AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Jeg skal i bryllup om et par dager og jeg kjøpte lyse sko, kan se ut som lysebeige kanskje også slet jeg sånn med å finne veske så da ble det en hvit veske :S Jeg skal ha grønn kjole på meg forresten. Har jeg dummet meg ut? Er det lov til å ha noe hvitt på seg i det hele tatt? :O
Vegas Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Det må da være lov. Hadde på meg en lys hvit/beige kjole sist gang jeg var i bryllup:)
Ananas. Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Kan ikke se at det er noe problem. Har gjort det selv:)
@laide^ Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Ja det må da være lov mener jeg. Jeg gikk selv i lyseblå kjole og hvite sko, hvit veske og hvit skjal. Tror det er det at man ikke skal gå i hvit kjole. Så jeg mener absolutt at du kan gå med det du har tenkt
Anglofil Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 Ja, jeg synes det er helt i orden. Så lenge ikke du går i helhvitt tror jeg det ikke er noen som kommer til å merke noe til det. Mvh Yvonne
Golde Skrevet 29. desember 2011 #6 Skrevet 29. desember 2011 Klart du kan ha hvite detaljer! Så lenge du ikke kommer i hvit kjole er det ingen som kan si noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå