Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #21 Del Skrevet 30. desember 2011 Jeg tror han har det ganske travelt allerede. Slitasjeskadene kommer vel ikke ut av løse lufta? nix.. de er et produkt av fri fantasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 30. desember 2011 #22 Del Skrevet 30. desember 2011 speaking of beaver... dått år nått? Her på KåGe er det bestemt at menn som tenner på dått-nått er pedofile. Det vil jeg selvfølgelig ikke være med på, så jeg underkastet meg KG-orakelet og kjører full jungel for å slippe å tiltrekke meg en pedo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 30. desember 2011 #23 Del Skrevet 30. desember 2011 nix.. de er et produkt av fri fantasi Nei nei nei, nå må du ikke ødelegge imaget til forumkatten her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #24 Del Skrevet 30. desember 2011 Her på KåGe er det bestemt at menn som tenner på dått-nått er pedofile. Det vil jeg selvfølgelig ikke være med på, så jeg underkastet meg KG-orakelet og kjører full jungel for å slippe å tiltrekke meg en pedo. yummi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #25 Del Skrevet 30. desember 2011 Nei nei nei, nå må du ikke ødelegge imaget til forumkatten her! upz sorry, mente seff å si at det var den nye pr-gimmicken til kitekat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 30. desember 2011 #26 Del Skrevet 30. desember 2011 yummi! Good for you, det betyr at du ikke tenner på barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #27 Del Skrevet 30. desember 2011 Good for you, det betyr at du ikke tenner på barn! neh.. fyrer med ved såklart :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 30. desember 2011 #28 Del Skrevet 30. desember 2011 upz sorry, mente seff å si at det var den nye pr-gimmicken til kitekat Siden jeg er en smartass av ypperste klasse ser jeg hva du driver med. Du forsøker å kverke ryktet til Katten, slik at du kan ta over som KGs orgiekonge! Sneaky mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 30. desember 2011 #29 Del Skrevet 30. desember 2011 neh.. fyrer med ved såklart :gjeiper: Vel, ved er det moteriktige valget i disse dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #30 Del Skrevet 30. desember 2011 Siden jeg er en smartass av ypperste klasse ser jeg hva du driver med. Du forsøker å kverke ryktet til Katten, slik at du kan ta over som KGs orgiekonge! Sneaky mann! næhæhæi jeg er lagt for hat av halvparten av ABene, så det gidder jeg ikke prøve på engang får nok nøye meg med seriemordersken, i verste fall leie inn PH til å holde deg på betryggende avstand når vi hekker rundt i krokene :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #31 Del Skrevet 30. desember 2011 Vel, ved er det moteriktige valget i disse dager. de sier jo at en mann skal kjennes på vedstabelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #32 Del Skrevet 30. desember 2011 Lurer på om det er no butikk i å fyre med avrevne rumpevorter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. desember 2011 #33 Del Skrevet 30. desember 2011 næhæhæi jeg er lagt for hat av halvparten av ABene, så det gidder jeg ikke prøve på engang får nok nøye meg med seriemordersken, i verste fall leie inn PH til å holde deg på betryggende avstand når vi hekker rundt i krokene :gjeiper: Moi? Hva slags inntrykk har du egentlig av meg?! Jeg tar meg av avkommene dine, skumle Vamper holder jeg meg langt unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #34 Del Skrevet 30. desember 2011 Moi? Hva slags inntrykk har du egentlig av meg?! Man drøfter da ikke slikt i åpent forum Jeg tar meg av avkommene dine, skumle Vamper holder jeg meg langt unna! Vampen skummel? Neh... Hender hu bommer litt med strikkepinnene sine, og det kan jo være et godt tips å skygge banen når hu kommer trippende med rullatoren sin etter at hun fikk lagt på piggdekk.. Bortsett fra det er hu husfreden selv.. Verre med araber`n tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. desember 2011 #35 Del Skrevet 30. desember 2011 Man drøfter da ikke slikt i åpent forum Vampen skummel? Neh... Hender hu bommer litt med strikkepinnene sine, og det kan jo være et godt tips å skygge banen når hu kommer trippende med rullatoren sin etter at hun fikk lagt på piggdekk.. Bortsett fra det er hu husfreden selv.. Verre med araber`n tror jeg.. Oi, skal jeg bli paranoid nå? Du er temmelig åpenhjertig om det meste her inne, men ditt inntrykk av meg egner seg ikke for åpent forum? Jøjemeg! Vampen er jeg ikke redd for, ei heller araberen, men jeg egner meg nok best til å ta hånd om :kgbaby: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #36 Del Skrevet 30. desember 2011 Oi, skal jeg bli paranoid nå? Du er temmelig åpenhjertig om det meste her inne, men ditt inntrykk av meg egner seg ikke for åpent forum? Jøjemeg! Og så? Lenge siden jeg gadd ta meg selv høytidelig, jeg driter i om folk ler av meg eller tenker "dæsken for en tulling".. Dog er det et stykke derfra til å legge ut om din forkjærlighet for glinsende latex, menn med halsbånd som bjeffer når.. Nuvel.. Vampen er jeg ikke redd for, ei heller araberen, men jeg egner meg nok best til å ta hånd om :kgbaby: Jaja får høre med forumkjerringa om hu er keen på små da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. desember 2011 #37 Del Skrevet 30. desember 2011 Og så? Lenge siden jeg gadd ta meg selv høytidelig, jeg driter i om folk ler av meg eller tenker "dæsken for en tulling".. Dog er det et stykke derfra til å legge ut om din forkjærlighet for glinsende latex, menn med halsbånd som bjeffer når.. Nuvel.. Jaja får høre med forumkjerringa om hu er keen på små da Eyyy, du tok da vel ikke det der ille opp? Jeg mente ikke noe galt med det. Mente bare at din oppfatning av meg måtte være skikkelig ille, etter som det ikke egnet seg på åpent forum Dere kan jo bare få en virtuell baby, da. Smilyen heter faktisk kg-baby, til alt overmål :kgbaby: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #38 Del Skrevet 30. desember 2011 Eyyy, du tok da vel ikke det der ille opp? Jeg mente ikke noe galt med det. Mente bare at din oppfatning av meg måtte være skikkelig ille, etter som det ikke egnet seg på åpent forum "Ille opp"? Uttrykket er totalt fraværende i mitt vokabular, med mindre det handler om permanent premenstruelle puddingkjerringer som ikke klarer se helheten i det jeg sier/skriver, tar tak i en enkelt setning som ikke har en pøkk med saken å gjøre, tolker, mistolker, trekker slutninger og så lager et helvete ut av det.. Men gidder ikke fyre meg opp av sånt, da går jeg bare så nix, jeg bare kødda med deg.. Dere kan jo bare få en virtuell baby, da. Smilyen heter faktisk kg-baby, til alt overmål :kgbaby: Nei jaggu skal jeg stappe Vampen nedi den virtuelle barnevogna når du skal sitte virtuell barnevakt Og det på pur faen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 30. desember 2011 #39 Del Skrevet 30. desember 2011 Hjelpes Du viser virkelig ingen nåde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustenskjold Skrevet 30. desember 2011 #40 Del Skrevet 30. desember 2011 Hjelpes Du viser virkelig ingen nåde! Jeg lar meg alltids bestikke med sjokoladepudding :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå