Gjest Vampen Skrevet 1. januar 2012 #141 Del Skrevet 1. januar 2012 Undercover musejakt på kåge vet De Satser på å finne meg ei som potensielt kunne likt trynet med, dvs at førerhunden hennes liker trynet mitt Gnagere er det nok av her! Problemet er at du må leve med tråder hvor du analyseres i fillebiter i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 1. januar 2012 #142 Del Skrevet 1. januar 2012 I fremtiden anbefaler jeg en tur innom AJ i ny og ne. Doh, tråden heter jo åfftåpikk! Hadde vi vært åntåpikk hadde vi vært åfftåpikk.. Her, vent, nå ble jeg forvirra. Serriøst i denne tråden er åfftåpikkåfftåpikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 1. januar 2012 #143 Del Skrevet 1. januar 2012 Gnagere er det nok av her! Problemet er at du må leve med tråder hvor du analyseres i fillebiter i ettertid. Herlig De kan jo bare få lov å tro at det er mulig å bli klok på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 1. januar 2012 #144 Del Skrevet 1. januar 2012 Serriøst i denne tråden er åfftåpikkåfftåpikk.. Det var 2xpikk i det innlegget. Det holder for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 1. januar 2012 #145 Del Skrevet 1. januar 2012 Det var 2xpikk i det innlegget. Det holder for meg. 3kant er vel ikke å forakte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 1. januar 2012 #146 Del Skrevet 1. januar 2012 Herlig De kan jo bare få lov å tro at det er mulig å bli klok på meg Her er vi alle synske, og vi kommer til å bruke synskheten til å konkludere med at du sansynligvis er utro, gnien, barnslig og bør dumpes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 1. januar 2012 #147 Del Skrevet 1. januar 2012 3kant er vel ikke å forakte? 3kanter er for matematiskishe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 1. januar 2012 #148 Del Skrevet 1. januar 2012 Her er vi alle synske, og vi kommer til å bruke synskheten til å konkludere med at du sansynligvis er utro, gnien, barnslig og bør dumpes. Jaja kunne vært verre (tenker på gru å bli stempla som JV eller SVer) 3kanter er for matematiskishe. Nei nei jeg tenker sånn en dame og to tissefanter vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 1. januar 2012 #149 Del Skrevet 1. januar 2012 Jaja kunne vært verre (tenker på gru å bli stempla som JV eller SVer) Nei nei jeg tenker sånn en dame og to tissefanter vel... Det blir du nok før eller siden uansett. Jeg syntes i grunn den type matematikk virker litt slitsomt. Multitasking er ikke min sterkeste side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 1. januar 2012 #150 Del Skrevet 1. januar 2012 Jeg syntes i grunn den type matematikk virker litt slitsomt. Multitasking er ikke min sterkeste side! Nix problem Bare å skrive dørti her til meg mens Sjeik Ben Redik Fy Fasan klatrar på dykk bakfra... Grei start i det minste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 1. januar 2012 #151 Del Skrevet 1. januar 2012 Nix problem Bare å skrive dørti her til meg mens Sjeik Ben Redik Fy Fasan klatrar på dykk bakfra... Grei start i det minste Det er jo fortsatt multitasking da! Jeg frykter at innleggene kommer til å se sånn ut: kjhjkogijgfghickjlbjlkryertxiouvpoibplknkkbl!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 1. januar 2012 #152 Del Skrevet 1. januar 2012 Det er jo fortsatt multitasking da! Jeg frykter at innleggene kommer til å se sånn ut: kjhjkogijgfghickjlbjlkryertxiouvpoibplknkkbl!! Som betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 1. januar 2012 #153 Del Skrevet 1. januar 2012 Som betyr? I følge suspekte nettsider betyr det sansynligvis Yes, yes, fuck me hard! Men jeg er jaggu ikke sikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 1. januar 2012 #154 Del Skrevet 1. januar 2012 I følge suspekte nettsider betyr det sansynligvis Yes, yes, fuck me hard! Men jeg er jaggu ikke sikker! Når du nevner "suspekte nettsider" kommer man ikke utenom det vidunderlige fenomenet tysk dubbing Følgelig : "Jah! Scheisse! Fick mich! Fick mich! Ich bin so geil!!!" Men er igrunn hypp på å prøve noe eksotisk, så hjemmeleksa di til i morra blir å lære samme strofe på arabisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 1. januar 2012 #155 Del Skrevet 1. januar 2012 I skrivende stund er det tråden "Lave menn og høye menn og sex" som er mest aktiv.. Vet ikke om jeg er keen på å diskutere lave og høye menn som har sex altså Eller generelt menn som har sex med hverandre... Trur jeg går og driter, og ser om det skjer noe i mellomtida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 1. januar 2012 #156 Del Skrevet 1. januar 2012 Nah.. *slukke lyset og tasser ut etter en ønskelåt til Vampy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 3. januar 2012 #157 Del Skrevet 3. januar 2012 Har du forduftet Busten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 3. januar 2012 #158 Del Skrevet 3. januar 2012 Nah.. Men du da? Trodde de slukket lyset på gamleheimen for 2 timer siden :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 3. januar 2012 #159 Del Skrevet 3. januar 2012 Nah.. Men du da? Trodde de slukket lyset på gamleheimen for 2 timer siden :gjeiper: Mahahaaaa.. Har du ikke fått med deg at jeg har et avslappet forhold til regler? Dessuten kan man ha mye gøy i mørket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 3. januar 2012 #160 Del Skrevet 3. januar 2012 Du tar deg best ut i mørket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå