Ayesh Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Hei visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette. det handler om vigselsattest. Jeg giftet meg i oktober 2010. og i september 2011 endret jeg navnet mitt (fornavn & etternavn). jeg vil bestille ny vigselsattest med det nye navnet mitt. Men folkeregisteret mener at de ikke kan endre det på vigselsattesten... Og en ting til....jeg vil oversette den til engelsk. hvor kan jeg gjøre dette fra? Jeg må ha det i engelsk fordi jeg trenger det i hjemlandet mitt.
Gjest Annaires Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Du kan jo ikke få ny vigselsattest.. Det var jo det navnet du hadde da du inngikk ekteskapet som skal stå på den. Når du bytter navn får du jo et brev i posten som bekrefter det nye navnet.
Ayesh Skrevet 29. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2011 Du kan jo ikke få ny vigselsattest.. Det var jo det navnet du hadde da du inngikk ekteskapet som skal stå på den. Når du bytter navn får du jo et brev i posten som bekrefter det nye navnet. Ja bekreftelse har jeg, skal jeg bruke det sammen med vigselsattesten?
Gjest Annaires Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Ja bekreftelse har jeg, skal jeg bruke det sammen med vigselsattesten? Bruke den til hva? Bevis for at du er gift? Om du trenger det, så må du jo bare bruke de sammen ja, slik at de vet at det er deg på vigselsatesten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå