Gjest Kiss12 Skrevet 29. desember 2011 #1 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) fdf Endret 5. juni 2012 av Kiss12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #2 Del Skrevet 29. desember 2011 Kan du ikke bare slutte å farge håret? La det vokse ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 29. desember 2011 #3 Del Skrevet 29. desember 2011 Hettestriper for å lysne, også farge dette igjen tilnærmet din naturlige hårfarge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvilQueen Skrevet 29. desember 2011 #4 Del Skrevet 29. desember 2011 Stripe det i en farge som er nærmere din naturlige farge. Da blir ikke etterveksten så framtredende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kiss12 Skrevet 29. desember 2011 #5 Del Skrevet 29. desember 2011 Tusen takk for svar Tror jeg går for hettestriper. Men om man bleker brunt hår, blir det ikke oransje da? For min naturlige hårfarge er mer mørk blond/grå, og ikke oransje/rødlig som jeg kan se for meg at det blir... Mulig dette er helt galt, har ikke akkurat så mye kunnskap farging av hår... Vil bare ikke ha oransje hår! Det har jeg hatt, og det var en gang for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvilQueen Skrevet 29. desember 2011 #6 Del Skrevet 29. desember 2011 Jo, det kan bli litt oransje etter bleking. Derfor bør det farges med en kald fargetone, nær din naturlige farge etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kiss12 Skrevet 29. desember 2011 #7 Del Skrevet 29. desember 2011 Okei, tusen takk for svar Gleder meg til å se resultatet, vi får satse på at det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 29. desember 2011 #8 Del Skrevet 29. desember 2011 Tusen takk for svar Tror jeg går for hettestriper. Men om man bleker brunt hår, blir det ikke oransje da? For min naturlige hårfarge er mer mørk blond/grå, og ikke oransje/rødlig som jeg kan se for meg at det blir... Mulig dette er helt galt, har ikke akkurat så mye kunnskap farging av hår... Vil bare ikke ha oransje hår! Det har jeg hatt, og det var en gang for mye Det kan bli gulskjær i det etter bleking, men nå er du jo hos frisøren og farger over dette med tilnærmet naturlig farge, så det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kiss12 Skrevet 29. desember 2011 #9 Del Skrevet 29. desember 2011 Det kan bli gulskjær i det etter bleking, men nå er du jo hos frisøren og farger over dette med tilnærmet naturlig farge, så det blir bra Tusen takk for råd Skal snakke litt med frisøren om det i morgen, og om det fortsatt blir gulskjær etter jeg evt har farget over så får jeg bare kjøpe sølvsjampo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2shy Skrevet 29. desember 2011 #10 Del Skrevet 29. desember 2011 Tusen takk for råd Skal snakke litt med frisøren om det i morgen, og om det fortsatt blir gulskjær etter jeg evt har farget over så får jeg bare kjøpe sølvsjampo... Hvis det er gulskjær så har ikke frisøren gjort en god jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2011 #11 Del Skrevet 30. desember 2011 Tror du bar må spørre frisøren hva som er mulig med ditt hår i forhold til hvordan håret ditt reagerer på fargingen. Jeg har mellomblondt/lys kommunegrått og etter jeg hadde farget håret mørkt måtte jeg bare la håret vokse ut for å få lysere hår igjen. Etter å ha sittet over en time med avfarging gikk ikke den mørke fargen av og håret hadde sugd til seg røde pigmenter slik at håret også ble kobberfarget da sola lysnet håret. På meg ville det vært helt uaktuelt å prøve å bleke det. Men lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå