AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #1 Skrevet 29. desember 2011 Hvor mange av dere har hatt det? hvordan var det? vil dere ha det igjen, eller er det noe dere føler dere har fått ut av systemet? Jeg har vært singel noen mnd nå, har kun hatt sex med exen, er 23 år nå. Jeg føler nå et behov for å teste å bare ha sex. Jeg er gansje sjenert av meg, men jeg vil leve litt. Jeg er ikke ute etter et forhold, så derfor lurer jeg på om jeg nå er åpen for å teste ONS. Derfor ønsker jeg å høre deres erfaringer:) kanskje dere har hatt super sex, med en fremmed, eller kanskje det ble en katastrofe, som man kan le av etterpå
Gjest Bustenskjold Skrevet 29. desember 2011 #2 Skrevet 29. desember 2011 Kommer jo helt an på hva du vil ha ut av sexen.. Hadde mine ONS i 20årene, men med årene har jeg vel blitt langt mer bevisst på hva jeg ønsker meg seksuelt. Da enten i fast forhold, eller et "sms/mail-forhold" som forblir på det stadiet eller kanskje også utvikler seg til noe mer. Høres sikkert lite troverdig ut fra en mann, men for meg er ONS ikke et alternativ i det hele tatt. Jeg kan ikke dermed si at det ikke funker for andre. Men jeg vil si at du nok kan få mer ut av sexen med en fast "fuckbuddy" enn ONS. Da fordi sexen blir relatert til en person, og du kan utvikle deg mer seksuelt etter hvert som dere blir bedre kjent og trygge på hverandre.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #3 Skrevet 29. desember 2011 hehe, høres troverdig ut:) er kanskje en pulevenn jeg skal skaffe meg da, men det starter kanskje som en ons?
Gjest Bustenskjold Skrevet 29. desember 2011 #4 Skrevet 29. desember 2011 Vel ja.. En gang må jo bli den første
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #5 Skrevet 29. desember 2011 hehe, hvordan skaffer man seg liksom en pulevenn? er jo heeelt ny på dette, ettersom jeg ventet med sex til jeg fant min forrige kjæreste.
Gjest Bustenskjold Skrevet 29. desember 2011 #6 Skrevet 29. desember 2011 1 - Stå frem med brukernavn 2 - Åpne innboksen 3 - Sil ut alle som ikke er interessante 4 - Svar de som er interessante 5 - Ta det derfra 4
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #7 Skrevet 29. desember 2011 Da enten i fast forhold, eller et "sms/mail-forhold" som forblir på det stadiet eller kanskje også utvikler seg til noe mer. Hva er et sms/mail-forhold?
Gjest BamseB Skrevet 29. desember 2011 #8 Skrevet 29. desember 2011 Eh... Oppskrifta som Jens skriver funker vel på kvinneguiden, men annen måte som vil funke er... å gå ut Kanskje, dette er ikke et tema jeg har mye erfaring med
gossip_girl Skrevet 29. desember 2011 #9 Skrevet 29. desember 2011 haha, ikke det at profilen min avslører så mye mer om meg:P er ganske anonymt der også wow, og der var jeg ute
Gjest Bustenskjold Skrevet 29. desember 2011 #10 Skrevet 29. desember 2011 Hva er et sms/mail-forhold? Vel.. Jeg er såpass oppe i årene at et og annet avstandsforhold har det vært. Da kompenserer man (eller utfyller) sexlivet med erotiske sms eller mail
Gjest Bustenskjold Skrevet 29. desember 2011 #11 Skrevet 29. desember 2011 haha, ikke det at profilen min avslører så mye mer om meg:P er ganske anonymt der også wow, og der var jeg ute Haha Profilen din sier kanskje ikke stort, men denne tråden gjør det jo
gossip_girl Skrevet 29. desember 2011 #12 Skrevet 29. desember 2011 haha, den gjør kanskje det. brukernavnet lagde jeg for mange pr siden, da jeg var hekta på gossip girl, angrer litt på det, nå, men men... det eneste man får ut av profilen min er vel bare at jeg ble dumpa, og at det går bedre nå samt at jeg ønsker barn en dag, (dog ikke med pulevennen:P) om han ikke viser seg å være mitt livs kjærlighet. Noe jeg ikke ønsker for tilfellet er kjæreste, har allerede fått en del forespørsler om å gå på date, noe jeg for det meste avviser:P men morro at menn fremdeles legger merke til meg:) jeg liker liksom ikke legge meg selv ut på nettet, derfor er den en smule anonym:P
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2011 #13 Skrevet 29. desember 2011 Det skjer gjerne sånn spontant på byen. Anbefaler deg å ta vedkommende med hjem framfor å bli med han hjem. Så utrolig slitsomt å våkne opp på et fremmed sted og uten tannbørste og rent tøy samt at man har en lang vei hjem. Min erfaring er at sexen gjerne er så som så. Kan like gjerne be om å få ligge på armen.
Gjest Bustenskjold Skrevet 29. desember 2011 #14 Skrevet 29. desember 2011 brukernavnet lagde jeg for mange pr siden, da jeg var hekta på gossip girl, angrer litt på det, nå, men men.. Sier meg i grunnen ingenting, men pytt Om folk assosierer meg med en satt bygdetulling skiter jeg i det Noe jeg ikke ønsker for tilfellet er kjæreste, har allerede fått en del forespørsler om å gå på date, noe jeg for det meste avviser:P men morro at menn fremdeles legger merke til meg:) Bra og være ærlig om hva man vil Synes ikke det er feil og si at "Hei, jeg etterlyser sexpartner, og kun det".. Det er realt, og motparten vet hva han/hun får. Såklart verre om det utvikler seg til følelser for en av partene da.. jeg liker liksom ikke legge meg selv ut på nettet, derfor er den en smule anonym:P Det kalles nettvett. Fortsett med det
gossip_girl Skrevet 29. desember 2011 #15 Skrevet 29. desember 2011 haha, ja, man kan vel risikere å møte på mye rart:P
Gjest BamseB Skrevet 29. desember 2011 #16 Skrevet 29. desember 2011 Det skjer gjerne sånn spontant på byen. Anbefaler deg å ta vedkommende med hjem framfor å bli med han hjem. Så utrolig slitsomt å våkne opp på et fremmed sted og uten tannbørste og rent tøy samt at man har en lang vei hjem. Min erfaring er at sexen gjerne er så som så. Kan like gjerne be om å få ligge på armen. Du setter heller pris på å våkne med et vilt fremmed menneske som du kanskje ikke blir kvitt i senga di?
Gjest Bustenskjold Skrevet 29. desember 2011 #17 Skrevet 29. desember 2011 Du setter heller pris på å våkne med et vilt fremmed menneske som du kanskje ikke blir kvitt i senga di? Støttes
Erotisk Flukt Skrevet 29. desember 2011 #18 Skrevet 29. desember 2011 ONS er et fantastisk krydder i ens seksuelle tilværelse. En får nye seksuelle bekjenteskap, noen tar man vare på, noen forkaster man. Ofte havner man mellom beina på jenter og kvinner man til vanlig kanskje ikke hadde foretrukket, og det hender jammen meg at man blir positivt overrasket ;-) -Domino
kristian82 Skrevet 29. desember 2011 #20 Skrevet 29. desember 2011 Hvor mange av dere har hatt det? hvordan var det? vil dere ha det igjen, eller er det noe dere føler dere har fått ut av systemet? Jeg har vært singel noen mnd nå, har kun hatt sex med exen, er 23 år nå. Jeg føler nå et behov for å teste å bare ha sex. Jeg er gansje sjenert av meg, men jeg vil leve litt. Jeg er ikke ute etter et forhold, så derfor lurer jeg på om jeg nå er åpen for å teste ONS. Derfor ønsker jeg å høre deres erfaringer:) kanskje dere har hatt super sex, med en fremmed, eller kanskje det ble en katastrofe, som man kan le av etterpå Bruk kondom i alle fall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå