Gjest blackbird Skrevet 2. januar 2012 #41 Skrevet 2. januar 2012 Hatt en del av de, ingen har vært verdt den kleinheten som er dagen derpå. Jeg er ganske ferdig med det, sex med en du ikke kjenner blir som oftest ikke like bra som en du stoler på..:-) Husk kondom ihvertfall! på hvilken måte da tenker du?
Gjest Maneater? Skrevet 2. januar 2012 #42 Skrevet 2. januar 2012 (endret) På 2.1.2012 den 23.52, blackbird skrev: på hvilken måte da tenker Endret 31. mai 2020 av Maneater?
chicadee Skrevet 2. januar 2012 #43 Skrevet 2. januar 2012 Jeg har hatt en dels ons i mitt ville liv før samboeren kom "svevende på en sky". Jeg har hatt et par der jeg har vært to hakk for full, men de var moro og artige. En del har vært med kompiser, og der brente jeg meg ordentlig, for sexen var så dårlig med han ene at vi mistet vennskapet(dog han var innpåsliten etterpå). Ellers så har jeg egentlig mye positivt å si Jeg tok dem ALDRI med hjem; enten blir du med, sover over og sniker deg hem i taxi, eller så stikker du etterpå. Husk KONDOM!!!! Det finnes så mye ekkelt der ute:) Kos deg, vær KRESEN og vær edru
Gjest Marregutt Skrevet 2. januar 2012 #44 Skrevet 2. januar 2012 Marregutt stiller alltid opp når en kvinne trenger det! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå