AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #1 Skrevet 30. desember 2011 Jeg ønsker å vite hvilket serum, fuktighetskrem og nattkrem du bruker til din sensitive hud
Skylines Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Harmonie er serien for sensitiv hud innen Decleor
Honesty Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 Du bør få tak i prøver først, for Harmonie-serien er temmelig parfymert, og enkelte kan nok også reagere på de eteriske oljene i produktene. Decleor er ikke nødvendigvis det beste for sensitiv hud selv om det i og for seg er fine produkter.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Du bør få tak i prøver først, for Harmonie-serien er temmelig parfymert, og enkelte kan nok også reagere på de eteriske oljene i produktene. Decleor er ikke nødvendigvis det beste for sensitiv hud selv om det i og for seg er fine produkter. Jeg forstod det slik at decleor var bedre en matis når det gjelder parfyme?
Skylines Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 Matis er ofte bedre for sensitiv hud, best å prøve seg fram her tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 Hvor kan jeg få tak i på nett starter kit for sensitiv hud for matis og decleor? noen å anbefale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå