Gå til innhold

Uren, sensitiv og fuktfattig hud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp til produkter til denne hudtypen? Helst så naturlig som mulig. MD og typiske Hilde Christina-produkter fungerer ikke på meg. Har forsøkt standardpakken hennes (den hun gir alle... :eeeh: ) , med skrubb, rensemaske, øyekrem og serum fra MD, fuktighetskrem, rens og toner fra Matis og fuktmaske fra Decleor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilken fuktighetskrem, rens og toner er det hun anbefaler fra Matis da som du ikke tåler?

Skrevet

hvilken fuktighetskrem, rens og toner er det hun anbefaler fra Matis da som du ikke tåler?

Delicate-serien for sensitiv hud. Tåler det, men det gjør ingenting for huden min.

Skrevet

På hvilken måte er huden din sensitiv, da? Reagerer du på produkter, og hvordan?

AnonymBruker
Skrevet

På hvilken måte er huden din sensitiv, da? Reagerer du på produkter, og hvordan?

Blir lett rødmusset og sår, reagerer endel på enkelte typer parfymerte produkter.

Gjest Swarovski
Skrevet

Men ønsker du en helt ny rutine? Skift av absolutt alle produktene?

Og hva har du prøvd før? Hva med Jan Marini, Exuviance, Priori o.l? Og hva med "iherb" produkter som jojobaolje, Aubrey organics o.l?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men ønsker du en helt ny rutine? Skift av absolutt alle produktene?

Og hva har du prøvd før? Hva med Jan Marini, Exuviance, Priori o.l? Og hva med "iherb" produkter som jojobaolje, Aubrey organics o.l?

Er veldig interessert i å forsøke økologiske produkter fra for eksempel iHerb :)

Gjest Swarovski
Skrevet

OK. Jeg har akkurat forsøkt meg på aubrey organics. Jeg har selv veldig sensitiv hud, så jeg prøvde meg på vegecol serien , men den er litt for fuktfattig for meg nå på vinteren. Så skal gå over til combination-dry serien. Ansiktsmasken i den er foreløpig nydelig, men lukter ikke akkurat fantastisk.

Du får lese noen anmeldelser på iherb, samt på makeupalley. Usikker på om de har en god serie for veldig uren hud. (Der ville jeg nok satset på md eller jan marini selv, men iherb produktene er jo i det minste ganske billige. Og de har prøvekit som koster ca 9 dollar :))

Ellers vet jeg at det er en lang jojoba tråd her inne, hvor jojobaolje blir skrytt opp i himmelen. Vet ikke om det gjelder uren hud, da jeg ikke har lest så mye av tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...