Gjest Bustenskjold Skrevet 5. januar 2012 #201 Del Skrevet 5. januar 2012 Busten - nå skal jeg være litt tørrpinne Det med avsporinger er at de er morsomme for de som deltar men samtidig ødelegger den opprinnelige tråden, så vi modder er nok litt party poopers sånt sett. Når det gjelder humor med forumbrukere som karakterer - de selv burde være 'med' på det, ellers kan sånt oppleves sårende. Du er moderator og skal (til en viss grad) være litt tørrpinne. Og ja, jeg er enig med deg og forstår godt hva du sier, jeg har ryddet mange tråder selv gjennom årene, men klarer ikke annet enn å ta det med et smil. Og det å harselere med forumbrukere - jeg hadde kun valgt brukere jeg vet hadde sett humoren i det, men dessverre sitter ikke moddene inne med kunnskaper om mine relasjoner til de det måtte gjelde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 5. januar 2012 #202 Del Skrevet 5. januar 2012 Høhh denne tråden får meg krible i fingerne av lyst å se en skikkelig avsporing siden jeg ser potensiale for fabelaktige nye titler for de nye trådene. Etter en natt med jobb og lag arbeidsag er jeg helt villig å akseptere lemen med filter Og hemmelig sang? Vil høre! *utfordre* Busten - nå skal jeg være litt tørrpinne Det med avsporinger er at de er morsomme for de som deltar men samtidig ødelegger den opprinnelige tråden, så vi modder er nok litt party poopers sånt sett. Når det gjelder humor med forumbrukere som karakterer - de selv burde være 'med' på det, ellers kan sånt oppleves sårende. Paaaaaaaaaaaarty poooper! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. januar 2012 #203 Del Skrevet 5. januar 2012 Jeg modererer selv et par forum og jeg fjerner aldri avsporinger. De er jo det som kan gjøre en tråd så uendelig spennende. Man vet aldri hvor det ender Men klart - på disse fora er det kun kjente navn og ingen annonyme brukere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. januar 2012 #204 Del Skrevet 6. januar 2012 Busten: jeg tenkte det ville vite en gammel kamelvenn som deg å vite at krigskamelen har vært på krigsstien i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 6. januar 2012 #205 Del Skrevet 6. januar 2012 Har`n fått pule? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. januar 2012 #206 Del Skrevet 6. januar 2012 Har`n fått pule? Nei, men han har benyttet anledningen til å gå fullstendig ape på en taxisjåfør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 6. januar 2012 #207 Del Skrevet 6. januar 2012 Prøvde araber`n å snike kamelen med i taxien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 6. januar 2012 #208 Del Skrevet 6. januar 2012 Btw Vampy, skriv neste innlegg sakte.. Jeg spiser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 6. januar 2012 #209 Del Skrevet 6. januar 2012 Ikke såå sakte da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. januar 2012 #210 Del Skrevet 6. januar 2012 Haha, nei, men taxisjåføren hadde en oppførsel som arabern synes var 10 meter over streken. Han synes visst ikke noe om tafsete taxisjåfører, så han benyttet anledningen til å gå full kamel for både min ære og alle kvinners sikkerhet. Jeg har vært bittelitt flau i dag kan du si.. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om riddere på kamel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 6. januar 2012 #211 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Minner meg om da jeg knep en kompis i full utfoldelse med eksen hjemme hos meg selv.. Det ble litt sånn : "Peder? Jeg må jo.. Men du??" Endret 6. januar 2012 av Bustenskjold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. januar 2012 #212 Del Skrevet 6. januar 2012 Minner meg om da jeg knep en kompis i full utfoldelse med eksen hjemme hos meg selv.. Det ble litt sånn : "Peder? Jeg må jo.. Men du??" Ble huset ditt besudlet av andre enn deg selv? Fyttirakkern.. Det har ikke mitt blitt. Ikke dette huset ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 6. januar 2012 #213 Del Skrevet 6. januar 2012 Kamelen er stueren altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. januar 2012 #214 Del Skrevet 6. januar 2012 Kamelen er stueren altså? Jeg er ikke helt sikker, men det går greit, det er uansett arabern som gjør mesteparten av husarbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 6. januar 2012 #215 Del Skrevet 6. januar 2012 Og du tar deg av tv-tittingen og nettsurfingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. januar 2012 #216 Del Skrevet 6. januar 2012 Og du tar deg av tv-tittingen og nettsurfingen? Det, og i tillegg bidrar jeg med et vinnende vesen og sjarmerende smil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 6. januar 2012 #217 Del Skrevet 6. januar 2012 Du viser ham det jeg skriver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 6. januar 2012 #218 Del Skrevet 6. januar 2012 Nei, han er selvfølgelig for opptatt med husarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 6. januar 2012 #219 Del Skrevet 6. januar 2012 ..vinnende vesen og sjarmerende smil. Du viser ham det jeg skriver? Må jeg forklare det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 7. januar 2012 #220 Del Skrevet 7. januar 2012 Frustrerte vamper går da ikke i reprise! Det kommer nye episoder hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå