AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 For noen uker siden så jeg gutt jeg virkelig likte på en datingside på nettet.Han hadde en bra profil som virket seriøs, vi hadde mange felles interesser og han så veldig hyggelig ut på bildet. Det ble litt "kjærlighet-ved-første-blikk" kan man si. (selv om jeg vet virkeligheten kan være noe annet..). Siden jeg er student og var midt i eksamensperioden bestemte jeg meg for å vente til etter eksamen med å ta kontakt. Men da viste det seg desverre at profilen var deaktivert.. ble kjempelei meg, men fant hans FB-profil og tenker seriøst på å sende ham en venneforespørsel..Vil det virke rart? (Kan jo godt hende han ikke er "ledig" på markedet lengre men verdt å ta sjansen kanskje?) Ønsker ikke å framstå som en gal stalker heller, men dette er jo på en måte eneste mulighet å kontakte ham..
Svingen Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 (endret) Jeg tror det er en grunn til at han ikke lenger er å finne på denne datingsiden - det er fordi han ikke lenger er interessert i å få slike forespørseler.. For å dra en skikkelig klisjè: det er mange fisk i havet! Endret 29. desember 2011 av Svingen
Mynona Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 Hvorfor ikke. Du har jo ikke noe å tape uansett. Send han en PM samtidig hvor du forklarer hvem du er og hvorfor du kontakter han. Enten liker han det, eller så gjør han det ikke.. Lykke til! 3
Mynona Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Jeg tror det er en grunn til at han ikke lenger er å finne på denne datingsiden - det er fordi han ikke lenger er interessert i å få slike forespørseler.. For å dra en skikkelig klisjè: det er mange fisk i havet! Det er ikke sikkert... Jeg har hatt profiler på datingsider jeg og, men slettet de selv om jeg ikke har fått meg kjærste... 1
Svingen Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 Det er ikke sikkert... Jeg har hatt profiler på datingsider jeg og, men slettet de selv om jeg ikke har fått meg kjærste... Hvorfor slettet du deg da?
Mynona Skrevet 29. desember 2011 #6 Skrevet 29. desember 2011 Hvorfor slettet du deg da? Fordi jeg ikke synes det var noe gøy. De samme folka jeg så på profilene til hele tiden. Kom aldri noe nytt og interessant... Og jeg har liten tro på det i det hele tatt.. Ble litt "tvunget" til å lage profil... 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #7 Skrevet 29. desember 2011 Jeg deaktiverer min profil av og til fordi det koster jævlig mye penger å abonnere..
Svingen Skrevet 29. desember 2011 #8 Skrevet 29. desember 2011 Fordi jeg ikke synes det var noe gøy. De samme folka jeg så på profilene til hele tiden. Kom aldri noe nytt og interessant... Og jeg har liten tro på det i det hele tatt.. Ble litt "tvunget" til å lage profil... Åkei, så da kan det jo hende at han likevel er interessert Men likevel, at kan ikke lenger ønsker å være på denne datingsiden, øker jo sansynligheten for at han ikke er interessert, og ville synes at det var kleint å bli kontaktet slik på facebook. Men den sjansen får TS ta, om hun er så keen på denne karen
Cata Skrevet 29. desember 2011 #9 Skrevet 29. desember 2011 Kan man ikke skrive noen ord når man sender venneforespørsel da - eller sende PM til ukjente på FB? I så fall kan du jo si det som du er. Du så ham på datingsiden da du satt midt i eksamensforberedelser og måtte vente med å ta kontakt til eksamen var over, og at du ser profilen hans nå er deaktivert. Så får du bare tilføye at han kan legge deg til som FB venn eller aktivere kontoen igjen hvis han vil bli nærmere kjent med deg og at han får overse henvendelsen hvis han i mellomtiden har funnet noen eller av andre grunner ikke vil bli kjent med deg. Er da en ærlig sak det, selv om det krever litt mot å gjøre det slik. "Gal stalker" blir du vel først hvis du ikke tar et nei for et nei (eller fortsetter å prøve å få kontakt hvis han ikke svarer på FB henvendelsen din).
Gjest BamseB Skrevet 29. desember 2011 #10 Skrevet 29. desember 2011 Skriv til han det du skrev til oss her nå I verste fall får du et "nei"
Edvarda Skrevet 29. desember 2011 #11 Skrevet 29. desember 2011 Hvis du har funnet ham "i virkeligheten" greier du kanskje å finne en måte å treffe ham på også? Det ville jeg foretrukket, og slippe å nevne noe om nettdatingen i det hele tatt. Kanskje han jobber et sted du kan treffe på ham, eller noe? Spennende prosjekt da Lykke til!
Gjest -J- Skrevet 30. desember 2011 #12 Skrevet 30. desember 2011 Sosialt akseptert? Hvem bryr seg? Kjedelig måte å leve på. Send ham en venneforespørsel med en melding der du sier at du så ham tidligere, men ikke hadde tid til å ta kontakt, men at du husket ham og hadde lyst å sende han en melding nå. Om han liker deg blir han ekstremt smigret. Om han ikke liker deg, blir han uansett smigret og avviser deg høflig. Du har null å tape. Lykke til. 1
Gjest SemperFi Skrevet 30. desember 2011 #13 Skrevet 30. desember 2011 Du må spille for å vinne noe, eller tape.
Gjest Wei Wei Skrevet 30. desember 2011 #14 Skrevet 30. desember 2011 Jeg har gjort det for 3 uker siden. Men vi har pratet litt på nettet i sommeren. Denne gangen skrev jeg at jeg ikke kunne kontakte ham på den nettsiden og måtte derfor bruke Facebook. Jo, han var glad å høre meg og vi avtalte å møtes noen dager senere.
Honeydew Skrevet 30. desember 2011 #15 Skrevet 30. desember 2011 Nå har jeg aldri drevet med nettdating, men jeg svarer aldri på meldinger etc på facebook fra folk jeg ikke kjenner... Synes det er litt for spess. Men folk er forskjellige! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå