Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften says it all! Er det noen som vet hvor stort et førerkort er? I cm eller pixler? Skal lage sengelappen til venninna mi... Hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mål dine foreldres :)

Skrevet

Bruk bankkortet ditt som utgangspunkt:)

Skrevet

Er jeg helt på bærtur, eller vet jeg bare ikke hva sengelappen er for noe? :eeeh:

Skrevet

Når noen blir 16 år kan de få tildelt "sengelappen", som regel er førerkort utgangspunktet for at det skal se mest mulig ekte ut, da :fnise:

Skrevet

Når noen blir 16 år kan de få tildelt "sengelappen", som regel er førerkort utgangspunktet for at det skal se mest mulig ekte ut, da :fnise:

Har jeg faktisk aldri hørt om :fnise: Altså.. Har hørt ordet "sengelappen" før, men visste ikke at det var en ekte lapp!

Skrevet

Har jeg faktisk aldri hørt om :fnise: Altså.. Har hørt ordet "sengelappen" før, men visste ikke at det var en ekte lapp!

Håper du tuller.

Skrevet

Håper du tuller.

Nei? Er det seriøst et "sertifikat" som forteller deg at du har lov til å ha sex? Ææ, nå ble jeg skikkelig forvirra her :fnise:

Skrevet

Det er ikke seriøst, men for gøy :D Det er mange som gjør det!

Skrevet

Det er ikke seriøst, men for gøy :D Det er mange som gjør det!

Åja gøy! :) Kjenner jeg ingen som gjør/har gjort faktisk!

Gjest Survival
Skrevet

Åja gøy! :) Kjenner jeg ingen som gjør/har gjort faktisk!

Samme her. Har ikke hørt om det før jeg så det her i tråden nå.

Gjest badeand1
Skrevet

Morsomme vi er i dag :fnise: Har faktisk lest hele den tråden :sjenert:

Prøvde ikke å være frekk elns. :P

Skrevet

Prøvde ikke å være frekk elns. :P

Skjønte det da :) Lo til og med -> :fnise:

Skrevet

Håper du tuller.

Virkelig? Mener du at man ikke er helt med hvis man ikke visste dette, eller hva?

• Liker 2
Skrevet

Virkelig? Mener du at man ikke er helt med hvis man ikke visste dette, eller hva?

Jeg har heller aldri hørt om noen som har fått sengelappen fysisk, så i likhet med Dreamdrops hadde jeg bare hørt ordet "sengelappen" før jeg så denne tråden. Men i motsetning til Dreamdrops gikk jeg ikke derfra til å tro at det faktisk var et sertifikat.

Derfor spurte jeg om hun tullet, for jeg hadde vanskelig for å tro at noen trodde sengelappen var noe seriøst (og innlegget hennes viste ikke helt klart om hun spurte på tull, eller om hun var seriøs).

Skrevet

Jeg har heller aldri hørt om noen som har fått sengelappen fysisk, så i likhet med Dreamdrops hadde jeg bare hørt ordet "sengelappen" før jeg så denne tråden. Men i motsetning til Dreamdrops gikk jeg ikke derfra til å tro at det faktisk var et sertifikat.

Derfor spurte jeg om hun tullet, for jeg hadde vanskelig for å tro at noen trodde sengelappen var noe seriøst (og innlegget hennes viste ikke helt klart om hun spurte på tull, eller om hun var seriøs).

Selvsagt trodde jeg ikke at det var et ekte sertifikat :filer: Jeg hadde bare ikke generelt hørt om prinsippet som gikk ut på å lage et sertifikat som het "sengelappen". Trodde ikke akkurat at man dro til Statens Sengelapptilsyn, for å si det sånn :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Umulig å angi i pixler, da pixlers størrelse i "virkelige mål" vil skalere med dot pitch. Har du en skjerm med f.eks. 5 pixler/mm vil et bilde 50 pixler bredt bli 10 mm bredt (50 / 5 = 10), men akkurat samme bilde på en skjerm med 4 pixler/mm vil bli 12.5 mm bredt (50 / 4 = 12.5).

Førerkort er akkurat som bankkort definert i ISO/IEC 7810: 85.60 * 53.98 mm.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...