Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde jo hatt en tråd som het det....

Anyways, begynner å lure litt her på meg selv. (ikke generelt noe nytt det akkurat, men men) Jeg sluttet på pillen i august. (Dette er vel min siste sjanse om jeg noengang skal få laget en liten baby) Fikk første pillefrie mens (AUAUAU ut av denne verden) 24.september. Deretter kom neste 7.november(?!) og nå 22 . desember. Jeg har da i denne perioden tatt 4 graviditetstester, knust 3 glass, kaffekopper, sluttet å røyke, gårr opp 4 kilo, kranglet slik med mannen at jeg slo opp ordet skilsmisse på nett...opp og ned .....og jeg kan holde på slik en stund...

Pokker..spørsmålet til godfolket ja. Vel, mensene kommer jo over 2 uker for sent hver eneste gang nå, og er det normalt? For hvor lenge kan jeg regne med å ikke få mens når man skal ?? (Vet ikke om jeg liker dette. Har så sinnsykt vondt når det er min egen mens. Hormoner all over the place)

Har dere noen erfaringer eller mense kompetanse (hehe) å dele?

:briller:

Videoannonse
Annonse
Gjest Hulderjenta
Skrevet

Anafugia da! Dette er da ikke snikk-snakk!

Vanligvis blir ting feilplassert som skulle vært på snikk-snakk fordi det er snikksnakk, men i dag har du feilplassert noe som ikke er snikk-snakk! :ler:

Fra spøk til alvor: Det du opplever er helt normalt! :D Syklusen pleier å være i ulage ganske lenge etter p-pillekutt, men det stabiliserer seg etter hvert! :D Stikk innom Prøver-forumet eler kropp/helse-forumet, så ser du at du er i samme båt som andre :wink:

Men arg så irriterende med ekte mens og ekte menssmerter og normal blødningstid... Mange fordeler med p-piller, gitt! :Nikke:

Skrevet

Oy - og takk for svar!

Ja, du har nok rett, kan noen moddiser flytte dette greiene her over til ett mer passende sted..?

:tusentakk:

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...