Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #261 Del Skrevet 7. januar 2012 Bok! Der har vi det! Brett ut ei bok, så har man ett litterært pølsebrød med mye fiber! Og oppfører ikke pikken seg som den skal, kan man klappe igjen boka og lage flatbrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #262 Del Skrevet 7. januar 2012 Bok! Der har vi det! Brett ut ei bok, så har man ett litterært pølsebrød med mye fiber! For første gang i mitt liv ser jeg et nyttig brukspotensial for bibelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #263 Del Skrevet 7. januar 2012 Juger du, juger jeg.... Jeg juger aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #264 Del Skrevet 7. januar 2012 Det er et fiffig talent! Langt å foretrekke fremfor webcamfitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. januar 2012 #265 Del Skrevet 7. januar 2012 Og oppfører ikke pikken seg som den skal, kan man klappe igjen boka og lage flatbrød. Meatbread! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #266 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg juger aldri. Ehh... Lady? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. januar 2012 #267 Del Skrevet 7. januar 2012 For første gang i mitt liv ser jeg et nyttig brukspotensial for bibelen Huske på å bla opp på de siden som handler om omskjæring! *Hevn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #268 Del Skrevet 7. januar 2012 Meatbread! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. januar 2012 #269 Del Skrevet 7. januar 2012 Kjedelig melding!! En administrator har satt en begrensning på anntall innlegg du kan poste innenfor et kort tidsrom. Vennligst vent 15 sekunder før du svarer i eller poster et nytt emne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #270 Del Skrevet 7. januar 2012 Ehh... Lady? That would be me.. yes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #271 Del Skrevet 7. januar 2012 Kjedelig melding!! Den slår den mediterende guruen som har iglet seg innpå meg i hele kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #272 Del Skrevet 7. januar 2012 That would be me.. yes. Lady Lickadick? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #273 Del Skrevet 7. januar 2012 Lady Lickadick? Nei nei nei.. Hva er det du tror om meg Busten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. januar 2012 #274 Del Skrevet 7. januar 2012 Den slår den mediterende guruen som har iglet seg innpå meg i hele kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #275 Del Skrevet 7. januar 2012 Nei nei nei.. Hva er det du tror om meg Busten? Det verste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #276 Del Skrevet 7. januar 2012 Guru Meditation? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #277 Del Skrevet 7. januar 2012 Det verste Jeg kan ikke fatte og begripe hva jeg har gjort for å fortjene et slikt rykte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #278 Del Skrevet 7. januar 2012 Huske på å bla opp på de siden som handler om omskjæring! *Hevn* Etterpå kan du få rævkjøre Åpenbaringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #279 Del Skrevet 7. januar 2012 Vampy har hatt trekant med araber`n og guruen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 7. januar 2012 #280 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg kan ikke fatte og begripe hva jeg har gjort for å fortjene et slikt rykte? Som om ikke vi menn kan kunsten å overtolke og overanalysere? Easy peasy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå