AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Hei Jeg har klart å knuse min iPhone to ganger. Første ganger for noen månender siden, da med kun en liten bulk og en liten del av skjemen ble knust. Nå har jeg klart å knuse nesten hele skjermen. Jeg lærte jo etter første gangen så jeg kjøpte meg reiseforsikring itilfelle det skulle skje på andre ting. Er det mulig for meg å ta denne andregangsknusen på forsikringen? Jeg er skeptisk, nesten litt redd for å bli tatt for forsikringssvindel. Ringte til apple første gangen det skjedde, og de ville ha nesten like mye for å fikse deg som å kjøpe ny, så da gjorde jeg ingenting med det. Men de har jo registrert at jeg har knust den en gang. Hva tror dere?
charlott Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Fyll ut skademelding til forsikringselskapet og håp på det beste....du løper ingen særlig risiko, men faren er at egenandelen er høy. Hvis ikke du får det på forsikringen, ikke kontakt Apple, sjekk med dripod.no!
Henkie Skrevet 30. desember 2011 #3 Skrevet 30. desember 2011 Det bør jo dekkes men det kommer selvsagt an på åssen den knuste. Husk at reiseforsiktingen som regel ikke dekker dersom du bare mistet den. Det må være en "uventet ytre påvirkning". Feks at noen dytta deg så du mistet telefonen og den knuste Skjedde noe slikt er jo saken grei og det har ikke noe å bety om den hadde en sprekk fra før
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #4 Skrevet 30. desember 2011 Prøv. PS, om det kun er glasset foran som er knust så bør du heller google litt og finne noen som skifter det ut som ikke er Apple. Det finnes mange som nå gjør dette og for en mye billigere penge enn apple.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #5 Skrevet 30. desember 2011 TS her. Det var samboer som mistet den da vi var iferd med å gå ut av bilen. Tror dere at det vil dekkes eller regnes det ikke som en ytre påvirkning?
Henkie Skrevet 30. desember 2011 #6 Skrevet 30. desember 2011 Tror du sliter litt med den forklaringen...han må i så fall "skuffet borti" deg el l så telefonen deiset i bakken. Er det iPhone 3G eller 3GS skifter du enkelt glass selv. Glasset koster ca en femtilapp på ebay. iPhone 4 er enkel å skifta glass på baksiden. Fronglass på iphone4 er verre. Da bør du sjekke litt på nett
Helen Skrevet 30. desember 2011 #7 Skrevet 30. desember 2011 Innboforsikringen dekker slike ting, er det to i samme husstand som er organisert i et fagforbund er det ingen egenandel Jeg har benyttet meg av dette ved to anledninger da ungene har knust glasset i sine mobiltelefoner.
Henkie Skrevet 31. desember 2011 #8 Skrevet 31. desember 2011 Innboforsikringen dekker slike ting, er det to i samme husstand som er organisert i et fagforbund er det ingen egenandel Jeg har benyttet meg av dette ved to anledninger da ungene har knust glasset i sine mobiltelefoner. Men innboforsikring har vel (ihvertfall som regel) høy egenandel? Det har ikke reiseforsikring
Helen Skrevet 31. desember 2011 #9 Skrevet 31. desember 2011 Men innboforsikring har vel (ihvertfall som regel) høy egenandel? Det har ikke reiseforsikring Ja, det har den. Men som jeg skrev i forrige innlegg så er det ingen egenandel hvis to i samme husstand er fagorganiserte.
Henkie Skrevet 31. desember 2011 #10 Skrevet 31. desember 2011 Ja, det har den. Men som jeg skrev i forrige innlegg så er det ingen egenandel hvis to i samme husstand er fagorganiserte. Hmmm...gjelder dette alle selskaper tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå