Søster K Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Dag to med Pergotime idag etter å ha fått bekreftet PCOS. er nå ferdig med en primolut-kur og i gang med Pergo. Håper på en liten en i 2012! Noen flere enn meg som er på samme sted? Hadde vært så hyggelig å snakket med andre i samme situasjon
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #2 Skrevet 30. desember 2011 Er ikke på samme sted, men har vært gjennom pergokur, uten primolut. Har påvist PCOS. Er nå 5 måneder på vei med en gutt. Første barnet vårt ble unnfanget spontant til tross for PCOS'en. Jeg gikk kun på den ene, enkle kuren, og fikk EL på dag 18. Mannen har tydeligvis noen supersvømmere, for vi fikk bare mulighet for ett forsøk den syklusen. Lykke til med Pergoen! Håper det er små på vei fort.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 Jeg har to pergobarn, som begge ble til på første pergokur. Lykke til
Athene Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Har 7 pergokurer bak meg, ingen barn. Ble alt for sent avdekket at mannen har for dårlig sædkvalitet til å gjøre meg gravid. Etter at jeg hadde slitt meg gjennom bivirkninger, hetetokter, hodepine, søvnproblemer og falskt håp i nesten ett år. Så min erfaring er at mannen alltid bør sjekkes ut av saken først.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #5 Skrevet 25. januar 2012 Er det noen her som ikke har mestruasjon, fått utskrevet Pergo og hatt effekt av dette?
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Jeg fikk også ubehagelige bivirkninger som bla svimmelhet, hodepinge, hetetokter og pms lenge etterpå, opptil ett år. Hadde tre kurer og ble ikke gravid. Måtte ha prøverør for å bli gravid. Men jeg fikk eggløsning da, ihvertfall den ene mnd det ble målt ved blodprøve. Veldig enig i at mannen bør sjekkes ut før man starter med hormoner. I ettertid har jeg skjønt at jeg fikk veldig dårlig oppfølging, kun en mnd med blodprøve på en bestemt dag, ikke noe mer. Så ikke så mye positivt fra meg dessverre, men mange blir jo gravide ved hjelp av pergo. Lykke til!
Søster K Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2012 Ville bare oppdatere denne med at jeg nå er seks uker på vei etter pergokur nr 2 Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast i 8 måneder til 1
Maiava88 Skrevet 24. februar 2012 #8 Skrevet 24. februar 2012 Ville bare oppdatere denne med at jeg nå er seks uker på vei etter pergokur nr 2 Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast i 8 måneder til Åh, så herlig å høre Jeg starter på runde nr. 1 med pergo i neste uke (når mensen kommer) :D
Vibi Skrevet 24. februar 2012 #10 Skrevet 24. februar 2012 Er det noen her som ikke har mestruasjon, fått utskrevet Pergo og hatt effekt av dette? Jeg har påvist PCO, fikk aldri menstruasjonen tilbake etter p-pilleslutt, og fikk provera og pergotime etter 7 måneder hos privat gynekolog. Ble gravid på første enkle pergokur, og fikk en gutt 9 måneder senere! Da jeg ønsket å bli gravid igjen etter ca et år fikk jeg først metformin. Da fikk jeg mensen igjen, men ikke eggløsning. Fikk så utskrevet pergo av fastlegen og ble igjen gravid på første enkle kur. Vi har nå en gutt og en jente, og har vært kjempeheldige!
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #11 Skrevet 17. april 2012 Dere som var uten menstruasjon da dere startet på pergo: Hva var årsaken til at dere hadde mistet menstruasjonen? (for de som vet det da)
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #12 Skrevet 19. april 2012 Hvilket kosthold har dere? Ser at lavkarbo skal være bra for oss med Pcos.. Men dere som er normalvektige med Pcos, hva lever dere på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå