Gå til innhold

Off topic

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen

Skal vi bedrive litt dypfjasing forresten? Siden det er et nytt år og greier?

Jeg kan begynne, hva kommer dere til å huske best fra 2011?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bustenskjold

Ostepopånde og sure sneiper!

Takk.. men prøvde å tenke på det motsatte av Willoch, og endte opp med Audun Lysbakken...

Da datt`n sammen som en potetsekk gitt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Skal vi bedrive litt dypfjasing forresten? Siden det er et nytt år og greier?

Jeg kan begynne, hva kommer dere til å huske best fra 2011?

06.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Nope... bare når det er hensiktsmessig :lur:

Jeg kan faktisk ikke huske en gang jeg har funnet det hensiktsmessig å tenke på Lysbakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Jeg kan forresten svare selv også, det jeg kommer til å huske best fra 2011 er uten tvil opprøret i Libya. Det har kostet blod, tårer, angst, penger og nervekrøll ut av denne verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Jeg kan faktisk ikke huske en gang jeg har funnet det hensiktsmessig å tenke på Lysbakken.

Uhyre effektivt for å dempe skitne tanker og følgen av disse under upassende omstendigheter på kort tid :lur:

Ikke at det er ofte jeg har behov for det da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Jeg kan forresten svare selv også, det jeg kommer til å huske best fra 2011 er uten tvil opprøret i Libya. Det har kostet blod, tårer, angst, penger og nervekrøll ut av denne verden.

Ja.. + Oslo/Utøya... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Uhyre effektivt for å dempe skitne tanker og følgen av disse under upassende omstendigheter på kort tid :lur:

Ikke at det er ofte jeg har behov for det da :lur:

Der har vi det. Som kvinne kan jeg ta følgende uten særlig stress. Med mindre det er så ille at man begynner å skli bortover selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Ja.. + Oslo/Utøya... :tristbla:

Ja, helt klart. Og jeg kommer ikke til å glemme at jeg hørte om det i arabisk media før norsk media kom med noe vettugt. Litt surrealistisk at gubb måtte oversette nyhetene om noe som skjedde i Norge.

Vi kjente heldigvis ingen som ble berørt av 22. juli, men vi kjente mange som ble berørt i Libya. Så det blir nok de 2 store minnene fra 2011.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Der har vi det. Som kvinne kan jeg ta følgende uten særlig stress. Med mindre det er så ille at man begynner å skli bortover selvfølgelig.

Nemlig... Verre når cockzilla brøler & vil ut :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Ja, helt klart. Og jeg kommer ikke til å glemme at jeg hørte om det i arabisk media før norsk media kom med noe vettugt. Litt surrealistisk at gubb måtte oversette nyhetene om noe som skjedde i Norge.

Og det til tross for at statskanalen hadde kopteret oppe før purken?

Gidder du høre med araber`n hvor jeg kan betale lisenspenger til Al-Jazeraa? :lur:

Vi kjente heldigvis ingen som ble berørt av 22. juli, men vi kjente mange som ble berørt i Libya. Så det blir nok de 2 store minnene fra 2011.

Uff, kjente ingen fra Utøya/ Oslo selv..

Men en venninne som er sykepleier i Oslo ga meg en liten støkk inntil hu ga livstegn fra seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Og det til tross for at statskanalen hadde kopteret oppe før purken?

Gidder du høre med araber`n hvor jeg kan betale lisenspenger til Al-Jazeraa? :lur:

Uff, kjente ingen fra Utøya/ Oslo selv..

Men en venninne som er sykepleier i Oslo ga meg en liten støkk inntil hu ga livstegn fra seg..

AJ har vel ræva full av oljepenger, så de trenger neppe lisens!:sjarmor: Men ja, de er ekstremt raske, det skal de ha. Husaraberen kom flaksende inn i stua og fortalte at det, i følge AJ, hadde gått av en bombe i Oslo. Jeg trodde nesten ikke på det, for til tross for febrilsk leting i norske medier fant vi ikke noe som helst. AJ var også svaret under opprøret i Libya. Mens norske journalister flasket over grensa til Egypt så fort det ble litt bråk, så hadde AJ folk i både øst og vest fra start til slutt. De mistet en kameramann i prosessen, men de tar formidling av nyheter dønn seriøst. Litt ironisk at de har opphav i en del av verden som kjennetegnes av pressesensur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Bustenskjold

AJ har vel ræva full av oljepenger, så de trenger neppe lisens!:sjarmor: Men ja, de er ekstremt raske, det skal de ha. Husaraberen kom flaksende inn i stua og fortalte at det, i følge AJ, hadde gått av en bombe i Oslo. Jeg trodde nesten ikke på det, for til tross for febrilsk leting i norske medier fant vi ikke noe som helst. AJ var også svaret under opprøret i Libya. Mens norske journalister flasket over grensa til Egypt så fort det ble litt bråk, så hadde AJ folk i både øst og vest fra start til slutt. De mistet en kameramann i prosessen, men de tar formidling av nyheter dønn seriøst. Litt ironisk at de har opphav i en del av verden som kjennetegnes av pressesensur.

Hmm, nå har jeg riktignok brukt CNN som nyhetskilde de siste årene, har aldri sett den "kvaliteten" lisensforkjemperne argumenterer med for å beskytte statskanalen..

Men du? Nå er vi åfftåpikk vel?

Serriøse joh :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Hvis den finner seg andre mål, så kanskje 12 ikke blir 06? :nigo:

Undercover musejakt på kåge vet De :lur:

Satser på å finne meg ei som potensielt kunne likt trynet med, dvs at førerhunden hennes liker trynet mitt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Hmm, nå har jeg riktignok brukt CNN som nyhetskilde de siste årene, har aldri sett den "kvaliteten" lisensforkjemperne argumenterer med for å beskytte statskanalen..

Men du? Nå er vi åfftåpikk vel?

Serriøse joh :sjenert:

I fremtiden anbefaler jeg en tur innom AJ i ny og ne. :)

Doh, tråden heter jo åfftåpikk! Hadde vi vært åntåpikk hadde vi vært åfftåpikk.. Her, vent, nå ble jeg forvirra. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...