Missi89 Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Da har jg vært på shopping og skaffet meg en aldeles nydelig kjole som jeg skal feire at det nye året kommer i. En flott grønn en fra oasis. Skal laste opp bilder når jg får det:).men jeg lurer egentlig om jeg kan ha rød neglelakk? Og hvordan ser deres nyttår kjole ut:).
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Da har jg vært på shopping og skaffet meg en aldeles nydelig kjole som jeg skal feire at det nye året kommer i. En flott grønn en fra oasis. Skal laste opp bilder når jg får det:).men jeg lurer egentlig om jeg kan ha rød neglelakk? Og hvordan ser deres nyttår kjole ut:). Grønn og rød er komplementærfarger(motsetninger) og litt rødt vil bare gjøre grønnfargen sterkere og finere så det trenger du ikke være redd for å bruke. Blir nok kjempefint!
Missi89 Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2011 Er litt redd for å bli seende ut som et juletre egentlig. Men jeg får prøve meg frem og da eventuelt fjerne den. Åh som jeg gleder meg til å bruke den. Første gang på 6 mnder at jg har kjøpt noe som er wow:). Hva er din kjole?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå