Gå til innhold

Trenger skohjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter denne!

AnonymBruker
Skrevet

hmm.. ikke så mye peiling på det. Men nelly.no eller netthandlen har kanskje noe? :)

AnonymBruker
Skrevet

hmm.. ikke så mye peiling på det. Men nelly.no eller netthandlen har kanskje noe? :)

Takk, men fant desverre ikke noe jeg likte der!

Skrevet

Jeg har sett noen lignende på Bianco som jeg kunne tenkt meg selv :) Jeg finner ikke bilde, men..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett noen lignende på Bianco som jeg kunne tenkt meg selv :) Jeg finner ikke bilde, men..

Bianco var et godt tips, skal gå innom der en dag jeg får tid :) Men fant heller ikke noe jeg likte på siden deres, men kanskje jeg finner noe i butikken.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hva med denne støvletten ? Ikke helt lik, men kan kanskje duge ? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Dette er støvletter, ikke sko.

Det spiller nå vel ingen rolle hva det heter, de fleste forstår hva jeg mener!

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Det spiller nå vel ingen rolle hva det heter, de fleste forstår hva jeg mener!

Det spiller en rolle hva gjenstander heter. Sko, skoletter, støvler og støvletter er ikke det samme. Du viser bilder av støvletter. I overskriften skriver du: Trenger skohjelp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med denne støvletten ? Ikke helt lik, men kan kanskje duge ? :klo:

Ja, den kan kanskje duge :) Vet du noe om prisen?

AnonymBruker
Skrevet

Det spiller en rolle hva gjenstander heter. Sko, skoletter, støvler og støvletter er ikke det samme. Du viser bilder av støvletter. I overskriften skriver du: Trenger skohjelp.

Hvis du ikke kan hjelpe meg trenger du heller ikke å påpeke en liten uskyldig feil!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ja, den kan kanskje duge :) Vet du noe om prisen?

Nei, desverre. Skal jeg tippe så ville jeg si et par tusen :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, desverre. Skal jeg tippe så ville jeg si et par tusen :)

Ja, må vel regne med det siden det er ecco. Hadde håpet på noe billigere, så får lete litt til før jeg bestemmer meg!

AnonymBruker
Skrevet

Hold nå kjeften Belladonna.

Høres ut som en typisk DinSko-støvelett.

Er disse brukendes kanskje? Min lenke

• Liker 1
Skrevet

Har selv ett par i Jean Paul som jeg er veldig fornøyde med :) Tror jeg betalte litt over tusenlappen for de, men gode sko er verdt å legge litt penger i :) Tror de fortsatt har de på Vic og Match. Har sett de i en grålig veldig fin farge pluss sort.

http://frkninus.blogg.no/1285709847_hstens_musthave_stvle.html

(ikke min blogg)

Ellers så synes jeg at Kmb har utrolig mange fine støvletter pluss at de er mega gode å gå med. Litt dyre de også, men som sagt de er verdt det :) Har sett Kmb på Lille Vinkel sko pluss på Grændsens Skotøimagasin :)

http://lillevinkelsko.no/kmb-dalia-m05455-lilla-p-4992.html

Gjest Eurodice
Skrevet

Hold nå kjeften Belladonna.

Hvorfor skal jeg holde kjeft bare fordi jeg påpeker at sko og støvletter ikke er det samme?

Hold kjeften på deg selv, din jævlige, forpulte, forbanna AB som henger etter meg absolutt over hele forumet! Får du et kick av å trakassere folk? Eller er jeg ikke "folk" i dine øyne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...