AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 "Gutter: Hvordan ser kuken og ballene dine ut?"-tråden min ble en lunken suksess i forhold til puppe-tråden, så da prøver jeg heller med denne. Bilder! Jeg vil ha bilder! Dere kan godt ha undertøy på siden jeg er en medgjørlig dame. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 "Gutter: Hvordan ser kuken og ballene dine ut?"-tråden min ble en lunken suksess i forhold til puppe-tråden, så da prøver jeg heller med denne. Bilder! Jeg vil ha bilder! Dere kan godt ha undertøy på siden jeg er en medgjørlig dame. Kunne godt ha lagt ut et i boxer og bar overkropp uten hode, men problemet er at jeg tror du er en mann 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Etter å ha kastet et kjapt blikk i speilet, kan jeg si med stor overbevisning at jeg så absolutt er en kvinne. Og dersom jeg faktisk hadde vært mann - so what? Jeg tror nok at ihvertfall et par damer kommer til å se bildet ditt likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 For en uberteit tråd! Teitere enn de 3000 trådene som heter "jenter:hvordan ser puppene dine ut"?, "jenter:hvordan ser fitta di ut"?, "jenter:hvordan ser kroppen din ut"? 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #6 Skrevet 29. desember 2011 Nei, den er like treig som de andre. Hvorfor starter folk sånne tråder? Fjortis? 1
Fjonana Skrevet 29. desember 2011 #7 Skrevet 29. desember 2011 Teitere enn de 3000 trådene som heter "jenter:hvordan ser puppene dine ut"?, "jenter:hvordan ser fitta di ut"?, "jenter:hvordan ser kroppen din ut"? Kanskje fordi dette er opprinnelig et kvinneforum? Kvinneguiden, en guide for kvinner?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #8 Skrevet 30. desember 2011 Kanskje fordi dette er opprinnelig et kvinneforum? Kvinneguiden, en guide for kvinner? Og noen kvinner syns det er mer interessant å se på mannekropper enn kvinnekropper. Utrolig, men sant. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #9 Skrevet 30. desember 2011 Så det er greit at massevis av jenter poster bilder av puppene sine og får komplimenter fra siklende mannfolk, men det er ikke greit at gutter poster bilder? Startet tråden som en motvekt jeg. Og for å være morsom, men det gikk ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #10 Skrevet 30. desember 2011 Er dere sjenerte gutter? Kom igjen! Vil se bilder 1
Gjest Katten. Skrevet 30. desember 2011 #11 Skrevet 30. desember 2011 Show me yours and ill show you mine.
Gjest SemperFi Skrevet 30. desember 2011 #12 Skrevet 30. desember 2011 De damene som vil ha bildene kan sende meg PM om passordet. :gjeiper: my.rar - 1.3 MB
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå