meelissa Skrevet 29. desember 2011 #1 Del Skrevet 29. desember 2011 Hei. Fikk et gavekort på 600kr hos KICKS i julegave. Hva i allverden skal jeg kjøpe? Noen tips? FIkk mye parfyme også, så ikke det.. Har tenkt litt på en god foundation, men er usikker. Hva ville dere brukt det på? Vil utnytte det best mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. desember 2011 #2 Del Skrevet 29. desember 2011 Om du har parfyme, ville jeg brukt det på hudpleieprodukter. Et godt serum f.eks, som du kan bruke under dag/nattkremen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 29. desember 2011 #3 Del Skrevet 29. desember 2011 Hei. Fikk et gavekort på 600kr hos KICKS i julegave. Hva i allverden skal jeg kjøpe? Noen tips? FIkk mye parfyme også, så ikke det.. Har tenkt litt på en god foundation, men er usikker. Hva ville dere brukt det på? Vil utnytte det best mulig De nye kremøyeskyggene til Chanel som er helt herlige:) Spesielt Mirifique. Har den selv og den er nydelig:) Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 30. desember 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 30. desember 2011 Oh, takk for tips Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LindaLashes Skrevet 18. januar 2012 #5 Del Skrevet 18. januar 2012 bare minerals er bra sminke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 13. februar 2012 #6 Del Skrevet 13. februar 2012 Dei har neglelakkar til 39,- kr/stk i flotte fargar...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittycat Skrevet 13. februar 2012 #7 Del Skrevet 13. februar 2012 drømmebutikken det.. phc sitt hårserum for bare 95 kr. Dødsbra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå