Gjest care Skrevet 22. desember 2003 #2 Skrevet 22. desember 2003 Skjønner du er frustrert. Jeg tenker at du ikke må bli for overivrig, selv om det er lett å si av meg som ser dette på utsiden. Men jeg tror at du ikke må bli en for lett fangst for han. Misforstå meg rett, jeg liker ikke spill, men her, når han virker ustabil, så ville jeg ha "strammet tauet" litt, hvis du skjønner hva jeg mener. Hva med å si at du allerede har planlagt noe i kveld, men at du skal tenke på det noen timer før du sier ja?
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #3 Skrevet 22. desember 2003 Så dum som jeg er så sa jeg dessverre ja i går da han spurte..... Det verste med det hele var at det skjedde et lite "uhell" i går..... og nå er jeg så i tvil om jeg skal ta angrepillen eller ikke....... var dag 7 eller 8 av syklusen..... vi hadde ikke egentlig sex engang..... var bare "rett innom" og så gikk det for ham med EN gang........ Det var etter dette han sa det han sa.......!
Rapitap Skrevet 22. desember 2003 #4 Skrevet 22. desember 2003 Huff - selv så vanskelig dette må være så ville jeg prøvd å koble ham ut. Ring opp si at du har ombestemt deg og takk nei til middag. Og ja, ta angrepillen! Det er desverre ikke alltid slik at våre følelser blir gjengelt. Da er det du må ta var på deg selv og gå videre. Du fortjener bedre. Han skal for pokker være sikker. :trøst:
simsalabim Skrevet 22. desember 2003 #5 Skrevet 22. desember 2003 Det som slo meg er at han kan være redd for å binde seg til noen,bla fordi at han har problemer med sexen. Det er jo ikke akurat normalt at det går for han før han begynner,så det er nok derfor tror jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #6 Skrevet 22. desember 2003 Har du spurt hvorfor han er usikker? Er det pga sex'en og tidlig utløsning? Eller har han ikke de rette følelsene for deg? To viktig ting som han bør klare å svare på. Pkt 1 kan dere overvinne. kjærsten min hadde et sånt problem i starten. (Noe han ble kvitt med masse sex, og trygghet. Det siste er viktig. Han skal kunne slappe av å nyte, istedet for å få prestasjonsangst). Pkt 2 hvis svarer er at han ikke er forelska i deg, så ville jeg tatt avstand fra ham. Kanskje han finner ut da at han vil ha deg, og kommer løpende. Håper det løser seg til det beste jeg:-)
Livets datter Skrevet 22. desember 2003 #7 Skrevet 22. desember 2003 Hold deg unna ham en periode, slik at han får mulighet til å savne deg. Hvis du kommer løpende hver gang han knipser, gjør du deg selv en bjørnetjeneste!
L@dy Skrevet 22. desember 2003 #8 Skrevet 22. desember 2003 Hold deg unna ham en periode' date= slik at han får mulighet til å savne deg. Hvis du kommer løpende hver gang han knipser, gjør du deg selv en bjørnetjeneste! Dette var mine tanker og`. Om han ikke kan bestemme seg, så synest jeg du skal "bestemme" for han. Dvs, du sier til han at så lenge han er så usikker så gidder du ikke å holde på å "leke". Om han da sier at "jammen, han vil allikevel", så hold deg på matta en stund. Til han skjønner at han ikke bare kan knipse med lillefingen. Dersom det blir et forhold nå, så er det lett for at det er han som vil være den som har "føringen" i forholdet. Han vet at du vil komme springene med en gang han sier spring. Men jeg vet....det er ikke så lett som det kan virke... He,he....mye lettere å komme med "gode" råd en å følge de selv..
Gjest GreenSky Skrevet 22. desember 2003 #9 Skrevet 22. desember 2003 Jeg er heller ikke for å spille spill. Men kanskje du skulle la han få en smak av sin egen medisin i dette tilfellet? Vær litt utilgjengelig. Hva med å ringe han og si at du desverre ikke kan komme på middag likevel pga. noe uforutsett på jobb?
Gjest lurven Skrevet 22. desember 2003 #10 Skrevet 22. desember 2003 skjønner ikke at du giddder å tilbringe tid sammen med en så ustbil type.. det må da være slitsomt.. kommer aldri til å blir noe seriøst forhold ut av det der tror jeg
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2003 #11 Skrevet 22. desember 2003 sendte mld til ham om at jeg ikke orket mer, at det var så mye frem og tilbake, og at jeg ble så oppgitt og lei.... at han måtte bestemme seg for hva han ville, og at jeg og trengte å tenke litt... Til svar fikk jeg at han forstod det, og at dersom det er greit for meg så ringer han i kveld, om ikke annet enn for å ønske meg god jul...... Var DET positivt eller ikke? Han bryr seg hvertfall..... men jeg er SÅÅÅÅ lei av å tolke alt!!!
Gjest care Skrevet 22. desember 2003 #12 Skrevet 22. desember 2003 Jeg synes det var en fin tanke at han skulle ringe deg i kveld. Vær positiv :blunke: Lykke til :blunke:
Bø Skrevet 22. desember 2003 #13 Skrevet 22. desember 2003 Hva med å skrive et brev, eller en mail, der du formidler tankene dine, og hva vinglingen hans egentlig gjør med deg. Det er ikke sikkert at han vet hvilken påvirkningskraft han har. Og dersom han virkelig bryr seg om deg, så tar han seg sammen og oppfører seg voksent.
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2003 #14 Skrevet 23. desember 2003 Hmmm mye skjedd siden i går ja..... jeg tok angrepillen, har ikke blitt dårlig foreløpig hvertfall, skal ta neste tablett kl 10.30. Jeg sa at hvis jeg skulle ta tabletten så ville jeg komme opp til ham for å få støtte, og at jeg egentlig ikke ville ta tabletten men skulle gjøre det for hans skyld siden han var så nervøs. Han spurte om jeg skulle sove der, og jeg sa at ja, jeg kan jo sove på sofaen, men han sa jeg kunne få sove inne med ham. Da vi la oss spurte jeg om å få komme inn under dyna, og det var greit. Det skjedde litt, dvs at jeg koste litt med "den". Jeg sa han måtte gi beskjed hvis han ikke ville...... Det skjedde ikke mer. Han sa vi kunne fortsette i morgen tidlig... Kl 4 "vekket" han meg, og ville kose litt..... lå og holdt rundt hverandre, og litt kos, men han ville ikke kysse meg, og heller ikke ta på meg..... han ville bare at jeg skulle ta på ham.... Kl 6 vekket han meg igjen...... og han ville kose mer, men ikke kysse.....og ikke ha samleie..... sa han ikke ville fordi det var så mye av og på for hans del angående følelsene til meg.... Hvorfor ville ikke han gjøre noe for meg? Var han kanskje redd han skulle miste kontrollen da? Hvorfor ville han ikke kysse? Han er LANGTFRA en mann som bare har sex for sexens skyld, hvertfall har han ikke pleid å gjøre det..... Da han gikk i dusjen så kom jeg etter og spurte om å få komme inn.... da sa han bare: kan du ikke vente til jeg er ferdig? Hva skjer tror dere? Håper endel MENN kan svare..... Jeg spurte om han ville droppe alt, eller bare se det ann hva som skjer videre. Han sa han ville se det ann, og at han egentlig håpte det ble noe, men at følelsene hans var veldig av og på ovenfor meg.... Hva skal jeg gjøre nå? Skal jeg la han ta kontakt neste gang?
Gjest Joanna Skrevet 23. desember 2003 #15 Skrevet 23. desember 2003 Du vet, hvis du dropper denne fyren, så finnes det helt sikkert en (eller flere) menn der ute som vil bli helt på knærne etter deg- og vise det. Hadde ikke kastet bort tiden min på en lunken tviler...
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2003 #16 Skrevet 23. desember 2003 Det verste er at jeg har blitt invitert ut en drøss ganger av forskjellige menn i det siste....... og ja jeg vet jeg kommer til å treffe en annen, men det er bare det at jeg er så innmari forelsket i denne mannen som jeg ikke kan få........ Kanskje er det rett og slett jaktinstinktet mitt som er der, og at jeg bare er fysisk tiltrukket.......? Men han vil jo litt, og så vl han ikke.... og så vil han......
Gjest GreenSky Skrevet 23. desember 2003 #17 Skrevet 23. desember 2003 Jeg spurte om han ville droppe alt, eller bare se det ann hva som skjer videre. Han sa han ville se det ann, og at han egentlig håpte det ble noe, men at følelsene hans var veldig av og på ovenfor meg.... Det verste er at jeg har blitt invitert ut en drøss ganger av forskjellige menn i det siste....... og ja jeg vet jeg kommer til å treffe en annen, men det er bare det at jeg er så innmari forelsket i denne mannen som jeg ikke kan få........ Kanskje er det rett og slett jaktinstinktet mitt som er der, og at jeg bare er fysisk tiltrukket.......? Men han vil jo litt, og så vl han ikke.... og så vil han...... Nei, NÅ....! :evil: Jeg har lest flere av inleggene dine. Jeg pleier ikke å gi så direkte råd, men jeg vil råde deg til å droppe fyren umiddelbart!!!!!! Du fortjener bedre!!! Du fortjener en fyr som er glad i deg, og som vet at han vil ha deg. Han har pinadø hatt lang nok tid til å bestemme seg nå. Og du har vært altfor snill og tålmodig!!! Hvorfor kaste bort tid på noen som gir så tvetydelige signaler, når du har blitt invitert ut av drøssevis av menn som du sier....? Jeg synes du skulle konsentrere deg om en av dem i stedet.
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2003 #18 Skrevet 23. desember 2003 Takk takk for svar! Tror jeg trenger et spark i ræven ja..... Grunnen til at jeg fortsetter å vente er jo at jeg håper det blir noe mer.... han har jo aldri sagt at han ikke vil......! Og de andre mennene er jeg faktisk ikke intresert i, eller hvertfall ikke tiltrukket av, selv om de behandler meg ATSKILLIG bedre! Er bare så vanskelig å sette sluttstrek, for tenk om det kunne ha blitt noe.... Men ja jeg ser det er patetisk....... skal prøve å droppe ham.... eller hvertfall droppe å være intim med ham før han har bestemt seg, og da skal han ha BESTEMT seg og!!!! God jul til dere alle, og TAKK! Jenta27
Gjest GreenSky Skrevet 23. desember 2003 #19 Skrevet 23. desember 2003 Hvor lenge er du villig til å vente før han får "bestemt" seg? (Sorry hvis jeg virker litt bastant her, er ikke sur på deg eller noe, men snarere oppgitt over han)
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2003 #20 Skrevet 23. desember 2003 Vet ikke, må se det litt ann. Kommer til å gå ut med andre menn nå. Skal prøve å ikke gi så altfor mye av meg selv til ham..... kan kanskje prøve å bare være venner en tid, og se hva som skjer..... for hvis vi ikke er med hverandre i det hele tatt, da blir det jo hvertfall ingenting...... Skal begynne å danse sammen etter jul tror jeg, og finne på mer i lag enn bare å ligge på sofaen og kose..... Kan ikke sette en eksakt dato for når jeg ikke orker mer, men vil være mer åpen for andre menn...... vet jeg er attraktiv og burde ha fortjent mer, men så har jeg dessverre dårlig selvbilde...... og tenker vel at det er MIN feil at det ikke går.... det er jeg som ikke egner meg til å være sammen med noen...... selv om jeg nå nettopp har gjort det slutt på et 5 år langt forhold.... og har vært sammen med menn siden jeg var 12..... og stort sett er jeg som har gjort det slutt.... Men alt var så mye lettere når en var yngre...... nå er det så vanskelig å få menn til å ville forplikte seg, for man tenker så mye mer nå når man har blitt eldre..... Jenta27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå