Gå til innhold

"Mr right now" - fortsette eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har i de siste to månedene datet en kollega, la oss kalle han Simen. Simen er morsom, gjør meg glad og jeg har fått følelser for han. Jeg har lyst å tilbringe tid sammen med han og savner han hvis det går noen dager uten at vi møtes.

Men likevel er det noen ting som ikke stemmer og jeg har merket i det siste at jeg har begynt å bli veldig obs på kjekke menn på gata, noe som tyder på at jeg ikke er klar for å satse på Simen. Jeg er også blitt veldig opptatt av hvordan "drømmemannen" er og at Simen ikke matcher dette helt. Selv om jeg er blitt utrolig glad i han så er sommerfuglene fraværende.

Problemet er at akkurat nå er det ingenn andre enn Simen jeg har lyst å tilbringe tid med. Det er ingen andre jeg vil ha sex med eller kose med. Jeg har ikke lyst å miste han, samtidig som jeg heller ikke har lyst å miste muligheten til å date andre menn. Mest av alt har jeg blitt utrolig glad i Simen og vil nok gå gjennom en liten hjertesorg når jeg mister han, til tross for at jeg ikke er helt 100% "der" emosjonelt.

Simen har sagt at han er kommet såpass langt i følelsene for meg at han ikke ville godtatt det hvis jeg hadde sex med andre, så jeg kan ikke bare kjøre på som jeg vil. Det å være fucking good friends er ikke et alternativ for han.

Spørsmålet jeg nå sliter med er følgende: Skal jeg være ærlig med Simen om hvor jeg står nå (han spør ikke, jeg tror han bare regner med at jeg er på samme plass som han), eller skal jeg bare fortsette å kose meg med han til noe annet dukker opp? Som sagt har jeg ikke lyst å gi slipp å han akkurat nå, men jeg har iallefall innsett at det er stor sannsynlighet for at han er Mr Right now og ikke Mr Right, så er det da unfair av meg å fortsette...?

Endret av Stella84
Videoannonse
Annonse
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Det mest reale er nok å sette strek.

Om han kunne godtatt kun sex mellom dere hadde det selvfølgelig vært noe annet.

Men du ender bare opp med å såre ham om du fortsetter som nå samtidig som du ser etter noe annet.

Skrevet

"Mr right now" er aldri noen løsning.

Skrevet

For han sin skyld bør du fortelle hva slags følelser du har for ham nå. Han vil mest sannsynlig bare bli mer og mer glad i deg etterhvert som tiden går, og han vil den dagen du reiser ikke ha en annen å falle på slik du kommer til å ha.

Fortell ham det nå, og la han få bestemme om han vil fortsette med deg eller ikke.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

hvordan går det med snella på jobben da? :eeeh: synes du har problemer med han hele tiden jeg :eeeh:

Skrevet

hvordan går det med snella på jobben da? :eeeh: synes du har problemer med han hele tiden jeg :eeeh:

Det går veldig fint på jobb, selv om jeg vet det går en del rykter om oss. Men det at vi er kollegaer kompliserer jo ting ytterligere, siden vi vil måtte ha noe med hverandre å gjøre i lang tid framover. For min del er dette faktisk så ukomplisert nå at jeg TROR det skal gå fint, men vi får se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...