Gå til innhold

Hvilken str. var den siste dine barn brukte i body?

Anbefalte innlegg

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Og hvorfor?

Jeg prøver å se etter bodyer i str. 92 nå, men finner nesten ingen føler jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Annaires
Skrevet

Hun slutter med body etter i fjor vinter (mars ca..) Hun brukte da str 86 tror jeg det var (ble da 2 i april).

Sluttet med body siden hun begynte å gå på do, og sluttet med bleie i april-mai.

Skrevet

Jeg vet av et par 3-4 åringer(!) som fortsatt bruker body så de finnes nok i større størrelser.

Skrevet

68/74 var nok den siste her, rett og slett fordi da var hun så stor at bodyer ble upraktisk. Mye greiere med t-skjorter og gensere synes vi, så de bodyene som var i større størrelser i arveposer og gaver ble faktisk aldri brukt.

Kan rett og slett ikke skjønne hvorfor barn som går og står bruker body jeg?

Men skal du ha store bodyer mener jeg NameIt har opp til 98/104 eller noe, det er i hvertfall umulig å få "innegensere" der for barn under de størrelsene.

Gjest Annaires
Skrevet
brukt.

For å holde bleien på plass??

Skrevet

Her bruker vi fortsatt ullbodyer, i 86/92, og noen singletbodyer som er i str. 86. Jenta er to år og fem måneder gammel. Det er vanskelig å finne undertrøyer e.l. i såpass små størrelser. Vi fant noen enkle singletter fra H&M tidligere i høst, men de hadde den elskede Hello Kitty påtrykt, noe som medførte at hun blånektet å bruke andre klær utenpå.

Hva slags undertøy bruker egentlig deres to-treåringer? De har vel ikke langermet, tynn genser rett på kroppen? Det virker litt knapt, til tross for at jenta vår er varmblodig av seg.

Gjest Annaires
Skrevet

Her bruker vi fortsatt ullbodyer, i 86/92, og noen singletbodyer som er i str. 86. Jenta er to år og fem måneder gammel. Det er vanskelig å finne undertrøyer e.l. i såpass små størrelser. Vi fant noen enkle singletter fra H&M tidligere i høst, men de hadde den elskede Hello Kitty påtrykt, noe som medførte at hun blånektet å bruke andre klær utenpå.

Hva slags undertøy bruker egentlig deres to-treåringer? De har vel ikke langermet, tynn genser rett på kroppen? Det virker litt knapt, til tross for at jenta vår er varmblodig av seg.

På vinteren bruker hun ulltrøyer under, og ellers bruker hun singeletter, eller tskjorter. Hun er 2,5 år.

Skrevet (endret)

Jeg syns at det så lett blir glippe mellom buksa og genseren, og det slipper en med body.

Vet at en del ullbodyer kommer i 90 og 100, men det er ikke så lett å finne bodyer i store størrelser nei. 92 har vi funnet litt i, men 98 er ganske umulig syns jeg. Har kjøpt en del janus i 100, så har vi til neste vinter og.

Edit: Vår gutt er forøvrig to år og bruker enda bleie. Syns ikke det er like praktisk med bodyer til barn som ikke bruker bleie ;)

Endret av Synne-Marie
Skrevet

Gutten vår på 2år og 3mnd bruker fortsatt body, og regner med han gjør det frem til bleieslutt (håper til væren/sommeren)

Med body slipper han å få glipe i ryggen + han har en tendens til å kle av seg bleia hvis han ikke har noe som holder den på plass:fnise:

I ullbodyer har han i str 100 - tror det er janus, ellers så har jeg kjøpt bodyer i str 98 på Name It :)

Skrevet

Finnest bodyar i både ull og bomull opptil str 104. Varierar litt om det kallast 98/104, 100 eller 104.

Når det er sagt, passar ein body i str 98/104 sjeldan til ein 3-4-åring - sjølv om det er det liksom skal vera. 2-åringen min har ein del bodyar, og han må ha str 98/104. Kanskje han er lang for alderen, men likevel. 3,5-åringen min hadde aldri fått igjen lukkinga på ein slik, sjølv om han ikkje brukar bleie ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...