Gå til innhold

Hjelp meg med denne sangen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Her på kvelden, så kom jeg til å tenke på en sang jeg ikke har hørt på årevis og tenkte at det skulle bli lett å finne den på nettet, men jeg finner den ikke noen som helst plass... Som sagt, har ikke hørt den på lenge. Det er en nittitalls-låt på linje med "Coco jambo" og "Bailandos" i sånn dance-stil. Om jeg skal prøve å sitere en tekst for dere, så kan jeg si så mye som at det ikke er noen distinkt tekst i den delen jeg husker. Det går noe som dette her.

- Dali la do la do dei, dali do la da do la dei, dali la do la do dei, do lala do la da dei.

Tror "teksten" også er noe slikt, iallefall på refrenget. :fnise:

Om noen vet, så er jeg EVIG takknemmlig. :takke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det skal SELVFØLGELIG stå "Husker" der oppe. :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Tenkte med en gang på denne med tanke på do la la lei. :P

Skrevet

Haha :fnise: , har vert innom den sammen med sambo, men det er på langt nær likt i det hele tatt. :) Takk for forslag.

Skrevet

Dame- eller herrevokal?

Dame som synger det lille jeg husker iallefall. :)

Skrevet

La Bouche - Be My Lover?

Good guess, for det er noe i den gata der, men det var dessverre ikke den... :sukk:

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Takker så myyyee! :klemmer:

Skrevet

Aldri hørt. oO

Hmm, sambo sier han ikke har hørt den han heller, men jeg husker den godt. :fnise:

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Takker så myyyee! :klemmer:

Bare hyggelig. :)

• Liker 1
Skrevet

Aldri hørt den jeg heller, men denne er litt kul da:

:gjeiper:
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Eneste jeg kan komme på i den stilen der, er Las Ketchup, men den hadde ikke noe La Di Do, eller sånt. Men her er iallefall link...man vet jo aldri. =P

Edit; ser du fikk den rette. =)

Men Ketchup-song er fortsatt fascinerende, da. =P

Endret av Raven Emerald
Skrevet

Åhh, den ABen der var skarp. Den hadde jeg aldri kommet på tror jeg.. Men husker den når jeg hører den :fnise:

Hvor ble det av Stella Getz tro?

Gjest just words
Skrevet (endret)

AAA good times, hadde helt glemt denne jeg, nå ble jeg litt glad, alså stella Getz sin

Endret av just words
Skrevet

Jeg hadde også helt glemt den før den plutselig bare poppet opp i hodet mitt. Da jeg først begynte å synge den til samboeren min, så begynte han og le og trodde det hadde rabla for meg. Deilig å få bevist at det faktisk er en sang og en med sabla menge gode minner også. :fnise:

Skrevet

Åhh, den ABen der var skarp. Den hadde jeg aldri kommet på tror jeg.. Men husker den når jeg hører den :fnise:

Hvor ble det av Stella Getz tro?

Helt sinnssykt skarp også. Jeg hadde heller aldri blitt å gjettet på den, iallefall ikke ut ifra teksten jeg har skrevet der oppe. Det som er litt sært er jo det at det faktisk er den riktige teksten, enn hvor fjernt det ser ut. :fnise:

Vet ikke hvor hun ble av, men kan ikke huske å ha hørt mye av henne siden denne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...