Zakuro Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Jeg finner ikke bukser jeg får på meg! Jeg har drevet med sykling i over 10 år og kombinert med at jeg er litt lubben så finner jeg ikke bukser som er vide nok i låra. Og skulle jeg mot formodning få dem over lårene, så er de 2 størrelser for stor over hoftene. Så jeg må bruke belte, men buksen blir helt posete over venusberget og bak, like over rumpa. Hva pokker skal jeg liksom gjøre når 95% av alle bukser jeg prøver ikke kommer forbi låra såpass? *frustrert*
Gjest O___o Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 prøv forskjellige strl. jeg opplever stadig vekk at strl 40 er for stort - og at strl 48 er for lite (!!!) og det i samme klesbutikk. har også opplevd å kjøpe to identiske bukser i samme strl og modell - men hvor den ene passet perfekt - mens den andre var for stor. Til å begynne med trodde jeg det var meg det var noe galt med (F.eks cubus, lindex, kappahl.)
iskaffe Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 Hva slags bukser liker du å bruke? Har ei venninne med samme problem som deg, og hun bruker mye stretch-bukser.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Hva slags modell liker du? Skinnyleg, bootcut? På Lindex har de iallefall en modell som heter "Ease" som er videre i lårene.
isbiten. Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 Jeg har også hatt det problemet, særlig da jeg var litt yngre. De buksene som sitter best for meg må ha mye stretch. Favorittene er Lee sine som heter Scarlett, i tillegg et par high waist bukser fra bikbok. Anbefaler deg å f.eks dra på carlings og prøve MYE! De er utrolig flinke der også, og har peiling på jeans!
Zakuro Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2011 Hva slags bukser liker du å bruke? Har ei venninne med samme problem som deg, og hun bruker mye stretch-bukser. Jeg har bare hatt bukser med stretch, de uten er bare å glemme:P Hva slags modell liker du? Skinnyleg, bootcut? På Lindex har de iallefall en modell som heter "Ease" som er videre i lårene. Har en skinny leg og en bootcut, men skulle gjerne hatt flere bootcut. Men skal sjekke ute Ease:) Kanskje jeg får napp^^, Har forsøkt å be betjeningen om hjelp et par ganger, men de ender ofte opp med å klø seg i hodet>_< Det ender jo med at jeg slipper frustrasjonen ut på betjeningen, men det er jo selvsagt ikke deres feil>_<
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #7 Skrevet 30. desember 2011 Levis curve, er for meg løsningen på alle problemer.
Zakuro Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 30. desember 2011 (endret) Levis curve, er for meg løsningen på alle problemer. Ringer en bjelle på den... noen som vet hvor jeg finner den? JC? Endret 30. desember 2011 av Zakuro
laperla Skrevet 2. januar 2012 #9 Skrevet 2. januar 2012 Ringer en bjelle på den... noen som vet hvor jeg finner den? JC? I Carlings og Match har jeg sett at de har Levis ID buksene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå