Gjest feather Skrevet 22. desember 2003 #1 Del Skrevet 22. desember 2003 For snart 7 uker siden tok jeg angrepillen for første gang. Nå begynner jeg å bli litt bekymret, for jeg har enda ikke fått mensen. Jeg tok en gravidtest noen dager etter jeg egentlig skulle hatt den, og den var negativ. Er det noen som vet om dette er vanlig etter man har brukt angrepillen? Jeg kan tillegge at jeg hadde en liten blødning rett etter jeg tok pillene. Dette minnet ikke om vanlig menstruasjon, men uansett om det hadde vært vanlig mens, burde jeg uansett ha fått den neste allerede.. hilsen bekymret.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 22. desember 2003 #2 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg ville tatt en ny test, jeg. Har selv prøvd denne pillen en gang - men jeg merket ingen forsyrrelser av noe slag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 23. desember 2003 #3 Del Skrevet 23. desember 2003 Du kan jo sikkert ta en test til, men jeg tror ikke du trenegr å bekymre deg. Jeg tok angrepillen, og det gikk åtte uker før mensen kom. Jeg hadde også en sånn liten blødning like etter på. Mensen kan også bli forsinket bare ved at du er redd du ikke skal få den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest feather Skrevet 25. desember 2003 #4 Del Skrevet 25. desember 2003 Takk for svar! Da får jeg bare håpe at den dukker opp snart.. Feather Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest feather Skrevet 1. januar 2004 #5 Del Skrevet 1. januar 2004 Nå har det gått over 8 uker, og fremdeles ingen tegn til mensen. Jeg har tatt en ny graviditetstest, men den var også negativ. Er det flere enn catowoman som har opplevd slike forstyrrelser? Burde jeg gå til lege? Begynner å lure på om noe er galt.. Feather Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2004 #6 Del Skrevet 2. januar 2004 Slike forstyrrelser etter angrepillen er helt normalt. At du hadde en liten blødning like etter at du tok pillen er også normalt. Hvis du bare slapper av så kommer nok mensen før du vet ordet av det. Man kan nemlig utsette mensen ved å bekymre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå