man kan. Snart kommer du til å rulle bortover veien. Fishy meat? Det høres suspekt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 7. januar 2012 #287 Del Skrevet 7. januar 2012 Jo, det tror jeg bestemt man kan. Snart kommer du til å rulle bortover veien. Fishy meat? Det høres suspekt ut. Sugga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #288 Del Skrevet 7. januar 2012 Jo, det tror jeg bestemt man kan. Snart kommer du til å rulle bortover veien. Fishy meat? Det høres suspekt ut. Kan du bli gravid av virtuell sex? Hæ? Hæ? Nei, tenkte meg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #289 Del Skrevet 7. januar 2012 Sugga? Nå er kvelden min fullkommen. Sovende ben OG Marregutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #290 Del Skrevet 7. januar 2012 Kan du bli gravid av virtuell sex? Hæ? Hæ? Nei, tenkte meg det Det kan man i høyeste grad. Min plan er å finne ut hvilket mannebein på KG som tjener mest, lure ham til heftig nettsex og leve fett på bidrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 7. januar 2012 #291 Del Skrevet 7. januar 2012 Nå er kvelden min fullkommen. Sovende ben OG Marregutt. Ikke sprikende ben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #292 Del Skrevet 7. januar 2012 Det kan man i høyeste grad. Min plan er å finne ut hvilket mannebein på KG som tjener mest, lure ham til heftig nettsex og leve fett på bidrag. Fascinerende Noen i kikkerten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #293 Del Skrevet 7. januar 2012 Ikke sprikende ben? Jo, men så dukket du opp, og da gikk det skeis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #294 Del Skrevet 7. januar 2012 (endret) Fascinerende Noen i kikkerten? Hvor mye tjener duuuu Busten? Har du noen tips? Endret 7. januar 2012 av Vampen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 7. januar 2012 #295 Del Skrevet 7. januar 2012 Jo, men så dukket du opp, og da gikk det skeis. Pussig, pleier å være omvendt. Jaja, du får sugge videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #296 Del Skrevet 7. januar 2012 Pussig, pleier å være omvendt. Jaja, du får sugge videre Really? Skeptisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #297 Del Skrevet 7. januar 2012 Hvor mye tjener duuuu Busten? Nok til salt i såret.. Og litt til popcornet Har du noen tips? Anyone but me? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marregutt Skrevet 7. januar 2012 #298 Del Skrevet 7. januar 2012 Really? Skeptisk.. Mhm, like sikkert som blomster om våren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #299 Del Skrevet 7. januar 2012 Nok til salt i såret.. Og litt til popcornet Anyone but me? Man lever ikke fett på popcon, man BLIR feit. Det er ikke effekten jeg er ute etter. Og takk for hjelpa, det hjalp ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #300 Del Skrevet 7. januar 2012 Mhm, like sikkert som blomster om våren Til tross for din ekstreme sjarm er jeg fortsatt noget skeptisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå