Gå til innhold

One night stand

Fremhevede innlegg

Skrevet

De gangene jeg har hatt ONS har jeg ikke vært edru nok til at det har vært fine opplevelser, dessverre. Endt opp med blåkuler, sugemerker over hele meg og ikke minst en vond mus. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ONS er steinbra når partene er enige om premissene.

Skrevet

Jeg har hatt 3 ONS, én ble en kjæreste etter hvert, én var så som så, og den siste nå var veldig, veldig bra - så bra at jeg vil ha mer :lur:

Mitt tips er å være litt selektiv når det gjelder ONS, det er ikke verdt det hvis skremmes av det du våkner opp med dagen etterpå, da får du bare angst og angrer. Så det gjelder å ikke være ALTFOR full. Og bruk kondom. Hver gang. Der har jeg brent meg, har kun hatt sex én gang uten beskyttelse, og det var nok... :tristbla:

Skrevet

ALDRI hatt. Og er stolt av det. Forakter alle som skryter av å ha sex kun for sex'ens skyld. TÅPELIG! :babysmokk::babygutt::babyjente:

• Liker 1
Skrevet

ALDRI hatt. Og er stolt av det. Forakter alle som skryter av å ha sex kun for sex'ens skyld. TÅPELIG! :babysmokk::babygutt::babyjente:

Takk for et velformulert og intelektuelt innlegg, AB. Det er, som tidligere nevnt, godt at vi har syndefrie mennesker som deg her i verden.

Vi trenger jo disse syndefrie til å kaste steiner på oss innimellom og.

• Liker 2
Gjest Bustenskjold
Skrevet

Takk for et velformulert og intelektuelt innlegg, AB. Det er, som tidligere nevnt, godt at vi har syndefrie mennesker som deg her i verden.

Vi trenger jo disse syndefrie til å kaste steiner på oss innimellom og.

Ssshhhh... Han/hun syntes nok det hørtes bedre ut enn å måtte innrømme at han/hun aldri har pult... :lur:

• Liker 3
Skrevet

... eller mener og vet at seksulelle opplevelser skal være private og verdifulle og ikke skal skusles bort i fylla eller utleveres på nettet. Når dere endelig møter den dere vil dele livet med, ønsker der da at han/hun skal skryte av x antall ONS? Skal eventuelle barn også få tilgang til dette skrytealbumet?

Har dere her inne spurt mor og far hvor mange ONS der har hatt?

• Liker 1
Skrevet

... eller mener og vet at seksulelle opplevelser skal være private og verdifulle og ikke skal skusles bort i fylla eller utleveres på nettet. Når dere endelig møter den dere vil dele livet med, ønsker der da at han/hun skal skryte av x antall ONS? Skal eventuelle barn også få tilgang til dette skrytealbumet?

Hva i alle dager har det med saken å gjøre? Man har da ikke ONS for å fortelle om det til folk?

Seksuelle opplevelser kan være private og verdifulle som ONS også, så lenge man er to oppegående, voksne mennesker med respekt for hverandre.

• Liker 2
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

De gangene jeg har hatt ONS har jeg ikke vært edru nok til at det har vært fine opplevelser, dessverre. Endt opp med blåkuler, sugemerker over hele meg og ikke minst en vond mus. :sjenert:

Sugemerker er det verste. Lite kult når det ser ut som noen har prøvd å drepe deg med en hengeløkke dagen etterpå

Ellers kan ons være alt fra supert til superkjipt. Heldigvis har de fleste mine gått videre til mer og bedre sex

Gjest Bustenskjold
Skrevet

regner jeg faktisk med at den kvinnen jeg vil leve livet med etterhvert har hatt andre før meg. I forhold eller ons.

So what? Ikke min sak. Hun må gjerne fortelle om det, det plager meg overhodet ikke.

Og hvem deler uansett sexlivet sitt med barna da?

Skrevet (endret)

Jeg har veldig mye respekt for mennesker som lever etter disse prinsippene. Respekten min begynner dessverre å renne tom når enkeltindivider buser inn i en offentlig flora, og spessielt i en tråd der et menneske av motstridende prinsipper forsøker å rådføre seg, kun for å fordømme deres livsstil.

Tilbake til tråden.. TS, min anbefalning til deg er å gjøre det som føles riktig for deg. Jeg ville nok stilt meg litt nølende mot å sjangse på å finne en ny fabelaktig sex partner blandt fulle fremmede på byen, men de finnes jo der og selvfølgelig. Det er flere gode websider der ute der du kan bli kjent med potensielle partnere med samme ønsker som deg, men jeg har ingen egen erfaring.

Uansett - gjør det som føles riktig! :-)

Endret av AnitaB
  • Liker 1
Gjest Bustenskjold
Skrevet (endret)

og èn ting vet jeg..

Jeg skal pokker ikke sitte på gamlehjemmet som en inntørka sviske og angre dypt & inderlig på at jeg ikke levde livet mens jeg kunne :lur:

Så lenge det jeg bedriver ikke går utover noen, altså utroskap, eller leke med følelsene hennes, er det faktisk min sak hvem jeg knuller, ikke din eller evt fremtidige barn.. :lur:

og forøvrig :

Nei det har jeg ikke... Jeg tror jeg har langt bedre telling på mine ONS enn det mor & far har... :lur:

Endret av Bustenskjold
Skrevet

Jeg har hatt 3 ONS, én ble en kjæreste etter hvert, én var så som så, og den siste nå var veldig, veldig bra - så bra at jeg vil ha mer :lur:

Mitt tips er å være litt selektiv når det gjelder ONS, det er ikke verdt det hvis skremmes av det du våkner opp med dagen etterpå, da får du bare angst og angrer. Så det gjelder å ikke være ALTFOR full. Og bruk kondom. Hver gang. Der har jeg brent meg, har kun hatt sex én gang uten beskyttelse, og det var nok... :tristbla:

Hva skjedde?

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde?

Ble gravid. Anbefales ikke.

Skrevet

ONS er noe dritt. Jeg har hatt 3 i fylla, og flere blir det ikke. Én brukte jeg ikke kondom med, endte opp med å bli gravid og måtte ta abort som 16-åring. Noe som fortsatt preger meg. De to andre var generelt kleine og jævlige.

Skrevet

1 Bruk kondom

2 Ikke vær for full

3 Stikk etter sexen, eller kast ut vedkommende

Det er mine tre stikkord, nettopp fordi da våkner du opp alene og trenger ikke tenke på evt sykdommer/graviditet ol. Har hatt 5 ONS, og ser ikke prob med det. Hvorfor skulle jeg? Kjæresten vet at jeg ikke er noen jomfru nonne, så enktelt. Vi har heller ikke fortalt antallet til hverandre, dette er noe jeg anser for å være privat. Mine ons har alltid vært bra, nettopp fordi en må jobbe for at sexen skal bli bra, har du hatt et dårlig ons er det på egen kappe om du skjønner?

Ute på byen er det lett å finne noen å ha sex med, bare sjekk opp noen og ta det derfra. Om en person ikke tar hintet er det bare å spørre rett ut, menn er jo lette sånn sett. :fnise:

TS; lykke til! :klemmer:

Gjest blackbird
Skrevet

ONS er steinbra når partene er enige om premissene.

hvilke premisser? :lur:

Gjest BamseB
Skrevet (endret)

Hvorfor er ONS ensbetydende med alkohol?

Har dere ikke hår på balla gutter?

Hva med å være litt frempå på f.eks en butikktur?

Forutsatt at dere jentene ikke er så pripne i edru tilstand :fnise:

Det eneste som er bedre i fylla er å slå seg...

Endret av BamseB
Skrevet

1 Bruk kondom

2 Ikke vær for full

3 Stikk etter sexen, eller kast ut vedkommende

Det er mine tre stikkord, nettopp fordi da våkner du opp alene og trenger ikke tenke på evt sykdommer/graviditet ol. Har hatt 5 ONS, og ser ikke prob med det. Hvorfor skulle jeg? Kjæresten vet at jeg ikke er noen jomfru nonne, så enktelt. Vi har heller ikke fortalt antallet til hverandre, dette er noe jeg anser for å være privat. Mine ons har alltid vært bra, nettopp fordi en må jobbe for at sexen skal bli bra, har du hatt et dårlig ons er det på egen kappe om du skjønner?

Ute på byen er det lett å finne noen å ha sex med, bare sjekk opp noen og ta det derfra. Om en person ikke tar hintet er det bare å spørre rett ut, menn er jo lette sånn sett. :fnise:

TS; lykke til! :klemmer:

Signerer denne! Bare pass på at vedkommende du tar med deg ikke er for full ;)

Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...